Dzisiaj jest 18 lip 2025, 15:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 kwie 2013, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Cześć, jutro mam się zabrać do wymiany cylindra w Keewayu Hurricane, sęk w tym, że nie miałem jeszcze do czynienia z tym w Keeway'ach, wymieniałem raz w nim świece i powiem szczerze, że miejsca za dużo to tam nie ma. Czy podczas wymiany cylindra należy wyciągnąć silnik z ramy? Jeśli tak to jak on się trzyma - tylko na górnej szpilce? Zakładając tłok ma być 'strzałką' czy tam napisem do wydechu czy do gaźnika? Z góry dzięki za odpowiedzi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 19:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Najlepiej wyciągnać cylinder, łatwiej i bezpieczniej robic, tak silnik trzyma sie tam na oście, ale pamietaj by przewody po odpinać. :) Tłok ma być strzałka do okna wydechowego, czyli wydechu. :)




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Qubi pisze:
Najlepiej wyciągnać cylinder, łatwiej i bezpieczniej robic, tak silnik trzyma sie tam na oście, ale pamietaj by przewody po odpinać. :) Tłok ma być strzałka do okna wydechowego, czyli wydechu. :)


No ja chcę wymienić ten cylinder, tylko pytam czy muszę wyciągać silnik z ramy czy obejdzie się bez tego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 20:19 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
ja u siebie nigdy nie wyciągałem silnika tylko dolny plastik żeby go dołem wyciągnąc i oczywiście włożyć nie wiem jak bd w twoim skuterku




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Czyli da się wyciągnąć cylinder, ale muszę odkręcić plastiki z 'podłogi', tak?




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 20:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Gafe walnałem, miało być zamiast:
DiVi pisze:
Najlepiej wyciągnać cylinder

Wyjać silnik xD łatwiej jest robic




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Z wyjmowaniem silnika jest trochę problemików. Napiszę Ci to co pamiętam :P

- odpiąć wężyk od pompy oleju i go jakoś zagiąć czy coś żeby olej nie uciekł no i linkę od tej pompy :)
- wyjąć gaźnik z króćca (niby można zostawic ale mi tak bylo latwiej
- odpiąć całą elektrykę tzn łączenie elektryki z silnikiem jest to gdzieś w okolicach magneto tam nad tym jak dobrze kojarzę
- odpiąć linkę hamulca
- zdjąć fajkę ze świecy
- odpiąć kabel od rozrusznika

pewnie jeszcze coś ominąłem no, ale wszystko jest przecież widoczne . Silnik trzyma się na takiej jakby kołysce i przy wyjęciu silnika będzie przeszkadzał Ci króciec więc nie wystarczy odkręcić tylko tej osi trzymającej silnik tylko tą kołyskę tylko żeby ją wykręcić musi być zdjęte siedzenie (kufer [6 śrubek] ) . Najlepiej to wszystko robić we 2 osooby, będzie znacznie łatwiej ! :)


Jak już wyjedziesz z silnikiem no to będziesz jak wiadome miał elegancki dostęp do cylka. Masz 4 śruby na głowicy najpierw delikatnie wszystkie na krzyż zluzuj a potem odkręć jak zdejmiesz głowice będzie widać cylek z tłokiem no i delikatnie podważając cylinder ( nie wpychaj na chama śrubokręta) go wyciągasz i w tym cała filozofia. Oczywiście musisz dać wszystkie nowe uszczelki no i pamiętaj żeby zatkać komorę korbową bo jeszcze Ci tam czegoś naleci. Przy zakładaniu nowego cylka pamietaj o posmarowaniu jego gładzi nie dużą ilością oleju żeby nie porysowac tłokiem cylka no i wszystko 2 razy posprawdzaj czy zabezpieczenia dobrze siedzą, pierścienie itd. Jak coś to pisz, postaram się podpowiedzieć :)




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 6:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
najlepiej silnik wyciągnąć i robić sobie na luzie, nie ma z tym dużo roboty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy