Dzisiaj jest 31 sty 2025, 14:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: tłok :)
Post: 13 lut 2012, 22:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Co byście powiedzieli na temat operacji ścięcia tłoka przy kanale wydechowym tak aby kanał szybciej się otwierał ? :) Będę w tym tygodniu zakładał nowy tłok i się zastanawiam czy ściąć lekko denko przy stronie okna wydechowego. Robił już to ktoś kiedyś ? :P




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Furia, to daje to samo jak byś podniósł okno wydechowe, a kompresja idzie w dół. btw. przy twoim tłoku ja bym jedynie od dołu ściął, aby nie blokował przepływu mieszanki jak jest w dmp.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 22:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
No wiem ale nie będę tykał cylindra bo szkoda :) a tłok to ja zawsze skracam :) albo zeszlifować tam gdzie są płuki żeby szybciej się otwierały. Co wy na to ?




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 13 lut 2012, 22:17 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 16:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Och nie, nie rob tego. Nie dosc, ze to w ogole nie wypali, to trzeba zrobic to odpowiednio i miec odpowiednie do tego przyrzady. Jeszcze dojdzie do tego zle wywazanie i silnik popadnie w wibracje. Dalej mowic nie musze.

Dorob dwa takie kanaliki i osiagi na pewno poprawi ;) Wyzej nad seryjnym oknem.


Ostatnio zmieniony 14 lut 2012, 16:54 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 18:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Aha, ok. To pierdziele nie robie :D Składam bez przeróbek :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 21:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 23:01
Posty: 67
Lokalizacja: Skwirzowa/Sandomierz
Pojazd:
maciek805, chciałbym widziec jakies przykłady swiadczace o twej znajomosci , a zarazem doswiadzczeniu w tym co mowisz. Kazdy potrafi rzucac suche famazony :wink: , ale ty jestes mistrzem :lol: . Ukłony :roll:

Pozdrawiam :cool:




_________________

Malowanie proszkowe, piaskowanie , spawanie aluminium :
malowanie-proszkowe-na-100-t374647.html GG:15629454




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 21:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
maciek805, Juz którys raz widze Twoje posty zupeeeeełnie nie majac pojecia o danym wałkowanym temacie. Chcesz sobie posty nabic? Lubisz tak to,jak cyfra pod Twoim awatarkiem zwieksza sie o jedna jednostke? Taki fetysz? No nic nie wnikam. Ale prosze,cie nie masz pojecia o takim temacie to nie udzielaj sie.
Wszystko należy robic z głowa. Tak samo spilowanie lekki! podkreslam lekkie krawedzi oraz gornego plaszcza tloka ,działa na podobnej zasadzie co modyfikacja wysokosci okna wydechowego. jak masz zajawke i narzedzia to sie bierz. Tloczka mozesz delikatnie ,,odchudzic'' a zobaczysz zauwazalna poprawe w reakcji na gaz.



* Post nie miał na celu obrażenia zadnego uzytkownika udzielajacego sie w tym temacie,wyraża osobistą opinie autora która moze róznic sie od opinii innych osób.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 21:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
krzysiek39 Spilowanie ? Moze sie nie zrozumielismy, ale mi chodzilo o to, ze spilowanie krawedzi tloka spowoduje tylko strate kompresji. Przeciez zmniejszy sie luz miedzy cylkiem a tym tlokiem, gdzie zostal on spilowany ( chodzi o luz montazowy ).
Nie bez powodu stosuje sie male luzy montazowe.

Druga sprawa to wywazenia calego ukladu korbowego. Niby lepsza reakcja na gaz, ale szybciej moga pasc lozyska i moga wystepowac wibracje, aczkolwiek jak zrobi sie to z umiarem to powinno byc ok. Sam w simsonie mam odchudzony tlok i jezdzi, choc luzy na wale sa juz na centymetr.
Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 14 lut 2012, 21:58 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 21:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Dużo delikatnej roboty, mały zysk... Wg nie nie oplacalne...

Maciek, prosze... Czasem jak widzę Twoje posty to mam ochotę strzelić warna za wprowadzanie w błąd...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 22:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
maciek805, ty na prawde pieprzysz farmazony :D wiesz co to denko tłoka ? to górna część tłoka nad którą następuje wybuch mieszanki więc czemu piszesz że po spiłowaniu zmniejszy mi się kompresja ? ja boków nie chce szlifować tylko denko przy kanałach tak aby się szybciej otwierały.

Marcin194, to mówisz że taki pseudo porting jest nieopłacalny :) ale zawsze lepiej ryć przy tłoku niż przy cylku bo tłok jest tańszy :D




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 22:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Furian50 pisze:
ja boków nie chce szlifować
No wlasnie, dlatego wczesniej napisalem :
maciek805 pisze:
mi chodzilo o to, ze spilowanie krawedzi tloka spowoduje tylko strate kompresji.

Wiec najzwyczajniej w swiecie nie doczytalem ze zrozumieniem.

Furian50 pisze:
wiesz co to denko tłoka ?
Chyba ironizujesz ? Jesli nie to mowie - Tak, wiem :lol:

Przepraszam za lekki spam ...


Ostatnio zmieniony 14 lut 2012, 22:35 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 22:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Nie szkodzi, dobrze że przyznałeś się chociaż do błędu. Na przyszłość czytaj ze zrozumieniem :) I dzięki za dobre chęci.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 17:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Wiesz w ogóle co taki zabieg zmienia?
Wydechu pewnie zmieniać nie będziesz, więc cylinder musiał byś robić pod niego. Nie wiadomo nawet czy jest sens coś ruszać, skoro masz sportowy cylinder.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy