Dzisiaj jest 05 mar 2025, 20:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 maja 2012, 13:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2012, 22:59
Posty: 50
Pojazd:
Witam w ostatnich dniach kolega przyprowadził do mnie swoją TZR50 z 2006r oku na zdjęcie blokad. Moje pytanie brzmi gdzie są blokady w TZR z tego rocznika.Wszystko jest seryjne. Motorek na 1 i 2 idzie że aż miło a od 3 ma ogromnego muła na 6 biegu 8tys obr i to koniec vmax to 75km/h po prostej. To trochę mało i kolega się denerwuje ze chińskie bartony potrafią go wyprzedzić. Proszę o pilną odpowiedź.


Ostatnio zmieniony 11 maja 2012, 13:52 przez aja24, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 14:00 
*

Rejestracja: 29 sie 2011, 19:52
Posty: 98
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
Google nie boli




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 22:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2012, 22:59
Posty: 50
Pojazd:
Google mi nie powie konkretów na temat danego egzemplarza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 8:31 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Odcina obroty? czyli blokada

może cylinder jest zajechany? czyli szlif




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 12 maja 2012, 8:31 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 9:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2012, 22:59
Posty: 50
Pojazd:
1 i 2 kręci się bez problemowo do końca nawet za skale obrotomierza a na 3 ma już takiego kolosalnego muła że się jechać nie da (jak dla mnie :mrgreen: ) i tak jest na każdym biegu aż do końca na 6 ,8 tys obr i to jest koniec. Może to wina modułu??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 13:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Zobacz i napisz jaki masz moduł. Z tymi obrotami to raczej wina właśnie zablokowanego modułu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 14:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
bartexc, Lub jeszcze wydechu :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 14:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Jak na luzie/1/2 kręci do odcinki, a na 3+ nie chce jechać to raczej moduł jest ok i blokuje go jakaś zwężka w filtrze/wydechu.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 14:46 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Sprawdź jaki masz moduł. Jeśli na nim piszę MORRIS to jest zablokowany




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 16:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Ficu pisze:
Jak na luzie/1/2 kręci do odcinki, a na 3+ nie chce jechać to raczej moduł jest ok i blokuje go jakaś zwężka w filtrze/wydechu.
_________________

Bądź niska kompresja :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 16:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Tzr odcina przy 8k.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 20:02 
*

Rejestracja: 29 lis 2011, 18:16
Posty: 149
Pojazd: gas gas ec 83cc
zmiana dyszy modułu i tłumik




_________________

Odważni nie żyją wiecznie.... za to ostrożni nie żyją wcale..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy