Dzisiaj jest 07 lut 2025, 23:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2012, 11:25 
*

Rejestracja: 04 sty 2012, 11:59
Posty: 8
Pojazd:
Cze. Mam parę pytań. Dostałem kartery od kumpla od Neosa z bodajże 2003r. Mam tam wał, magneto i inne części. Kartery są ok. Oddałbym je do portingu do przemasa (jeden z lepszych amatorów). Następnie piaskowanie i malowanie na czarny kolor. Później jakbym miał pieniądze to bym powoli zbierał części i to składał. Jakbym złożył silnik to jakaś rama od slidera, sztyca felgi od sr i tak dalej. Taka mała pierdziawka by wyszła. Celuję w około 16-18km na kole. Czy uda mi się to osiągnąć na seryjnym zapłonie? Nie chcę pchać kasy. Napęd bym dorwał gdzieś używany tylko wał i cylinder nowy bym kupił. Reszta może być używana. Czy trudno jest dorobić stabilne, mocne mocowanie zacisku tarczy? Nie chcę sprzedawać i kupować tych karterów, bo nie mam czasu na bawienie się w listonosza. Chciałbym już to powoli zacząć czyścić.

Pzdr




_________________

"w tym kasynie do gry zasiada śmierć..."


Ostatnio zmieniony 01 cze 2012, 11:28 przez Bigi, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 11:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Bigi pisze:
Czy uda mi się to osiągnąć na seryjnym zapłonie?


Nie. :wink:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 11:34 
*

Rejestracja: 04 sty 2012, 11:59
Posty: 8
Pojazd:
Może ktoś ma na sprzedaż używany? Czy lepiej w używany zapłon się nie pchać? Ponad 1000zł kosztują dobre zapłony i bez możliwości używania świateł.




_________________

"w tym kasynie do gry zasiada śmierć..."


Ostatnio zmieniony 01 cze 2012, 11:35 przez Bigi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 11:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Bigi, jeśli używany jest w dobrym stanie za przyzwoite pieniądze - to czemu nie? :)

Sportowe zapłony raczej nie mają przeznaczenia na drogi, więc po co w nich "cewki świetlne" ? :D




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 13:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Tom_Q pisze:
Bigi pisze:
Czy uda mi się to osiągnąć na seryjnym zapłonie?


Nie. :wink:
Były by szanse.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 17:54 
*

Rejestracja: 04 sty 2012, 11:59
Posty: 8
Pojazd:
Gadałem z przemkiem to mówił, że każdy zapłon da się ustawić. Wystarczy zdjąć klin, przestawić i założyć jakieś "fasolki". Na stage6 racingu (cylindrze) i seryjnym napędzie uzyskał 130km/h tylko żywotność. Tłok co tyś km do wymiany najczęściej albo pierścień.




_________________

"w tym kasynie do gry zasiada śmierć..."


Ostatnio zmieniony 01 cze 2012, 17:55 przez Bigi, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 0:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Marcin194 pisze:
Tom_Q napisał/a:
Bigi napisał/a:
Czy uda mi się to osiągnąć na seryjnym zapłonie?


Nie. :wink:
Były by szanse.
x2 . Przestawić seryjny zapłon ( wiem że tak można ale nie umiem wytłumaczyć jak to zrobić ). Przecież dużo osób ma np R/T na serii ;)




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 10:08 
*

Rejestracja: 04 sty 2012, 11:59
Posty: 8
Pojazd:
Jeśli byłoby jakieś zainteresowanie to zrobiłbym temat i tam wszystko na bieżąco pisał, ale nie wiem czy jest sens. Na razie mam tylko kartery.




_________________

"w tym kasynie do gry zasiada śmierć..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 10:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2010, 19:41
Posty: 256
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Przestawić seryjny zapłon możesz jak użyjesz klinu tylko że wysuniętego w bok nie wiem jak się on nazywa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 13:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Obrazek

Klin z przesuniętym punktem zapłonu.


Ostatnio zmieniony 02 cze 2012, 13:46 przez kEru!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 22:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
I gadacie ze taki klin za kilka zloty, zastąpi zaplon za 1000 ?




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 22:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
To po prostu sposób aby wyciągnąć kasę :) takie przesunięcie da nie wiele, ponieważ zostanie zredukowane przez moduł :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 10:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
Marcin194 pisze:
To po prostu sposób aby wyciągnąć kasę :) takie przesunięcie da nie wiele, ponieważ zostanie zredukowane przez moduł :)


Nierozumiem troche jak zostanie zredukowane przez moduł, jak moduł bd odcinac to odblokowany, chyba ze zle gadam ;P




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 11:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Zobacz jak "duże" przesunięcie zapłonu otrzymasz... 1mm? A teraz popatrz jak na magnecie wygląda pasek oddający impuls magnetyczny. Później jeszcze jest moduł który określi moment zapłonu i rzeczywiste jego przesunięcie wyniesie około 0.25-0.5mm




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 17:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
Moduł niczego nie zredukuje, a jak chcecie zmienić kąt wyprzedzania zapłonu to pobawcie się impulsatorem zmieniając jego położenie. Ale to i tak wam niewiele da, dalej otrzymacie płaską charakterystykę i dużą masę magneta. Fenomenem sportowych zapłonów jest zmienny kąt, mała masa, stabilna praca przy wysokich obrotach. Chcesz uzyskać 16-18 KM na kole ? Przy full evo 18 KM to dobry, niełatwy wynik, więc życzę powodzenia ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 6:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
fiecio93 pisze:
Chcesz uzyskać 16-18 KM na kole ? Przy full evo 18 KM to dobry, niełatwy wynik, więc życzę powodzenia ...


To samo mówiłem, jednak są nie którzy eksperci którzy uważają, że wyciąganie koni z cylindra to bułka z masłem (tu się kupi, tam się stuknie, złoży u czesia w stodole i mamy 18konnego Racinga. :mrgreen: )




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 15:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Tom_Q, Słuchajcie każdy narzekac umie. Ale skoro posiadacie takąwiedze dlaczego nie powstanie temat w którym opisane by było działanie zapłonu co się dzieje na sportowych zapłonach, porting cylindrów, porint karteró itd. Ja nad tym ubolewał i to bardzo bo właśnie to forum jest największe w Polsce i tutaj powinny powstawać najlepsze projekty. Tylko nikt nic nie robi ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 11:07 
*

Rejestracja: 25 maja 2011, 16:41
Posty: 11
Lokalizacja: Osw
Pojazd:
Siema gdzie mozna kupic taki klin ? na mielochu nie moge go znalesc ?
edit. juz mam gdy by co ; http://shop.mieloch.pl/klin-walu-top-performances-z-przesunieciem-punktu-zaplonu,pZ044591.bhtml




_________________

*Suzuki Katanaa 99r SPRZEDANA ♥
*Gilera Smt 03r SPRZEDANA ♥
*Jest Aprilka Rs 125 Sprzedana.
** New Malaga f12 04r


Ostatnio zmieniony 05 cze 2012, 11:13 przez KcMLover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 17:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
hubert514, takie projekty powstają, ale nie tu, nikt też nie ma czasu na wrzucanie zdjęć i codziennych relacji skoro i tak z nikim nie porozmawiasz na tym forum na poziomie, jeśli już to z niewielkim gronem. To forum ma określony poziom i przeciętny wiek - 13-18 lat, szczerze to sam "przesiadłem" się na inne fora, nierzadko na zagraniczne szukając więcej informacji, tutaj już niewiele nowego, a szkoda ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy