Dzisiaj jest 31 sty 2025, 23:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lip 2012, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2011, 9:00
Posty: 146
Lokalizacja: RdM
Pojazd:
Siema.

Mam kolege ktory mnie strasznie rozsmiesza.

Ma cylinder stage6 sport pro w dna i mowi ze ma porting na evo i porting pod yasuni c30 jest wgl cos takiego ?

czy wersja gp w gillerze dna ma wzmacniany wal ze wytrzyma racing ?

i czy mozliwe jest aby na taki secie.

Stage6 sport pro po tych portingach na evo :mrgreen:

gaznik tec 24 mm

i wydech dpr c30

stage6 dublear

i krociec prosty .


ten skuter jechal 130 km/h realne ?


mi sie to wydaje osobiscie smieszne z portingami oraz ta predkoscia .




_________________

piaggio zip ! RACING 70 cc ! Stage6 racing mk2 ! WPADAJ ! *,*

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=207989


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 22:57 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
130 licznikowe moze, lecz realne 100.
Porting, rzadko kiedy daje bardziej przyśpieche.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 23:31 
Zbanowany

Rejestracja: 01 lip 2012, 18:45
Posty: 25
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
owner1, hahahahahah, dobry jesteś twoje posty mnie rozśmieszają 100 realne :lol: .

gliera dna ma wielkie kola weź to pod uwagę, sport pro bardzo dobry cylinder, kolega bez portów na 21mm gazniku i c16 mial v-max ok. 120 to myślę że twoj kolega jezeli naprawdę ma ogarnięte to na cacy to ze 125 sie bujnie ps. porting na evo haha widać trochę bajkopisarz z niego ; )

a i w dna gp czy coś nie były wzmacniane wały, które wytrzymują racinga :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 06 lip 2012, 23:32 przez Fournales, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 23:34 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Ten v-max na liczniku to należy brac poprawki. Co do kół sie zgodze.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2012, 6:18 
*

Rejestracja: 14 lut 2012, 12:40
Posty: 75
Pojazd:
100 na sport pro... Pozdro. Na serii z tecnigasem tekiem ta gilera szła 95 realne.

Owner wyjdź debilu. Nawet poprawki które ja robię dodają v-maxa a co dopiero porządny porting ze zmianami kątów kanałów powiększaniem okien itd.




_________________

Spotkanie po latach.
-Siema
-Siema. To ten twój skuter
-Tak.
-Jak leci ?
-80
hahahaha jak sie skapłem że powiedziałem nie to co trzeba głowa w dół gaz do oporu rozrusznik i przed siebie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2012, 8:40 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Na s6 sport pro da się wycisnąć realne 115-120km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2012, 8:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Fournales pisze:
myślę że twoj kolega jezeli naprawdę ma ogarnięte to na cacy to ze 125 sie bujnie ps. porting na evo haha widać trochę bajkopisarz z niego


owner1 pisze:
Porting, rzadko kiedy daje bardziej przyśpieche.


proszę nie wypowiadać się na tematy, w których nie mając pojęcia wypisujecie głupoty...
McR Dawcaaa pisze:
Ma cylinder stage6 sport pro w dna i mowi ze ma porting na evo i porting pod yasuni c30 jest wgl cos takiego ?


Porting to pojęcie względne jak "za chwilę". Dla jednego chwila trwa parę sekund dla innego paręnaście minut. Wszystko zależy od zakresu portingu. po dobrym portingu ona mogłaby i 150 lecieć. Ciężko było by to osiągnąć ze względu na pojedyncze okno wydechowe, ale kto powiedział, że nie można dowiercić dwóch kolejnych?




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2012, 10:27 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Można robic poringi flowy i tą całą reszte. Lecz wiecej nie oznacza lepiej. Co do wydechowego sie zgodze ;]




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 1:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
owner1 pisze:
Można robic poringi flowy i tą całą reszte. Lecz wiecej nie oznacza lepiej. Co do wydechowego sie zgodze ;]


Jest tutaj tyle skomplikowanych zależności, że nie spisałeś się tyle w szkole przez cały tok swojej edukacji... Więcej w przypadku 2T to zazwyczaj lepiej... Tyle że do "więcej" należy odnieść stosowne zależności




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy