Dzisiaj jest 12 lip 2025, 18:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 kwie 2014, 18:39 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Mam pytanie czy warto kupić tymczasowo cylinder chine z allegro za grosze cylinder miałby służyć do czerwca ponieważ w airsalu 50 alu rozwaliło mi tłok i nie mam kasy na kupno nowego więc chcę dozbierać i kupić tymczasowo badziew aby pojeździć tylko czy warto ? chodzi mi tu o 50 bo nie chce głowicy zmieniać

http://allegro.pl/cylinder-yamaha-2ja-b ... 22237.html

http://allegro.pl/cylinder-yamaha-2ja-b ... 22237.html

Miał ktoś może ?
Ile poużytkowaliście ew jakie osiągi na tym czymś są :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 kwie 2014, 19:13 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
tak jak tym czasowo to tak moze tak z 1 sezon pojeździsz :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 19:20 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jeśli będziesz ostrożnie docierał ,bo jak mu dasz w palnik po 100km to do czerwca nie dociągniesz :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 20:56 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Jeśli będziesz ostrożnie docierał ,bo jak mu dasz w palnik po 100km to do czerwca nie dociągniesz :D :D

hahaha tutaj to loteria bo moge dać ogień i będzie okej albo pojeździ tylko się zastanawiam jak to ma się w praktyce miał ktoś tak tymczasowo na 2-3miechy i dawał ogień i doczekał cyl czy zatarł się :D ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 20:58 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
czego się spodziewasz za te pieniądze, jak chcesz pałować to lepiej sobie odpuść




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 21:00 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Nie no nie to żebym chciał jeździć na full manecie tylko normalnie żeby pojeździć,1 czy 2 brać jak coś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 21:05 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Marcin757 pisze:
,1 czy 2 brać jak coś ?
przecież to ten sam :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 6:29 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Przez przypadek dałem dwa takie same, chodziło mi o ten http://allegro.pl/cylinder-aprilia-amic ... 15537.html
Musiałbym zmieniać głowice czy seryjna podejdzie ?
Wał do tego badziewia seryjny da rade ? Luz max 0,5mm na boki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 7:57 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
seryjna głowica podejdzie, taki luz na boki może być ,gorzej jak by był góra -dół




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 11:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
spokojnie pojeździ nawet do końca sezonu. osiągi są na tym z deka słabe ale da sie jezdzic i malo pali. jak nie zacznie puchnąć ci tlok to pojeździ baardzo długo :D

co do luzu na wale to jak jest minimalny na boki to dobrze. luz jest zawsze a jak 0,5mm to jest wał jak nowy.




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 16:03 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 11:31
Posty: 26
Pojazd: Peugeot tkr 2009
jeśli kupujesz to cylek dobry ale chińczyki tłoki mają do niczego dasz więcej gazu i puchną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 17:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2014, 13:17
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Italjet Formula 50AC,Cross 110
Witam,szczerze to kupuj ten cylek chiński jak dobrze dotrzesz to troche posłuży :) . Ja osobiście miałem wiele cylków takich jak motoforce,tec,airsal i mi one szybko popadały :cry: W Motoforce sworzeńwyskoczył podczas jazdy i po cylku tec na dotarciu go wykończyłem a Airsal to z mojej winy bo miałem filtr rozyebany i piach zasysał :P .

Teraz mam najtańszy cylek z allegro 50cc to daje rade nawet,w ogóle go nie oszczędzam wiadomo palenie kapora dosyć często ucze się na nim na razie stuncic do puki nie uzbieram hajsu na 70cc. Zrobiłem już na nim 2250km i na razie jest wszystko ok :D , a na razie to on cały czas ma "z grubej rury" wiadomo przed każdą jazdą dobrze rozgrzewam.
Pozdrawiam




_________________

Obrazek

19(L)16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 6:23 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Kućmier dzięki za wypowiedz teraz czas zamówić :D

-- 29 kwie 2014, o 06:22 --

Którą chine mam brać 1 czy tą co dałem link na dole ? Czy jest to bez różnicy i brać tańszą ?

-- 29 kwie 2014, o 06:23 --

Którą chine mam brać 1 czy tą co dałem link na dole ? Czy jest to bez różnicy i brać tańszą ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 17:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2014, 13:17
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Italjet Formula 50AC,Cross 110
Ja mam jedną z najtańszych :P To już twój wybór którą chcesz :D

-- 29 kwie 2014, 18:00 --

Tylko na dotarciu szczególnie musisz uważać bo w nich bardzo lubią tłoki puchnąć :/




_________________

Obrazek

19(L)16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 17:28 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Wybrałem takie coś http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4116949947 jak myślicie nada się ?
Docierać będę ostrożnie na półsyntetyku Castrola,oby tylko tłok nie spuchł ...
Zawsze można zrobić szlif i kupić jakiś meteor jak by spuchł ten dobrze mówie czy nie koniecznie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 22:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2014, 13:17
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Italjet Formula 50AC,Cross 110
Jak dotrzesz to posłuży,ewentualnie tłok meterora i masz spokój na dłuższy czas :P




_________________

Obrazek

19(L)16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 6:59 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
a jak spuchnie tłok zrobie szlif i dam wtedy tłok meteora bo od razu to nie ma sensu może pojeździ się i na tym chińskim,a docierałeś normalnie tą "chinę" czy jakoś specjalnie uważałeś mocno czy po prostu nie przegrzewałeś i rozgrzewałeś dobrze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 15:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2014, 13:17
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Italjet Formula 50AC,Cross 110
Po pierwsze to dobrze rozgrzewałem,przez pierwsze 50,60 km jeździłem bardzo spokojnie potem w juz w miarę normalnie :P Wiadomo v maxu nie sprawdzałem itd. tylko robiłem często przerwy żeby nie przegrzać :D




_________________

Obrazek

19(L)16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy