Dzisiaj jest 07 maja 2025, 2:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tłoki TKRJ
Post: 11 kwie 2011, 13:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Witam, miał ktoś ten dżapański tłok ? Mam go do aeroxa po szlifie 41.50mm podobno to samo co meteor, pytanie do tych co go mieli albo mieli znim stycznosc




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2011, 13:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Według mnie to lepszy był by meteor sprawdzona firma, bo o tej to pierwszy raz słyszę.




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2011, 17:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Też o niej pierwszy raz slysze ale nie meteroa niema 41.50 a ten jest zalozylem jezdzi zahartowałem go przed zalozeniem zobaczymy co bedzie




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 18:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Sory za bump
zalozylem, jezdzi w miare dobrze, moc ma w v-max jak wczesniej (musze podregulować napęd)
ale slysze pierscienie, dlaczego? Przebieg 80




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Witam
Ja robiłem remont swojej RD125LC i też założyłem tłok TKRJ i jak zarazie go sobie chwalę oraz słyszałem wiele dobrych opinij o tych tłokach szczególnie bardzo dobrze chodzą z cylindrami żeliwnymi (wszystkie opinię od motocykli cross-owych pokroju 125cm³) są tanie w w super jakość jak za taką cenę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 20:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Zalozylem, wuj mówił słabej jakosci ale ma sie stare metody i go zahartowaliśmy, możę zrobie o tym arta kiedyś ;)

Ale dalczego dzwoni?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
To jest taki japoński jak z koziej d... trąbka. Tak naprawdę jest to tajwan wykonane pierścienie że słabego materiału to dzwonią




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 22:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Cytuj:
wykonane pierścienie że słabego materiału to dzwonią


To od kiedy slaby materiał dzwoni :lol: co :?: raczej mogą dzwonić dlatego że są źle spasowane z tłokiem. A jeszcze się tak z pytam czy miałeś w komplecie taką "sprężynkę" pod pierścień taka blaszka pogięta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 6:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
mialem tylko 2 pierscienie




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 6:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
hold pisze:
taka blaszka pogięta.

zabezpieczenie tłoka? :mrgreen:




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 8:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
nie
ta blaszka jest pod 1 pierścień zeby sie nie zapiekał od oleju




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 18:14 
*

Rejestracja: 20 kwie 2011, 19:44
Posty: 106
Lokalizacja: czarnocin
Pojazd:
Ziomek ode mnie robił szlif w keeway i ma chiński tłok i 1000 zrobione i nie narzeka zależy jak dotrzesz mają jedynie troszkę krótsza żywotność niż vertex czy wossner, ale jak dotrzesz tak będziesz miał:D




_________________

megapieniadze.pl.tl
Szybki i łatwy sposób na zarabianie pieniędzy:) http://www.youtube.com/watch?v=n6usPM2i3Xs


...... ZARABIAJ SAM DUŻE PIENIĄDZE I ULEPSZAJ SWOJEGO JEDNOŚLADA :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 20:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Po co odkopujesz temat z ponad roku? tłok trzyma sie az do teraz




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy