Dzisiaj jest 20 lip 2025, 0:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sty 2012, 20:47 
Zbanowany

Rejestracja: 25 gru 2011, 21:49
Posty: 19
Lokalizacja: brac wache do evo
Pojazd:
Witam. Jak wiadomo sportowe wydechy powiększają spalanie. Przydało by się coś mocniejszego niż tecnigas ale nawet teraz zabija mnie spalanie. A wolę nie myśleć jak było by większe. I pytam czy duża różnica w spalaniu będzie pomiędzy tecnigasem tek'iem a np laserem x-pro albo yasuni z ? Tecnigas powiększył w stosunku do serii dosyć sporo spalanie. A jak będzie porównując tecnigasa a coś mocniejszego ?

O osiągach nie mówcie, bo wiem mniej więcej co jakiej jest klasy.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, 20:49 przez kiwi689, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
Te wydechy które wymieniłeś są podobnej klasy więc między nimi niema dużej różnicy w spalaniu. Spalanie zależy także od regulacji więc jeśli będą dobrze wyregulowane to między nimi nie będzie dużej różnicy w spalaniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 21:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
kiwi689, dokłądnie wydechy są podobnej klasy... wiec wiesz nie warto zmieniac;) pewnie masz serie to zostaw tecnigasa... przy okazji przy zmianie wydechu na mocniejszy po odpowiedniej regulacji spalanie zwieksza sie minimalnie;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 22:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Nie odczujesz praktycznie żadnej różnicy w spalaniu :)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 22:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 10:16
Posty: 285
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Jak dobrze wyregulujesz to te wydechy powinny spalic tylko minimalnie więcej niż seria.




_________________

Roxi 70ccm '00 by rAm3o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 11:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Nie zauważysz różnicy... Wydech praktycznie nie wpływa na spalanie, a jeśli już to je obniża...

kiwi689 pisze:
Tecnigas powiększył w stosunku do serii dosyć sporo spalanie. A jak będzie porównując tecnigasa a coś mocniejszego ?


To oznacza że jest źle wyregulowany napęd/gaźnik.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 30 sty 2012, 11:45 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 14:29 
Zbanowany

Rejestracja: 25 gru 2011, 21:49
Posty: 19
Lokalizacja: brac wache do evo
Pojazd:
Po założeniu tecnigasa podwyższyłem iglicę a powietrze jest dobrze. Napęd byl nie jednokrotnie regulowany. Nie wiem... Pewnie to dlatego, że ja przy regulacji nie patrzę czy ma duże obr czy coo tylko jak najlepiej jeździ... Z resztą był całkiem niedawno temat czy wydech powiększa spalanie i większość mówiła, że tak.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 14:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
do wydechu typu zx czy next r regulacja gaznika jest wgl nie potrzebna wiec bedzie palil tyle co ze zwyklym.. A jak sie bawisz talerzykiem no to sie nie dziw ze pali wiecej.. Wydech moze zwiekszyc spalanie o 0,1-0,2 l /100km a tego w zyciu nie odczujesz




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 16:30 
Zbanowany

Rejestracja: 25 gru 2011, 21:49
Posty: 19
Lokalizacja: brac wache do evo
Pojazd:
U mnie była potrzebna, po zmianie przerywał... Później zmieniłem znów na seryjny i regulacja do tecnigasa była nie odpowiednia. Tak samo przerywał. Co do spalania po założeniu tecnigasa to wzrosło jakiś 1l oczywiście ze zmianą położenia iglicy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 17:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
zmienia sie dysze a nie podwyzsza na iglicy ;) heh zmien dysze na troszke wieksza i wyyreguluj i bedzzie oky zobaczysz;)zapodaj filma jakiegos jak chodzi;) :D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 17:21 
Zbanowany

Rejestracja: 25 gru 2011, 21:49
Posty: 19
Lokalizacja: brac wache do evo
Pojazd:
Dysza raczej ok. 69 gaźnik 16mm przeróbka na lc cylinder fabryczny od minarelli w bardzo dobrym stanie tecnigas ii tyle. A co to za różnica czy zmienię dyszę czy przestawię na iglicy ? Film moge wrzucić bo jakiś jest. Rewelacji nie ma zobaczę jak wszystko dopieszcze na nowy sezon. Teraz jest v-max około 85-90 realne i 7sek do 50.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 17:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Bardzo duże znaczenie.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Marcin194 pisze:
Bardzo duże znaczenie.


kontynuując tutaj wypowiedz , regulacja dysza a iglicą to zupełnie i nne światy . to że ktos mówi żę zmieniajac iglice dasz mniej paliwa to bedzie taki sam efekt jak mniejsza dysza . nie prawda . iglica reguluje poziom paliwa w zależności od otwarcia przepustnicy a jak dasz full manete to moze dostawac za mało paliwa albo zalewać np .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 17:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
dokładnie jak pisalem wczesniej ;) zapodaj filma i sie zobaczy ;) no ajk masz takie mosiagi to wszystko jest ok ..to po co zmieniac wydech???:P




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 21:04 
Zbanowany

Rejestracja: 25 gru 2011, 21:49
Posty: 19
Lokalizacja: brac wache do evo
Pojazd:
To była taka chwilowa myśl, żeby zmienić ten wydech...

Czyli mówicie że żeby zmniejszyć spalanie muszę dać większą dyszę i opuścić iglicę ?

Tu filmik http://www.youtube.com/watch?v=59XKv2uD0fM




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy