Dzisiaj jest 23 lut 2025, 22:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lut 2012, 0:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Witam! Dziś zdjąłem cylinder i tłok, nie widzę większych rys, ale chce dopytać was czy jest w dobrym stanie. Ma zrobione 1500km, gaźnik był absolutnie nie wyregulowany i stąd ten nagar na tłoku..


Malossi sport 70 ... Morini
http://www.fotosik.pl/u/tituss/album/852507

Są tam zdjęcia skutera, ale też cylindra, prosze o ocene..

Jak wyczyścić ten nagar z tłoka?




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 1:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 15:45
Posty: 192
Lokalizacja: Brzeziny/Łódź
Pojazd:
Pierścionki wymnień, nie są drogie a jak już rozebrałeś to lepiej wymienić. Nagaru nie czyść, bo po co?




_________________

Daelim S-five: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236909

-Malosssi Sport 70ccm
-Malossi Multivar
-Hebo N
-Odblokowany moduł
-Rolki 5.5g
-Srężyna Czerwona Hebo
-Sprężynki niebieskie HEBO
-Filtr HEBO
-Tecnigas Next-R
-Polini Speed-Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 8:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
angelo_1234, po co ma pierścienie wymieniać jak są dobre? Jak sienie znasz to sienie wypowiadaj! Nagar na tłoku zawsze sie robi, ponieważ tam występuje wybuch mieszanki. Możesz go przeczyscić szmatka nasonczoną rozpuszczalnikiem (pusci bez problemu). Na przyszłość to wyreguluj sobie gaźnik bo to nie działa dobrze na cylinder. (przez to robi siewiększa ilość nagaru)




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 9:46 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
No dokładnie pierścionki nie przepuszczają więc są dobre. Jak masz troche czasu to spoleruj sobie głowice i wtedy nagar Ci się mocno nie będzie osadzać.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 13:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Cylinder ma tylko 1500km więc nie będę pierścieni wymieniał.. czyli wyczyścić ten nagar z tłoka i głowicy, a cylek i tłok ogólnie ok? Przy składaniu kupić nowe uszczelki? Czy na starych składać?




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 13:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
papierem ściernym, samym rozpuszczalnikiem nic nie zdziałasz. Jeśli uszczelki są całe to składaj na starych- tak myślę lecz podobno zawsze powinno zakładać się nowe uszczelki.


Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 13:05 przez Wrogu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 13:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Tyle ile zejdzie nagaru benzyna ekstrakcyjna i to wszystko. Mozesz papierem sciernym jeszcze denko wyczyscic. Rowki na pierscienie wyczysc takze.

Co do stanu to wszystko ok, ale lej lepszy olej i nie lej go za duzo, ma byc 1;45-1;50 po docierce

EDIT. Uszczelka pod cylkiem KONIECZNIE nowa.


Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 13:06 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 13:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
Nie koniecznie, ja nieraz cylek składałem po 3x na starej i nie było żadnych wycieków, lewego powietrza również nie łapał, smarowałem ją z obydwóch stron sylikonem.

Edit: Mimo wszystko zakładając starą masz 100% pewności że wszystko będzie grało tak jak powinno.


Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 13:22 przez Wrogu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 13:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Titus, Rada na przyszłość. Cylindra nie zdejmuje się po to aby sobię "popaczeć".
Jak wszystko chodzi elegancko to się nie tykaj tego bo możesz aby coś popsuć.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 13:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Rozbieram silnik żeby zmienić łożyska na wale.. :) A nie żeby tylko popatrzeć :D

Ps. Jakie kupić zabezpieczania sworzenia ? Jakie wymiary? Miałem te z zestawu cylindra, ale nie wiem jakie mają rozmiary?




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy