Dzisiaj jest 06 sie 2025, 17:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sty 2013, 15:15 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 15:01
Posty: 99
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Witam. Jestem nowy na forum. szukałem podobnego tematu, i znalazłem kilka pomocnych, ale żaden nie dał mi jasnej odpowiedzi. A więc, Mam derbi sende sm 50cc, jeżdżę na dozowniku, poprzedni wlasciciel lał olej półsyntetyczny z orlenu ten czerwony, poźniej zrobil jakies 500-700km na mixolu(mineralny z orlenu) I moje pytanie jest czy moge zacząć lać jakis lepszy olej półsyntetyczny albo syntetyczny teraz do dozownika np. castrol power racing 2t albo act evo oczywiście po opróznieniu dozownika. Czytałem że po zmianie oleju na lepszy może rozszczelnić się silnik itp bo bedzie wypłykiwał nagar, ale jeżeli tego mixolu nie zużył nawet litra całego, to chyba tego nagaru nie jest za wiele. Ale wole się zapytać ludzi którzy się znają.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 17:58 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
mozesz lac spokojnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 18:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Możesz lać. Często jednak jest jak mówi, wyższej klasy olej syntetyczny potrafi wypłukać nagar na pierścieniach i tłoku, przez co rozszczelnia się - spada kompresja. Przy takiej "okresowej' zmianie raczej nie było wielkiego wpływu na silnik. Nagar powstaje tak w ogóle nawet w przypadku dobrych olei syntetycznych, tylko po prostu jest go znacznie mniej :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 21:15 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 15:01
Posty: 99
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
ok. dzięki po pomoc. teraz tylko pytanie jaki olej polecicie? warto płacić więcej za power racing 2t czy act evo wystarczy? (castrol dlatego że znajomi maja i chwalą)




_________________

'Jeśli wszystko masz pod kontrolą, znaczy że jedziesz za wolno'

DERBI - wpadnij i oceń moje Supermoto: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2213333#2213333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 21:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Ja jezdze na mobil extra 2t semi syntetic bardzo dobry olej wytwarza malo nagaru.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 21:22 
*

Rejestracja: 04 paź 2012, 14:05
Posty: 6
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
Ja polecam Ipone 2T truskawkowy. :D




_________________

Najlepsza muzyka to dźwięk silnika!! :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 22:11 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 15:01
Posty: 99
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
ile ludzi tyle rad w sumie. więc o mobilu słyszałem też dobre opinie, ale podoba w tej klasie castrol lepszy. chociaż moim zdaniem to w tej klasie to jedno i to samo. jeszcze ponawiam pytanie czy półsyntetyk wystarczy, czy lepiej inwestować w czysty syntetyk, i jakie oleje polecacie? pzdr




_________________

'Jeśli wszystko masz pod kontrolą, znaczy że jedziesz za wolno'

DERBI - wpadnij i oceń moje Supermoto: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2213333#2213333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2013, 0:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
kermitos, jeżdże na półsyntetyku Actevo i szczerze... Lepiej wziąć jakiegoś Motula 800 czy Ipone..




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2013, 15:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Ja miałem już takie oleje:
- Castrol 2t syntetyk - bez zastrzeżeń
- Castrol 2t półsyntetyk - coś niezbyt jeździł na nim
- Mobil 1 półsynt. - bez zastrzeżeń
- Valvoline DuraBlend 2t syntetyk - najlepszy, jeżdżę na nim teraz i wcale się nie grzeje, dużo lepsze chłodzenie cylka, czyli powoduje mniejsze tarcie.

EDIT: miałem jeszcze jakiś wynalazek od znanych mechaników z Mszany :D i nawet tego nie lałem, pisze na nim tylko "2t no smoke"




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 07 sty 2013, 15:45 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2013, 21:19 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 15:01
Posty: 99
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
valvoline podobno dobry. też słyszałem. więc ostatnie. valvoline durablend 2t syntetyk czy castrol power1 racing 2t (syntetyk)?




_________________

'Jeśli wszystko masz pod kontrolą, znaczy że jedziesz za wolno'

DERBI - wpadnij i oceń moje Supermoto: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2213333#2213333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy