Dzisiaj jest 22 sie 2025, 11:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lip 2013, 16:29 
*

Rejestracja: 19 maja 2013, 23:25
Posty: 128
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
wczoraj po jeździe zgasiłem skuta i juz nie odpalił siągnołem cyla a tam 1 pierscionek piekniety wie ktoś jaka moze byc przyczyna, luz montażowy to 0,05mm ?




_________________

Sonik


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lip 2013, 17:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
np. przegrzałeś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 18:59 
*

Rejestracja: 25 cze 2013, 17:11
Posty: 37
Lokalizacja: Dolnyslask
Pojazd:
Przegrzanie cyla?? to ile km musiał by zrobić?? jaki to skuter??




_________________

Oceniaj mnie dopiero gdy poznasz, czyli nigdy... :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 19:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
wątpie że z przegrzania pękł by pierścień, luz montażowy od 0,05 do 0,07




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 20:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2011, 17:55
Posty: 604
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd: keeway hrr-Aprilia SR
tylko ze on zrobił ze 180km na streetrace po szlifie na 47,25 a tłok 47,20 :D




_________________

Aprilia SR Top Due Plus [nowe plany] ;D <3 aprilia-sr-high-end-mhr-t378797-20.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2013, 12:01 
*

Rejestracja: 19 maja 2013, 23:25
Posty: 128
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
to by sie zgadzało bo 47,25mm - 47,20mm =0,05mm , luz jest dobry

-- 20 lip 2013, o 12:01 --

Czy moze byc minimalny luz miedzy tuleja cylindra a tlokiem bo zastanawiam sie czy to nie przez to mi pekł pierscień




_________________

Sonik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2013, 14:07 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
jak by chłopie nie było luzu miedzy tłokiem a tuleja to przy pierwszym odpaleniu ten skuterek by ci się zatarł




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2013, 11:28 
*

Rejestracja: 19 maja 2013, 23:25
Posty: 128
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
to jakie mogą być przyczyny pęknięcia pierścienia?




_________________

Sonik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2013, 12:02 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Jeżeli były pierścienie żeliwne to mogłeś uszkodzić przy zakładaniu zbyt mocno je rozchyliłeś potem temperatura i tarcie zrobiła swoje. Ja osobiście miałem tak że jeździłem i w pewnym momencie zaczął się odzywać no i ściągłem i też miałem pęknięty ale to po przebiegu ponad 6k




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2013, 9:33 
*

Rejestracja: 19 maja 2013, 23:25
Posty: 128
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
A jak moge zmierzyć czy mam odpowiednia kompresje ? ale nie mam zadnych przyrządów do tego




_________________

Sonik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2013, 22:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
sonik, takim domowym sposobem to palec pod gniazdo swiecy i czy odpycha czy nie, albo czy jest wielki opór na kopce. Jak chcesz bardziej dokładnie, to do warsztatu jakiegoś i poproś o manometr




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2013, 12:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Przemek051195 pisze:
sonik, takim domowym sposobem to palec pod gniazdo swiecy i czy odpycha czy nie, albo czy jest wielki opór na kopce


Palca to sobie możesz wsadzić w du...
do tego jest potrzebny manometr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2013, 14:32 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Przemek051195 Nawet bez pierścieni bd wypychać palec od gniazda świecy człowieku po tym czy wypycha mniej czy bardziej zidentyfikujesz ile masz barów kompresji raczej nie. Drugą rzecza natomiast jest to że skuter ma takie przełożenie na kick-starterze żeby się go lekko kopało a nie tak jak mz 250 nawet jak masz nowy cylinder o większej pojemności opór na kopce jest niewiele większy i nie zbyt wyczuwalny. Chyba że masz ciasno spasowany zestaw i wszystko ci się będzie tarło




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy