Dzisiaj jest 31 sty 2025, 20:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 cze 2012, 11:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Siema

Po wymianie wału moje optymalne ustawienia które spisywaly sie swietnie teraz nie spelniaja swojej roli. Nie jestem zadowolony z osiągów. Przeczytałem poradnik Juniora i traz mam pare pytań.

Regulując sprężynami dociskowymi musze szukać sprężyny coraz bardziej miękkiej aż do momentu w którym zacznie się ślizgać pasek tak ? Muszę znaleźć taką na pograniczu która nie pozwala śłizgać się paskowi ale też nie zaciska go zbyt mocno ?

Jeździłem już na hebo 60 i było w miarę okej ale od 95 km/h już słabiutko, wlożyłem s6 medium która jest o 4 kg twardsza i teraz przy przyspieszaniu lekko wyje ale nie przeklada i powyzej 85 juz ciezko idzie.

Z tego wynika że powinienem schodzić teraz w bardziej miękkie sprężyny tak ?

Nawet patrząc po sprężynach S6 R/T w ofercie widziałem jedynie sprężyny extra soft, soft i medium więc tunnerzy w coraz mocniejszych jednostkach powinni mieć skłonność do miękkich sprężyn.

Jak się mylę to poprawcie.




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!


Ostatnio zmieniony 26 cze 2012, 11:36 przez Sopel38, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 13:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2012, 10:04
Posty: 148
Lokalizacja: Warka
Pojazd:
Sopel38, spróbuj z malossi białą i żółtą a jak nie to pokombinuj sprężynkami sprzęgła i rolkami :/




_________________

Keeway Hurricane [*]
Aprilia Area 51 LC [*]
Aprilia Sr 50 LC ? :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 14:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
pobawilem sie z tym dzisiaj i jest taki problem.. Mul z poczatku na cieplym silniku jest na kazdej sprezynie: malossi zolta, hebo 60, s6 medium (im twardsza tym mniejszy).. Na zimnym nie ma wgl. Po drugiie mialem dysze 90, zmienilem na 95 (mul sie powiekszyl), zmienilem na 85 i leci o wiele lepiej.. Ale za to ten poczatkowy mul aktualnie na zestawieniu dysza 85 i malossi zolta jest ogromny na cieplym silniku :( wiec bedzie to wina sprezynek ? Rozciagnely sie ? Maja ok 2 tys. Mam hebo czerwone.




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 14:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Po pierwsze, jest nowy dział zwany regulacja, w którym śmiało możesz te pytania zadawać. Po drugie, im mocniejszy silnik 2t (bo z reguły szczytowa moc w "dwa te" wypada na okres bliski najwyższym obrotom), tym większe powinno być opóźnienie rozwarcia korektora -> sprężyna twardsza.


Zaczął bym regulacje od wstawienia sprężyny centralnej pokroju hebo czerwonej (+90%) i doboru rolek




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy