Dzisiaj jest 09 lip 2025, 18:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Przegrzanie
Post: 25 maja 2013, 20:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
siema

Mam taki problem,przegrzałem cylinder do 170 stopni,ale silnik nie zgasł sam z siebie :cool:

czy po takim przegrzaniu może występować puchnięcie tłoka np przy 90 stopniach :?:

cylinder i tłok ma takie same ślady przed jak i po przegrzaniu.




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 21:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Cytuj:
cylinder do 170 stopni


A to w tym silniku, który budujesz?

Bo wiesz tak 170* to trochę sporo... :lol:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 21:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
Marcin194 pisze:
A to w tym silniku, który budujesz?

ha ha ha nie w Hondzie Dio

Marcin194 pisze:
170

tyle pokazał,ba nawet więcej




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 21:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Hundziarz pisze:
tyle pokazał,ba nawet więcej

Co Ci tyle pokazało?




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 21:43 
**

Rejestracja: 25 mar 2013, 22:47
Posty: 206
Pojazd:
Siema patrzylem twój temat i zauważyłem ze mam termometr tablicowy , mysle ze ci sie przestawil bo nie masz siwcy z opornikiem i pokazywal w F a nie w C 170F to okolo 70C




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 21:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
tak mów tak dalej.Tylko tak się dymiło że myślałem że się pali,ty sobie nie wyobrażasz jak mogło się dymić (układ chłodzenia był zalany płynem chłodniczym)

Marcin194 pisze:
Co Ci tyle pokazało?

termometr tablicowy




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 21:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Hundziarz pisze:
termometr tablicowy


Nie czasem 110?




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 21:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
150 stopni




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 22:05 
**

Rejestracja: 25 mar 2013, 22:47
Posty: 206
Pojazd:
Jak to to nie wiem umnie np, sie przestawia bo nie mam opornika na swiecy.
Posprawdzaj czy dobrze przewody podłończone , czy repertuarka cala .


Ostatnio zmieniony 25 maja 2013, 22:06 przez kranek8, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 22:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
no bo jak już jechałem to czułem że trochę już zamula,A le przy takiej temperaturze to nie można się dziwić. Ale jak raz spuchł,to teraz może puchnąć np przy 90 stopniach




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 7:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Jakbyś mój drogi miał temperaturę 170 stopni , to miałbym po uszczelce , płyn zalał by ci świece i dawno by zgasł . Temperatura strasznie niedokładna . Zresztą uległ by też zatarciu .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 9:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
Mogę ci pokazać uszczelkę rozpłaszczyła się z 0,3cm do 1cm :twisted:




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 10:40 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Przy 170*C tłok byś wybijał z cylindra młotkiem :mrgreen:
Takiej temperatury nie osiągają silniki chłodzone powietrzem a co dopiero cieczą :cool:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 12:50 
*

Rejestracja: 15 paź 2012, 15:51
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Aprilia SR 50 '97
nie ma szans miał byś po silniku u mnjie na cieczy wytopiło uszczelke i płyn zalał silnik teraz mechanik naprawia silnik od samych podstaw, wiec to trochę dziwne co mówisz :O u mnie też się dymiło i więcej nie zapalił :P




_________________

Budzę moją perełkę do życia - Apri(L)ia <333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...