Dzisiaj jest 12 lut 2025, 14:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sty 2013, 17:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Powiedzcie mi jaką mam wybrać grubość papieru uszczelkowego pod street race'a, powinien być chyba 0,30mm ale wole się upewnić.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2013, 17:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Zazwyczaj 0.5-0.7mm w seryjnych silnikach :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2013, 17:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Marcin194, A jak myślisz jak to w przypadku street race też powinno być 0,5 bo nie mam starej uszczelki, a tak bym sobie mierzył :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2013, 18:00 
*

Rejestracja: 27 cze 2012, 13:29
Posty: 33
Lokalizacja: Gorlice
Pojazd:
mam to samo pytanie, tylko do s6 racing czy 0,5mm bedzie :P




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=289489 <----- aprilia sr na s6 racing !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2013, 18:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Roofi'e, No właśnie, bo oryginalnych S6 za 50 zł nie chce kupować mi jest sama uszczelka pod cyl potrzebna :)



A chociaż ktoś wie jaki powinien być Quetsch bo mam tylko informacje że w Sport Pro 0.7 oraz w Racing 0.5-0.7 a do streeta nie mam pojęcia może ktoś kumaty wie ??


Ostatnio zmieniony 11 sty 2013, 18:55 przez Słodki-Skc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2013, 18:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Uszczelka pod cylindrem tak samo jak ta pod głowicą wpływa na squish, to logiczne. Należy wziąć troszkę plasteliny położyć na tłoku i skręcić głowicę i cylinder, następnie kopnąć parę razy by odbił się kształt głowicy, i sprawdzić w najcieńszym miejscu czy plastelina ma 0.6-0.8mm, jeśli ma squish będzie ok :)

0.6-0.8mm
To tolerancja dla silników 50-80cc o kwadraturze nie przekraczającej 1.5


Jeszcze jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że w krótkim okresie składałem trzy silniki minarelli na S6R i każdy z zestawów cylinder+ głowica miał inny squish na takim samym komplecie uszczelek! Każdy zestaw był dokręcany z identycznym momentem na kluczu dynamometrycznym.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2013, 18:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Marcin194, Dzięki trochę i pomogłeś :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2013, 22:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Marcin194 pisze:
Jeszcze jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że w krótkim okresie składałem trzy silniki minarelli na S6R i każdy z zestawów cylinder+ głowica miał inny squish na takim samym komplecie uszczelek! Każdy zestaw był dokręcany z identycznym momentem na kluczu dynamometrycznym.


więc na czym polagała ta różnica? :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2013, 3:13 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 9:23
Posty: 81
Pojazd:
Marcin194 pisze:
Uszczelka pod cylindrem tak samo jak ta pod głowicą wpływa na squish, to logiczne. Należy wziąć troszkę plasteliny położyć na tłoku i skręcić głowicę i cylinder, następnie kopnąć parę razy by odbił się kształt głowicy, i sprawdzić w najcieńszym miejscu czy plastelina ma 0.6-0.8mm, jeśli ma squish będzie ok :)


Ja zamiast plasteliny używam drutu cynowego łatwiej jest zmierzyć jego średnicę.


Ostatnio zmieniony 12 sty 2013, 3:16 przez Memphis, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2013, 9:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
marcinek pisze:
Marcin194 pisze:
Jeszcze jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że w krótkim okresie składałem trzy silniki minarelli na S6R i każdy z zestawów cylinder+ głowica miał inny squish na takim samym komplecie uszczelek! Każdy zestaw był dokręcany z identycznym momentem na kluczu dynamometrycznym.


więc na czym polagała ta różnica? :)
Prawdopodobnie na róznych wymiaracb cylindrów :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy