Dzisiaj jest 16 lis 2024, 10:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lut 2013, 17:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Cześć. 3/4 gwintów od pokrywy przekładni są przekręcone i nie wiem co z tym zrobić. Myślałem o rozwierceniu tego na śrubki "8" ale wygląda to bez sensu. :mrgreen:

Co myślicie o zalaniu otworów jakimś klejem i nawierceniu od nowa tych gwintów ?
Jaki klej byłby dobry do takiej operacji ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 17:18 
Spróbuj poprawić gwinty gwintownikiem.




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 17:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Albo rowierć bardziej i nagwintuj na większą śrubę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 17:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
klej tu nic nie da musisz poprawić gwint za pomocą gwintownika lub rozwiercić na większe.




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 17:49 
*

Rejestracja: 24 lut 2012, 11:20
Posty: 95
Pojazd:
Poprawnienie nic nie da jak zerwał gwinty...
Albo gwintujesz na większy albo kupujesz płynne aluminium, zalewasz i gwintujesz na nowo, nie ma nic do poprawiania.




_________________

Projekt jeszcze nie skończony... Stare foty :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 18:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jest do poprawiania. nie raz poprawiałem gwint w aluminium i trzymał tylko nie tak jak nowy. dokręcić być może będzie się dało ale nie dociśniesz mocno. najlepsze rozwiązanie to gwintować na rozmiar większy a że to jest amelinium to idzie łatwo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 18:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
Jak masz ten klej dwu składnikowy '' spawanie na zimno '' to weź ten klej i na jakis ołówek czy cos posmaruj i do srodka i na około gwintu tylko nie za duzo !! Poczekaj z 2-3h n wkręć srubkę, wykręc i zostaw aż ztwardnieje do końca !!




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 18:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 18:27
Posty: 154
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ja polecam ci takie cuś http://katalog.moto-profil.pl/index.php ... itstart=25 u siebie w roxie mam prawie wszystkie gwinty w przekłądni porobione tym wynalazkiem i wszystko wygląda jak nowe




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 19:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Panowie ale nie ma co poprawiać, śruby po prostu wpadają w te otwory. Większe też odpadają bo wyglądają beznadziejnie.

emil134679 pisze:
kupujesz płynne aluminium, zalewasz i gwintujesz na nowo, nie ma nic do poprawiania.


czyli tak jak myślałem, zalać to i wiercić na nowo. jakiś klej sprawdzony ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 19:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Ja bym klejem nie kleił , i tak po jakimś czasie to poodpada , prędzej czy później , jak większe śróby brzydko dla ciebie wyglądają to kup karter




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 19:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
kubayo pisze:
to kup karter

Lub zaspawaj dziury tigiem i nagwintuj nowe ;p




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 19:40 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2012, 8:46
Posty: 417
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
albo stop aluminium zalej gwinty i odnowa nagwintuj ;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 20:05 
*

Rejestracja: 24 lut 2012, 11:20
Posty: 95
Pojazd:
bart1aerox100, właśnie, nie tak jak nowy :) u mnie jak zrywało to zawsze cały gwint miałem na śróbce, więc jeśli ci aż tak dużo nie wyrwało to masz do "poprawienia"




_________________

Projekt jeszcze nie skończony... Stare foty :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 20:10 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Jest w miarę pewny sposób na naprawę gwintu wierci się większy otwór gwintuje odwrotny gwint i wkręca specjalną tulejkę zestaw do kupienia na allegro ok 120zł ,w ten sposób wykorzystasz oryginalne śruby




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 20:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
jarek2176 pisze:
120zł
za 120 zł to spokojnie karter kupi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 20:59 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
no fakt ale wszystko przekładać? może w jakimś warsztacie by tak zrobili to tylko koszty tulejek a robotę może zrobić jakiś uczeń po taniości albo coś takiego ale nie wiem czy wytrzyma częste odkręcaniehttp://allegro.pl/sprezynka-6-x-1-0-zestaw-10-szt-napraw-gwint-i2966690146.html


Ostatnio zmieniony 03 lut 2013, 21:30 przez jarek2176, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 21:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Nie mam zamiaru zmieniać karteru, bez przesady :P albo dam to do spawania i nawiercę nowe gwinty albo zrobię to jakimś klejem i w tym zrobię gwint.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy