Dzisiaj jest 03 lut 2025, 0:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2009, 11:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Elo!

Ostatnio przegladalem sklep i spotkalem sie z trescia na temat fr3:

"co właśnie sprawia, że można go stosować nie tylko w przypadku tuningu klasy Racing, ale także do seryjnego cylindra

To prawda?Cyl nie eksploduje? :mrgreen: Tzn.nie sypnie sie po jakims czasie?Warto go dawac do serii?Albo racing 50?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 11:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Warto, on jest dobry do serii jak i racingów, ponieważ daje o sobie znać już przy najniższych obrotach. Możesz śmiało zakładać, będzie ładnie śmigał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 11:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Na pewno warto. Gdzieś czytałem artykuł w którym do malagi zapodali Poliniego do serii i śmigało to nieziemsko w porównaniu do serii wydechu.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 12:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Ja miałem w Roxie ten tłumik, latał jak poj*** przy zaj*** przyspieszeniu


Ostatnio zmieniony 23 cze 2009, 12:39 przez HenieQ, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 12:06 
*

Rejestracja: 21 cze 2009, 7:20
Posty: 124
Pojazd:
a jak myslicie jak by Polini FR 3 chodzil w Metrakit SP Series II 70cc ??
czy osiagnol by moc maxymalna z tego cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 12:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
ma ktos wykres z tym wydeszkiem?Akurat ja nie bede zakladal,zaciekawilo mnie to co bylo w tresci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 12:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Domagalak, No co ty. Sp to już alu jednopierścieniowe i zeby wycisnąć z niego max moc to trzeba wydech z najwyższej półki ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 12:20 
*

Rejestracja: 21 cze 2009, 7:20
Posty: 124
Pojazd:
ale pisze ze polini fr 3 nadaje sie pod serie i pod racinga a SP to przeciez racing ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 16:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Mam ten wydech i niestety,ale założyłem spowrotem serie.Aby osiagnać pełną moc z tego wydechu skuter musi krecic(według obrotomierza DNA) ok 10-10,5tyś obr. Wtedy czuć ta moc.Poniżej 9tyś totalny muł.

PS:Cylek mam serie, spręzynki sprzęgła Top Racing niebieskie,sprezyna centralna hebo +50%,rolki 4gr(za ciezkie pod ten wydech. Myslę ,że 3gr byłyby odpowiednie)


Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 16:27 przez Jacek987, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Miałem ten wydech razem z multiwarkiem w RoXie i chodzil jak marzenie, zero mułów więc miałes coś źle wyregulowane ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 16:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Przepraszam ale co miałem źle wyregulowane? Skuter był szybszy niz na serii i mial duzo lepszego kopa,no ale kuźwa 10,5tyś obrotów w seryjnym cylku to troche przesada....O to mi chodzi,że jest troche za mocny do serii.


Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 16:43 przez Jacek987, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 16:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Moj kręcił 11 ale za to jak chodził :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 16:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
No to nie uważasz,że to troche za dużo jak na seryjny cylek(chodzi mi o wytrzymałość) ?




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 17:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 13:41
Posty: 14
Lokalizacja: Goleniów
Pojazd:
Jeżeli zakładasz taki wydech do seryjnego cylindra to musisz liczyć się z tym, że obroty wzrosną. :wink:

Wydech jest bdb. Przyczyny szukałbym w złej regulacji.

Nie bez powodu zawodnicy ścigający się na torze nawet w klasie do 50ccm zakładają właśnie FR3 :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 17:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
No dobrze ja wszystko rozumiem.Chodził bardzo dobrze.Ale mi sie rozchodzi o to,że sam cylinder 50ccm w sobie nie wykreci duzo wiekszych obrotow.Mi na pdnóżkach na serii wydechu do 11tyś krecił.Wiec jezeli kreci 10,5tyś to troche sporo.Odczucie miałem takie jakbym go zarzynał... ;/




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 17:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Może i tak to było tylko odczucie.

Jednak chyba będe zmuszony spowrotem go założyć,bo na serii predkosc maksymalna to ok 70km/h ;// a na Polinii dochodziła do 90km/h wiec różnica ogromna




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 23:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2009, 21:24
Posty: 32
Lokalizacja: wrocław
Pojazd:
moim zdaniem ten wydech jest idealny pod serie jak i pod mocniejszy tuning np racing ;)) możesz śmiało wsadzac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 9:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 13:41
Posty: 14
Lokalizacja: Goleniów
Pojazd:
Cytuj:
Podsumowując od poczatku uwazalem,że jest to bardzo dobry wydech,lecz troche zbyt mocny do 50ccm.(nie wiem w którym momencie on ciągnie od dołu no chyba,że 10tys/obr to jest dół no to sorry.To w takim razie gdzie jest góra?)Ty uważasz inaczej i ok szanuje Twoje zdanie.


Dół jest tam gdzie go sobie ustawisz. Może być 9 tys, a może być 4-5 tys obr/min. I wtedy przy dobrej regulacji gaźnika i napędu wydech zapewnia taki sam moment od twego dołu do końca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 10:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2008, 19:00
Posty: 65
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
monston15 : pod racing powiedział bym nawet jest już słaby :/
A co do Jacek987 : ten wydech jest idealny pod seryjne cylindry a to że kręci takie obroty no to powinieneś się cieszyć , a łożysko może się zatrzeć w każdej chwili a cylek tak samo przez obroty napewno się nie zatarł , jeśli mówisz że było wsio pięknie smarowane to ocb , kupić wzmocnione łożysko przy okazji jak cylek zatarty to kupić nowy cylek np: Metrakit MK series 50 albo Airsal Alu 50 lub jeszcze jedna opcja polini sport 50 i gitara


Pokasowałem zbędne posty. Nie róbcie syfu! Psychol




_________________

PIAGGIO ZIP SP II CUSTOM RACING BY R32

Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 cze 2009, 12:42 przez michalr32, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 18:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Simon pisze:
Cytuj:
Podsumowując od poczatku uwazalem,że jest to bardzo dobry wydech,lecz troche zbyt mocny do 50ccm.(nie wiem w którym momencie on ciągnie od dołu no chyba,że 10tys/obr to jest dół no to sorry.To w takim razie gdzie jest góra?)Ty uważasz inaczej i ok szanuje Twoje zdanie.


Dół jest tam gdzie go sobie ustawisz. Może być 9 tys, a może być 4-5 tys obr/min. I wtedy przy dobrej regulacji gaźnika i napędu wydech zapewnia taki sam moment od twego dołu do końca.




Tak od 4-5tyś obr/min? Ciekawe ciekawe może powiesz jak tak wyregulować co?Bo jest to bardzo interesujące.Żeby nie zaśmiecać napisz mi na PW ;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy