Dzisiaj jest 05 paź 2024, 21:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 gru 2010, 19:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Orientuje się ktoś jaka powinna maksymalnie być?
Bo u mnie jest dobrze milimetr i ciężko mi to odpalić.
Nawet bym się o to nie pytał, tyle że miernik ciśnienia pokazuje 7,5-8 atm, więc teoretycznie powinien spokojnie palić.

@edit
Dodam jeszcze, że za każdym razem po odpaleniu przez zalanie pod świecę odpali bez problemu, złapie trochę temperatury i odpala jak marzenie. Czasem odpali też jak przytkam filtr powietrza. Myślałem, że może to być wina lewego powietrza ale bez problemu osiąga około 100km/h na serii+wario.
Silnik p/g


Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 19:15 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 19:14 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Wymiana. 0,8 podaja ksiazki, praktyka pokazuje ze do 1mm da sie jeszcze latac [tłoki 1p] ale dalej to juz sie slaby sprzet robi.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 19:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Właśnie mocy mu nie brakuje, a odpalić nie idzie.
I strasznie mnie zmylił ten wynik sprężania.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 9:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
minimalna 0,15mm
maxymalna 1mm




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 18:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cholera naprawiałem już parę komarków ale ten przypadek mnie przerasta.
Wziąłem od znajomego przyrząd do mierzenie kompresji-pokazuje niecałe 8atm, on, mechanik samochodowy twierdzi, że do 6atm powinien palić (już mniejsza o to, że się z nim nie zgadzam).
Zdjąłem cylinder i przerwa pomiędzy pierścieniami będzie powyżej tego milimetra. Luz pomiędzy tłokiem a gładzią na oko ma z pół milimetra (wiem co można na oko, ale nie mam jak tego zmierzyć). Jakby tego było mało od strony wydechu widać ślady przytarcia na gładzi jak i na tłoku.

Teraz nie mam pojęcia skąd na tyle wysokie sprężanie. Macie jakieś pomysły?


Ostatnio zmieniony 06 gru 2010, 18:32 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 18:37 
Zbanowany

Rejestracja: 24 wrz 2010, 20:38
Posty: 69
Pojazd:
rozwalony manometr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 18:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie ma opcji. Sprawdzałem u kolesia, któremu dopiero co zakładałem cylinder i pokazuje 9,5.


Ostatnio zmieniony 06 gru 2010, 18:38 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 18:48 
Zbanowany

Rejestracja: 24 wrz 2010, 20:38
Posty: 69
Pojazd:
to nie wiem może tłok jest nie symetryczny i denko ma mniejszą średnice a w dół się trochę zwiększa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 19:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Al-Gaylord, Każdy tłok jest w kształcie stożka, inaczej zestaw po rozgrzaniu by się rozleciał "!!"




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 19:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Przerwa między końcami pierścienia, powinna być nie mniejsza niż grubość jednej żyletki ale nie większa niż grubość dwóch żyletek.Wtedy będzie komprecha i nie będzie przytarcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 19:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Booyaka, dokładnie..

Ale nie możesz mieć luzu pomiędzy cylindrem a tłokiem 0.5 milimetra:P Wtedy by Ci ten skuter w ogóle nie chodził..
Dopuszczalny luz to 0.25mm(Wtedy już dajesz do szlifu bo już to będzie z ledwością chodzić) a po szlifie robią luz montażowy na 0.07mm..:)
Luz sprawdza się wkładając pierścień do cylindra:)
Przerwa 0,2mm powinna wynosić w nowych silnikach a 0,8mm po przebiegu około 25tyś km:) Wtedy zaleca się już włożenie nowych pierścionków:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 19:57 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Na moje wina w ssaniu - nie otwiera się/zatkane albo w zaplonie - slabawa iskra. Sprawdź ile ma mm z przewodu, bez fajki - powinna miec minimum 5-6mm i najlepiej niebieski kolor. Wtedy bedzie jakas orientacja co sie mu moze dziać. Nie szukaj na sile winy w cylindrze bo z luzem nawet ten 1mm na pierścieniu przy tłoku na dwa powinien palić na strzał. Podam swój przykład, wytarł mi sie pierścien do 1,5mm przerwy i z odpalaniem problemow nie bylo, a pierścien na tloku byl tylko jeden wiec juz w ogole ucieczka kompresji dosc spora była.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 20:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
To nie wina kompresji , mi przy kompresji 5 , odpalał od kopa :)
Jest szereg rzeczy do sprawdzenia:
Co najważniejsze:
układ paliwowy;
-gaźnik czysty wyregulowany
-filtr czysty
-ssanie sprawne
-zawór membranowy (płytki domknięte)
No i zmiana świecy na nową oraz korekta przerwy na świecy - to jest bardzo ważne!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 21:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
ja stawiam na ssanie bo skoro odpala bo zatkaniu powietrza - więcej paliwa to raczej to wina tego. mój przy 6.5 atmosfery rano dawałem ssanie i od strzała z rozrusznika palił, tyle że mocy nie miał za dużo :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 22:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Revo pisze:
-zawór membranowy (płytki domknięte)
kiedyś rozmawiałem z mechanikiem co zajmuję się motorami, skuterami mówił mi że jak się membrama nie domyka to nie może sobie wytworzyć dobrego podciśnienia i zasysa za mało mieszanki i są problemy w odpalaniu
Booyaka pisze:
Czasem odpali też jak przytkam filtr powietrza.
właśnie wtedy wytworzysz podciśnienie i zassie sobie więcej paliwa i odpali. Ja stawiam na membramę jeszcze zobasz jak wygląda membrama czy listki nie odstają.Pozdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 23:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Filtr i gaźnik oczywiście OK, ssanie i membrana także.
Co do zapłonu to całe okablowanie wygląda tragicznie. I teraz nie wiem czy brnąć w to, sprawdzać, wymieniać kable czy raczej nie będzie miało to znaczenia.
Dudi, Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tą długością iskry. Na tyle ma "dostrzelić"?
Jutro sprawdzę o ile dobrze zrozumiałem.
Gdybym rzucił się na wymianę tych kabli to o jakie pytać/dostanę w elektrycznym?
Bo tam sporo izolacyjnej i poprzepalanych miejsc.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 5:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
chodzi ci o kabel do fajki http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 13ca13310e ? czy o inne kable?




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 07 gru 2010, 5:22 przez Yankes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 8:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Yankes, daj spokój z tym engieka, ja u znajomego w Mysłowicach kupiłem Bosch Sylikon za 10zł (z fajką). Poza tym NGK jest przereklamowana już dwa razy trafiłem na sztuki które nie trybią...

A Booyaka mówi o tych co wchodzą do zapłonu.


Tak właśnie o tych myślałem
Booyaka




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Kamek46, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 16:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Revo pisze:
To nie wina kompresji , mi przy kompresji 5 , odpalał od kopa :)
Jest szereg rzeczy do sprawdzenia:
Co najważniejsze:
układ paliwowy;
-gaźnik czysty wyregulowany
-filtr czysty
-ssanie sprawne
-zawór membranowy (płytki domknięte)
No i zmiana świecy na nową oraz korekta przerwy na świecy - to jest bardzo ważne!

zgadza sie, nie ma na to reguły od ilu barów już nie odpali, mi na 6 barach palił 1-2 kopnięcia na zimnym silniku




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 16:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Mi na 4,5 bara palił za 2 kopnieciem czasem za pierwszym




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy