Dzisiaj jest 30 lip 2025, 0:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Kompresja
Post: 02 maja 2012, 18:29 
Zbanowany

Rejestracja: 31 mar 2012, 14:29
Posty: 172
Pojazd:
znacie jakieśsposoby żeby żwiększyć kompresje cylindra ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 18:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 16:24
Posty: 32
Lokalizacja: Kartuzy - Okolice
Pojazd:
według mnie to głupie pytanie, chyba nie idzię od tak zwiększyć kompresji cylindra, zależy jeszcze jakiego. Myślę że jeśli jest dobity , to może szlif albo zmiana tłoka bądz pierścieni coś polepszy, nie mam pojęcia . Za duża kompresja cylindra też nie jest plusem .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 18:36 
Zbanowany

Rejestracja: 31 mar 2012, 14:29
Posty: 172
Pojazd:
ale bo mam tyle barów że nie odpala mi apka, ostatnio wlałem paliwa pod świece i odpaliła po długim męczeniu i jezdzilem dopóki nie pusciłem manetki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 18:43 
*

Rejestracja: 02 maja 2012, 7:23
Posty: 9
Pojazd:
Ile masz barów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 18:44 
*

Rejestracja: 02 maja 2012, 7:23
Posty: 9
Pojazd:
Jeśli cięzko pali itp. to radziłbym wymienić ci pierścienie ;) u mnie były pierścienie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 18:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jeśli masz serie z dużym przebiegiem to szlif cylindra i nowy tłok, lub nowy zestaw. Samych pierścieni nie wymieniaj.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 19:13 
*

Rejestracja: 02 maja 2012, 7:23
Posty: 9
Pojazd:
Dlaczego samych nie? Jeżeli wszystko jest ok to nie wiem po co pchać się w koszty.. Chyba że ma kasę to polecam odrazu jakiś markowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 8:18 
*

Rejestracja: 24 maja 2011, 7:34
Posty: 9
Lokalizacja: Sanok/Grabowka
Pojazd:
Furian50, Masz racje z pierścieniami, w motorku polepszy sie kompresja ale nie na długo, lepiej zainwestować trochę kasy, (jak cie stac na ten motor to kasę na remont tez uzbierasz) wolisz dołożyć i mieć 100% pewność ze pojeździsz następne kilka sezonów a nie co pół roku silnik rozkręcać. To jest moje zdanie ale mogę się mylić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 10:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Dominik29s, dobrze rozumujesz :wink: W 2T samych pierścieni sie nie wymienia




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Tak jak mówicie, wymiana całego zestawu cylindra + tłoka itp. lub szlif i nowy tłok . W komarach to się planowało głowicę ileś tam i kompresja wzrastała .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy