Dzisiaj jest 29 lip 2025, 13:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 mar 2013, 23:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
witam przerabiam apke sr z moriniego na silnik p.g i mam takie pytani czy przy cylku hebo manston wystarczy orginalna chlodnica czy mozna zamontowac przelotową? i czy może to być jedna część chłodnicy z f12? taka podłużna ?




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D


Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 11:39 przez kolumb66, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2013, 5:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Nie istnieje taki cylinder.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2013, 6:43 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 8:41
Posty: 73
Pojazd:
Przecież hebo manston istnieje XD Wystarczy oryginalna, ale silnik napewno sie nie obrazi jak dasz jeszcze przelotowke im większe chłodzenie tym lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2013, 7:18 
*

Rejestracja: 07 lut 2013, 22:04
Posty: 32
Pojazd:
Owszem Manston istnieje ale nie Monston...




_________________

Crash!. pisze:
Dołączam się do tematu, mam cylinder 50ccm ( seria ) i chcę zrobić szlif na 70, sworzeń także 12, jaki tłok ? cena ok ~150 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2013, 11:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
Sorki juz poprawione :P pisałem szybko bo temat dodawałem z telefonu:P lewybomba, własnie nie koniecznie bo materiał powinien mieć odpowiednią temperature pracy aby sie gładz cylka nie zużywała za szybko:P za słabe chłodzenie źle za dobre też źle:P w każdym razie chyba ją zamontuje i bedę obserwował jaka sie temperatura będzie utrzymywać:P




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy