Dzisiaj jest 27 lip 2025, 10:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pierścienie.
Post: 23 sty 2012, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Witam kupilem do jawki pierścienie i o dziwo są grubsze o 0,5mm i nie wchodzą w rowki.Czy jest jakaś możliwość zetrzeć te 0,5mm?

Proszę o porady


Ostatnio zmieniony 23 sty 2012, 23:21 przez Tomek SR, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 20:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Najlepiej kupić nowe bo to jednak ważna cześć skutera.
Takimi domowymi przerobkami możesz nabawić się uszkodzeniem silnika(zatarciem).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 20:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
matjag556, Tyle że niema pierścieni do cylindra 60, tylko te są.Może się udać taka operacja ?


Warn
Booyaka


Ostatnio zmieniony 23 sty 2012, 21:24 przez Tomek SR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 21:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
możesz jedynie dać tłok do tokarza, aby ci roztoczył delikatnie rowki




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 22:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Dokładnie jak kolega wyzej napisał, jest to jeden z najlepszych sposobów. Podjedz do tokarza i zobacz co on ci powie.




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 22:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Dzięki za odpowiedzi.


P.S a ile może to kosztować ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 23:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Tomek SR, możesz normalnie zeszlifować pierścienie :) zrobiłem tak bo nie mogłem dostać odpowiednich pierścieni i wszystko chodzi :)
Więc ludzie nie panikujcie na tym forum :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 23:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Yakuza, Szkło na to papier ścierny i jazda. W dziale zrób to sam było napisane jak to zrobic z głowicą tak zwane planowanie myślę, że może Ci się przydac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 23:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
hubert514, TYle że pierścienie są mocno twarde i chyba papierem ściernych nie da rady?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 23:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 10:16
Posty: 285
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Na pewno się da tylko trzeba ostrożnie, żeby ich nie złamac.




_________________

Roxi 70ccm '00 by rAm3o


Ostatnio zmieniony 23 sty 2012, 23:26 przez rAm3o, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 23:33 
Zbanowany

Rejestracja: 25 gru 2011, 21:49
Posty: 19
Lokalizacja: brac wache do evo
Pojazd:
Da się i nawet to działa. Ja jeździłem na takich 300km a potem chiński tłok spuchł. Użyłem magnesu i nakrętki od słoika no i oczywiście papieru ściernego. Na koniec zetrzyj mniejszym papierem, żeby było gładkie tam gdzie tarłeś. I pamiętaj żeby wyszlifować tak, żeby pierścienie nie "zacinały" się w rowkach musi być minimalny luz żeby nie zatrzeć jak się rozgrzeje.


Ostatnio zmieniony 23 sty 2012, 23:34 przez kiwi689, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 0:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Tomek SR, Jak nie chromowane to nie będzie większego problemu.
nadal zapraszam do poradnika powinien Ci pomóc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 12:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2010, 19:41
Posty: 256
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ale na serio nowe pierścienie do jawki kosztują u mnie w sklepie za jeden 2zł.
A ty pewnie kupiłeś na 1 szlif albo coś takiego i dlatego za duże.
A rozpiłować na zamkach to raczej małym pilnikiem a nie papierem ściernym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 18:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Yakuza, głupi jesteś, robisz na odczep. Pokazujesz wszystkim jakim jesteś mechanikiem. Niedługo napiszesz że szlif można sobie papierkiem ściernym zrobić w domu bo Ty tak zrobiłeś.
Tomek SR, tokarz może ci za taką operacje skasować maksymalnie 30zł jak jest wredny :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 18:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Furian50, Za późno , spiłowałem już dwa jeszcze jeden :P ciekawe czy będzie chodzić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy