Dzisiaj jest 25 maja 2024, 7:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lut 2013, 16:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
Witam,
co wg. was lepsze dla silnika dozownik czy mieszanka ?
czy stosowanie mieszanki jest gorsze niż w przypadku dozownika ?
czy jesli nie bd po prostu lał oleju do zbiornika a bd stosował mieszanke w baku to pompa oleju może ucierpiec ?
z góry dzięki za odp.
pzdr




_________________

Honda NSR 125 <3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 16:03 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
lepiej robić samemu bo masz pewność że silnik dostaje olej i nie zatrze się




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 16:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
no a co z dozownikiem przy gaźniku zaślepić ?




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 16:12 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
dozownik najlepiej wywal, a przy gaźniku zaślep




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 16:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Najlepiej wywalcie od razu silnik bo może się zepsuć - nogi są pewniejsze.
Szybciej samemu zapomnisz dolać oleju do baku i zatrzesz niż dozownik padnie.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 17:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Moim zdaniem lepiej samemu robić. Koledze w wakacje wpadł śmieć i nie pokazało mu, że nie ma oleju. I niestety szlif cylindra.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 17:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
A Nsr nie ma czegoś takiego że ma "zmienną" dawkę oleju?




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 20:24 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2012, 8:46
Posty: 417
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
dozownik głównie wywala się w tuningowanych jednostkach ;D ja bym na Twoim miejscu zostawił, rzadko zdarza się że się zatrze z tego powodu ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2013, 12:49 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 15:01
Posty: 99
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Ficu pisze:
Najlepiej wywalcie od razu silnik bo może się zepsuć - nogi są pewniejsze.
Szybciej samemu zapomnisz dolać oleju do baku i zatrzesz niż dozownik padnie.


x2
jakoś nie spotkałem się z przypadkiem żeby komuś padł dozownik, a z tym że ktoś zapomniał doleć oleju i owszem. więc dozownik moim zdaniem. po za tym nie zawsze dokładnie wiesz ile masz paliwa w baku, nawet przy tankowaniu, nie zawsze wlewasz tyle samo oleju, a tak dozownik podaje zawsze tą samą, stałą dawkę.




_________________

'Jeśli wszystko masz pod kontrolą, znaczy że jedziesz za wolno'

DERBI - wpadnij i oceń moje Supermoto: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2213333#2213333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2013, 11:26 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
dziwne bo mi sie akurat zatarł bo mi sie kabelek ze starości rozleciał od czujnika nie pokazał braku oleju i tak jeździłem aż nagle sie zatarł bo nie wiedziałem że oleju nie ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2013, 12:07 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 16:56
Posty: 631
Pojazd:
lukassikora, To na wszelki wypadek można spojrzeć do baku czy jest olej ..... Tyle w temacie.




_________________

Brak pl znakow z telefonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2013, 13:39 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
kermitos pisze:
Ficu pisze:
Najlepiej wywalcie od razu silnik bo może się zepsuć - nogi są pewniejsze.
Szybciej samemu zapomnisz dolać oleju do baku i zatrzesz niż dozownik padnie.


x2
jakoś nie spotkałem się z przypadkiem żeby komuś padł dozownik, a z tym że ktoś zapomniał doleć oleju i owszem. więc dozownik moim zdaniem. po za tym nie zawsze dokładnie wiesz ile masz paliwa w baku, nawet przy tankowaniu, nie zawsze wlewasz tyle samo oleju, a tak dozownik podaje zawsze tą samą, stałą dawkę.


x3

Nie wiem jak jest w nsr, ale w RS masz mechaniczny dozownik. Im bardziej odkrecisz manetke tym wiecej oleju podaje a ty swoja mieszanka tego nie zrobisz. I nie wiem co ci sie moze zepsuc w takim dozowniku?? :O Jest na linke, wiec praktycznie niezawodny. Chyba ze w jakis cudowny sposob urwie sie linka?




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy