Dzisiaj jest 01 sie 2025, 0:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jak sprawdzić
Post: 24 gru 2011, 15:02 
*

Rejestracja: 29 lis 2011, 21:37
Posty: 194
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
Witam, pytanie jak w temacie, czyli jak sprawdzić czy naped jest dobrze wyregulowany? Czytając posty innych uzytkowników dowiedziałem sie o tym ze "pasek musi wykorzystywać całą powierzchnie wariatora". Co to znaczy i czy to jest prawda? moze są inne sposoby na sprawdzenie regulacji ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 15:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Jak widzisz że twój kolega objeżdża Cię chiną 4t z biedronki to wiedz że napęd jest źle wyregulowany.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 15:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
przewieź się i będziesz widział czy dobrze jeździ czy nie...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 15:43 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
Marcin194 pisze:
przewieź się i będziesz widział czy dobrze jeździ czy nie...


może jechać dobrze ale z przejażdzki tego nie zobaczy. Najlepiej jak rozkręcisz pokrywę przekładni i sprawdz ślady na wariatorze czy wchdzi pasek na samą góre.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 16:57 
*

Rejestracja: 29 lis 2011, 21:37
Posty: 194
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
Co zrobić jak nie wchodzi na samą góre ?
lżejsze rolki czy cięzsze ? a moze spręzynki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 23:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Sensejj pisze:
Marcin194 pisze:
przewieź się i będziesz widział czy dobrze jeździ czy nie...


może jechać dobrze ale z przejażdzki tego nie zobaczy. Najlepiej jak rozkręcisz pokrywę przekładni i sprawdz ślady na wariatorze czy wchdzi pasek na samą góre.
To że pasek wychodzi na sama górę o niczym nie świadczy, bo mając muła 0-30 pasek i tak wyjdzie na maksymalny możliwy okręg.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 1:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Marcin194 pisze:
To że pasek wychodzi na sama górę o niczym nie świadczy, bo mając muła 0-30 pasek i tak wyjdzie na maksymalny możliwy okręg.

Dokładnie
MaCkuJetForce pisze:
Czytając posty innych uzytkowników dowiedziałem sie o tym ze "pasek musi wykorzystywać całą powierzchnie wariatora". Co to znaczy i czy to jest prawda?

Mit jak z bicza strzelił.

To już musisz sam wyczuć. Jeżeli skuter po dodaniu full gazu idzie równo, nie ma żadnych spadków obrotów przy danej prędkości tylko idzie w górę, to znak, że dobrze wyregulowałeś sprzęt. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 1:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Marcin194 pisze:
Sensejj pisze:
Marcin194 pisze:
przewieź się i będziesz widział czy dobrze jeździ czy nie...


może jechać dobrze ale z przejażdzki tego nie zobaczy. Najlepiej jak rozkręcisz pokrywę przekładni i sprawdz ślady na wariatorze czy wchdzi pasek na samą góre.
To że pasek wychodzi na sama górę o niczym nie świadczy, bo mając muła 0-30 pasek i tak wyjdzie na maksymalny możliwy okręg.


dokladnie. moze wyć a ledwo jechac.

naped czy dobrze wyregulowany sprawdzic mozna tak.

wsiadasz robisz z 2-3 okrazenia takie normalne obok chaty.

zakladasz kask zamykasz koniecznie szybke zebys slyszal silnik i full maneta, jak widzisz ze rownomiernie przyspiesza jest git i dobra predkosc co do setupu.

jesli np na starcie ma mula to jest zle albo w polowie.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 9:37 
*

Rejestracja: 29 lis 2011, 21:37
Posty: 194
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
no właśnie ma muła na początku i na v max jak jade 85 km/h to zwalnia mi do 70 i podwyrzsza sie do 75 i znowu zmniejsza itd. itd. ;/ co zrobić wtedy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy