Dzisiaj jest 27 lip 2025, 17:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 mar 2012, 19:57 
*

Rejestracja: 01 maja 2011, 7:22
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Mam pytanie ktory silnik ma lepsze odejscie vmax zalety i minusy
Silnik aerox 2004 vs silnik piaggio nrg 1997


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 12:21 
*

Rejestracja: 23 mar 2012, 17:26
Posty: 168
Lokalizacja: masz jaranie?
Pojazd:
głupie pytanie, yamaha ma najmocniejsze silniki do 2 T.




_________________

Siema Wszystkim.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 14:46 
*

Rejestracja: 01 maja 2011, 7:22
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
aha dzieki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 14:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
krylek, buahahahah, seria P/G minarelli odstawi jak chce, po tunie tak samo...




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 15:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 16:06
Posty: 237
Pojazd:
no i znowu każdy chwali to co ma są to silniki o porównywalnej mocy, w P/G minusem jest to ze gdy siądzie pompa wody to trzeba rozpoławiać silnik;/




_________________

Derbi senda DRD Pro i Honda MTX 125r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 15:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
PrzemekSSP, znowu tak nie wybuchaj, ale to prawda, że P/G jest teoretycznie mocniejsze. Żeby nie było, że nie mam argumentów, to mój Runner - Yasuni Z + Malossi Multivar, całkiem łatwo objechał Roxa 08 na Pro Replice + S6 Sport Pro (wario). Jednak wydaje mi się, że P/G pali więcej, niż Minarelli.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com


Ostatnio zmieniony 26 mar 2012, 15:03 przez Vexoo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 15:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
"Swoje chwalicie, cudzego nie znacie"

Ile razy było wałkowane, że na serii te silniki są porównywalne. Ale do np. wyścigów czyli bardziej wysilonych jednostek częściej wybierane są p/g ze względu na pompę w karterach, która przy okazji je chłodzi.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 15:03 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Cytuj:
krylek, buahahahah, seria P/G minarelli odstawi jak chce, po tunie tak samo...
Cytuj:
głupie pytanie, yamaha ma najmocniejsze silniki do 2 T.
Że macie te silniki to już chwalicie, wszystko zależy od tego w jakim stanie. Jak docierany itp. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 15:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
wiktor5557, nie chwale tego co mam, bo miałem i aeroxa to wiem co jak jeździło




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 18:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 16:06
Posty: 237
Pojazd:
PrzemekSSP, już dobrze nie bulwersuj sie nie tyczy sie to tylko cb bo i krylek,. Pozdrawiam!




_________________

Derbi senda DRD Pro i Honda MTX 125r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 18:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
wiktor5557, x2
PrzemekSSP, miałeś roxa prawda i był jak dla mnie idealny :D

Ale do tematu ja jestem bardziej przekonany do silników minarelli co prawda na serii to jest, że tak napisze tragedia, bo w roxie 74km/h szczęścia nie da a w p/g masz na serii 80km/h ;D

Po tunie obydwa silniki są porównywalne
+ dla p/g za chłodzony napęd :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 19:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Silnik Piaggio jest lepiej przemyślany i mocniejszy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 19:17 
*

Rejestracja: 29 sie 2011, 19:52
Posty: 98
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
Ja mam Stalkera i na serii ciągnie te 80-85...krylek, Głupie gadanie..Masz Yamahe to myślisz,że jest najlepsza? Też kiedyś myślałem,że jest najlepsza ale jak poczytałem pare informacji o obu silnikach stwierdzam,że P/G jest nieco lepszy od Miny..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 20:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Boberko pisze:
Ile razy było wałkowane, że na serii te silniki są porównywalne. Ale do np. wyścigów czyli bardziej wysilonych jednostek częściej wybierane są p/g ze względu na pompę w karterach, która przy okazji je chłodzi.


Coś mi się wydaje że na kołach 12 cali więcej jest minarelli silników niż P/G.


Co do pytania wybrałbym silnik minarelli bo młodszy. Ale jak dojechał go jakiś dzieciak ... Jak dla mnie kupno używanego silnika przesyłkowo to randka w ciemno.


Ostatnio zmieniony 26 mar 2012, 20:28 przez hubert514, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 17:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Zalet P/G:
-w nowszych gaźnik seryjny 17,5mm
-chłodzone kartery
-łożysko korbowodu seryjne 12mm
-lepsze osiągi (LC), AC prawie to samo co mina.
-dłuższe przełożenia
-wypełniony wał (seryjny)
-lepszy dostęp do gaźnika
-mała awaryjność

Wady:
-gdy siądzie pompa wody to trzeba rozpoławiać kartery.
-ciężko dostępne części tuningowe używane (z porównaniem do minarelli)
-bardziej skomplikowana budowa
-brzęcząca przekładnia
-troszkę więcej pali niż mina (przez gaźnik 17,5mm i nie tylko...)




Zalet minarelli:
-prostota,nie ma nic "trudnego" w budowie
-bezawaryjność
-możliwość zrobienia bardzo dużych przebiegów (kumpel w f10 przejechał 55k bez żadnego remontu)
-większa dostępność części używanych jak i zamiennych oraz tuningowych
-nie brzęczą przełożenia jak w P/G

Wady:
-łożysko korbowodu 10mm
-brak chłodzenia karterów
-w przypadku overrange trzeba piłować kartery
-trudny dostęp do gaźnika


I wiele innych.

Dlatego wszystko zależy od stanu,przebiegu,kompresji,ceny i wielu, wielu innych.


Ostatnio zmieniony 28 mar 2012, 17:28 przez capekpl1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 22:20 
*

Rejestracja: 23 mar 2012, 17:26
Posty: 168
Lokalizacja: masz jaranie?
Pojazd:
Stunt_15, niechwale tego czego mam, zanim miałem roxa duzo czytałem na temat 2t i z tąd taka a nie inna wypowiedz.




_________________

Siema Wszystkim.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 22:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Silniki Piaggio jest mocniejszy i podatniejszy na tuning więcej można z tego silnika wyciągnąć :) Jeśli chodzie o pompę wody to one nie padają co 10-20 tyś. no chyba że lejecie wodę to się nie dziwię bo wtedy pompa nie ma smarowania.. :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 6:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Cytuj:
no chyba że lejecie wodę to się nie dziwię bo wtedy pompa nie ma smarowania..

Pierwszy raz słyszę taką głupotę, co najwyżej przez wodę kamień będzie w całym układzie chłodniczym się zbierał. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 7:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
capekpl1 pisze:
-brzęcząca przekładnia


No właśnie coś mi tam zawsze brzęczy wymieniałem rolki, ślizgi,talerz waria itp i nic nie pomogło , to jednak już tak mają te silniki heh :mrgreen:

Widziałem kiedyś wykres silników P/G LC i P/G AC od piaggio P/g lc ma 7,5 km tak było na wykresie a ac 5,5 km to nie są moje wymysły tylko tak było na oficjalnym wykresie od Piaggio.


A jak dobrze wiemy mina ma 6 km :mrgreen:


Dodam że w p/g seryjnie są gaziory dellorto 17,5mm




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html


Ostatnio zmieniony 28 mar 2012, 7:27 przez David512, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 22:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2011, 14:13
Posty: 28
Lokalizacja: Minostowice
Pojazd:
ja miałem piaggio nrg mc2 i polecam, był lepszy jak mój obecny minarelli osiągi na serii były zaje..... v-max wynosił 115 km/h realne 110 mierzone audi 80 ;-) i przyspieszenie na rolkach 5g bardzo dobre, na seri bez żadnego tuningu były tylko zdjęte blokady, żaden skuter 50ccm nie miał szans




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy