Dzisiaj jest 20 sie 2025, 12:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 kwie 2014, 13:44 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Ostatnio założyliśmy nowy cylinder airsal spot 50,ale jak ściągaliśmy stary nie było jednego pierścionka potem myśleliśmy że skuter stracił kompresje bo się pierścienie zapiekły niestety okazało się że ten pierścień spadł i porysował cały tłok i jest jedna rysa wyczuwalna na cylindrze kumpel mówi że zamiast 8km będzie miał 5km czy da się to uratować ?
Cylinder aluminium czy przetrzeć papierem 2500 tys i kupić nowy tłok bo nie mam pieniędzy na nowy cylinder i masakrycznie jestem zdenerwowany łagodnie mówiąc bo skuter chodził tylko 35minut wcale nie ma przebiegu na nowym i trzeba rozkładać przekładnie wyjąć wał i poczyścić podobno dzień dobrej roboty powiedzcie mi co mam robić bo nie wiem :cry:
Jak będę rozbierał to czy uszczelniacze i łożyska też trzeba wymienić dodam że ma przejechane 10 tys


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 kwie 2014, 15:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Niektórzy dają nowy tłok i pierścienie i mówią że w miarę w miarę się to dotrze. Lecz możesz zrobić również tulejowanie.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2014, 18:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Jak mocno porysowana gładź i jak grube są te rysy, pokaż zdjęcia, będzie mniej więcej wiadomo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2014, 18:58 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
zdjęć nie zrobiłem bo sam tego nie widziałem,czasu nie miałem skuter musiałem przetransportować ale na dniach wrzuce zdjęcia z tego co mówił kumpel jest tylko jedna rysa ale wyczuwalna i co papier 2500 tys wodny + nowy tłok starczy czy koniecznie nowy cylinder,może przez to stracić na mocy bo o to się rozchodzi ...
O co chodzi z tulejkowaniem w aluminium ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2014, 19:03 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
cena tulejowania jest dosyć wysoka i nie opłacalna ,tu masz cennik http://www.motor-tech.katowice.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2014, 19:17 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zależy jak głębokie jest zarysowanie. Przy małym zarysowaniu kompresja i tak spadnie ,ale zakładając nowy tłok z pierścieniami powinieneś jeszcze długo pojeździć.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2014, 22:11 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
No tak ale mniejsza kompresja to mniejsza moc więc nie wiem czy nie warto dołożyć te 150zł i kupić nowy cylinder,a co do rozbiórki całego na części to jak mam 10k to nie musze uszczelniaczy wymieniać i łożysk tylko przeczyścić tak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2014, 23:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
35 min chodził na wolnych? :shock: :shock:




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 kwie 2014, 8:23 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Przemek051195 pisze:
35 min chodził na wolnych? :shock: :shock:

tak 30-35 minut chodził jedni mówią że za długo inni że dobrze ale było słychać kiedy się dotarł na początku więc było ok dopóki pierścienia nie podbiło który spadł na dół wału :/

-- 22 kwie 2014, o 08:23 --

Mate57 a tak mniej więcej to o ile spadnie kompresja ?
Bo kumpel mówił mi przykład że jak by miał te 8-9koni to zostało by jakieś 5-6koni czyli duża rysa ale jedna to może papier ścierny 2500 tysiąca wodny dałby coś czy lepiej kupić nowy cylinder tylko to znowu tyle kasy wydać to wkurza tym bardziej że brałem w tym miesiącu na mielochu cylek i tylko pochodził i dupa :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 kwie 2014, 18:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak masz rysę na cylindrze to z tych Twoich "koni" nici. Nawet możesz nie odpalić silnika. Nikt Ci nie napiszę ile spadnie kompresja, bo to zależy od ilości rys na gładzi cylka i o zdewastowaniu zestawu pierścienie-tłok. Ręcznie nie doszlifujesz rys na cylku, raczej prosi się o honowanie (o ile nie ma tragedii).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 kwie 2014, 20:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
jak rysa nie głęboka, i ciężko ją wyczuć palcem to po prostu się nie przejmuj, kup nowe pierścienie rozgrzej silnik 3 min i od razu docieraj a nie trzymaj niepotrzebnie na wolnych...

-- 22 kwie 2014, o 20:50 --

daj fote jak możesz




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy