Dzisiaj jest 04 mar 2025, 19:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2012, 13:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2012, 17:38
Posty: 376
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd: Zipp pro
Witam kupiłem dzisiaj cylinder stage6 pro sport z głowicą ale bez tłoka po przebiegu 2,5 tyś. Jest to cylinder 70 aluminiowy. Nie kupowałem z tłokiem ponieważ tłok był ale na 12mm a ja mam na 10mm. Gdy dzisiaj przyszedł mi cylek to sprawdziłem swój tłok 47mm i okazało się że jest trochę duży luz. O to moje pytanie czy mam kupić nowy tłok?? Oto filmik :
http://img846.imageshack.us/img846/6127/c02y.mp4


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 14:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Mi to wygląda na cylinder 47,6mm.

EDIT:
Dokładnie: http://www.sklep.s-x-t.pl/tokkompletnys ... ml?cPath=0

Poza tym tłok powinieneś mieć 1 pierścieniowy..




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 02 maja 2012, 14:08 przez Ficu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 14:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2012, 17:38
Posty: 376
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd: Zipp pro
THX wiem to muszę teraz kupić tłok jednopierścieniowy na 47,6mm czy może być dwu??




_________________

Zajrzysz ?
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 14:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Kup 1 pierścieniowy do aluminium o selekcji B.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 14:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2012, 17:38
Posty: 376
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd: Zipp pro
ok dzięki Ficu,
Temat do zamknięcia




_________________

Zajrzysz ?
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 21:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Najpierw to powinien wykonac dokładny pomiar cylindra i wtedy zdecydowac jaką selekcje wybrac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 22:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Blade143 pisze:
czy może być dwu??

Pisałem Ci już na gg, że ze względu na tzw. "ring fluttering" czyli "granicę trzepotania pierścieni" przy tym strojeniu - jakie posiada sport pro 70cc - nie powinieneś używać dwupierścieniowego tłoka, gdyż szybko pozbyłbyś się cylindra tym bardziej że to alu+nicasil.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy