Dzisiaj jest 06 lip 2025, 14:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sty 2014, 17:52 
*

Rejestracja: 02 sie 2013, 14:05
Posty: 20
Pojazd: Aerox
Witajcie, mam aeroxa z cylindrem Mhr replica, tłok jest w stanie dst/db i chcę go wysłać do regeneracji + nowe pierścienie lub kupić nowy tłok za 100 zł. Co lepiej wybrać, nie wiem czy zaufać tłokom jakieś nie znanej marki ;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 sty 2014, 18:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Tylko i wyłącznie markowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sty 2014, 19:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 18:45
Posty: 409
Pojazd: Składam verticala
Kolo kup pierścienie i śmigaj na tym tłoku co masz teraz. Rysy na tłoku nie wpływają na osiągi!




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 08 sty 2014, 20:56 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
Jak mozna zregenerowac tlok ? Wyjasnij mi to prosze ...




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 08 sty 2014, 21:05 
*

Rejestracja: 04 sty 2013, 17:39
Posty: 154
Pojazd:
MR.Matus, Daj zdjęcie i my to ocenimy czy nadaje się do wymiany :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2014, 0:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
Tłoka się nie da regenerować, jak już to cylek do regeneracji. Ale to i tak się prawidłowo nazywa szlif lub honowanie...




_________________

Setup:
-Power Force 70cc
-Dellorto 17,5 z dyszą 100
-Stage6 Pro Replica Chrom.
-Wario Polini Speed Control.
-Króciec Top Racing 21mm.
-Rolki 6 g
-Centralka Stage6 Medium.
-Sprężynki Polini Niebieskie.
-Wał wypełniany Motoforce Racing.
V-Max 95. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2014, 9:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
szlif to szlif a honowanie to honowanie. myślę że jemu chodziło o to czy dać sam nowy tłok czy szlif + tłok pod warunkiem że to żeliwo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2014, 16:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Lub nadwymiar (selekcja B, C, D) i honowanie.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 15:48 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
regeneracja tłoka polega na jego wygrzaniu w temp 300-500 stopni w odpowiedniej cieszy przez jakiś okres a potem powolnym stygnieciu :) po takiej operacji tłok uzyskuje swój pierwotny kształt oraz zwiększa swoją objętość potem tłok zostaje dopasowany do danego cylindra i zamiast wydawać za tłok w tym przypadku około 200zł za około 80zł mamy tłok z większa selekcją to tak w skrócie




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...