Dzisiaj jest 11 lip 2025, 13:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2014, 14:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
Czy przez zużyte pierścienie może zalewac ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 maja 2014, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2014, 13:17
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Italjet Formula 50AC,Cross 110
Nie,jak byś miał zużyte pierścionki to kompresja by spadła coraz ciężej by silnik odpalał itp.




_________________

Obrazek

19(L)16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2014, 22:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Do tego miałbyś duże zużycie paliwa i strzelanie z wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 16:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2014, 13:17
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Italjet Formula 50AC,Cross 110
Z tym strzelaniem z tłumika się zgadzam :P Ale dlaczego spalanie by wzrosło ??




_________________

Obrazek

19(L)16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 16:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Nie spalanie a zużycie oleju:) No i kopcenie...




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 18:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2014, 13:17
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Italjet Formula 50AC,Cross 110
Tak ale w 4t w 2t nie ma czegoś takiego :P

-- 14 maja 2014, 19:32 --

Bobik123 Co masz 2t czy 4t ????

-- 14 maja 2014, 19:33 --

Bobik123 Co masz 2t czy 4t ???




_________________

Obrazek

19(L)16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 18:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kućmier pisze:
Ale dlaczego spalanie by wzrosło ??

Dlatego, że ponieważ gdyż na zużytych pierścieniach osiągi mocno spadają, a "przepały" pozostają takie same. Na chłopski rozum, nowym skutem jeździsz spokojnie to przepały ma małe, jak zapierdzielasz to spalanie ma większe. W Twoim przypadku jak jedziesz spokojnie to nie chce to jechać, jak dajesz full manetkę, by się toczyło to zużycie paliwa masz jakbyś jechał 80km/h, a w rzeczywistości paliwo nie zostaje przerobione na moc tylko zioniesz nim do atmosfery, przy pięknych "marchewach" z tłumika :D Co do silników 4T to sprawa ma się gorzej, nie dość, że ciągnie olej i nagar masz wszędzie to na domiar złego paliwo dostaje się do oleju, przy czym pogarszają się jego właściwości smarne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 18:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2014, 13:17
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Italjet Formula 50AC,Cross 110
Aha,już ogarniam z tym większym spalaniem. Ale z jednym się nie zgodzę z tym,że w 4t benzyna nie przedostaje się do oleju i nie traci wartości smarnych tylko po prostu olej przez pierścionki przedostaje się do komory spalania gdzie zostaje przepalony wraz z benzyną :P




_________________

Obrazek

19(L)16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 19:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cytuj:
Ale z jednym się nie zgodzę z tym,że w 4t benzyna nie przedostaje się do oleju i nie traci wartości smarnych tylko po prostu olej przez pierścionki przedostaje się do komory spalania gdzie zostaje przepalony wraz z benzyną :P

To działa w dwie strony. Poczytaj o zasadzie działania silnika czterosuwowego. Zwróć uwagę na suw ssania (taka mała podpowiedź).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 19:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2014, 13:17
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Italjet Formula 50AC,Cross 110
Nwm,może i tak :P




_________________

Obrazek

19(L)16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 20:23 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Na pewno tak :D Przy suwie ssania tworzy się podciśnienie, otwiera się zawór (zawory) ssące (wymuszone jest to wałkiem rozrządu), kolejny suw to sprężanie, tłok pnie się w kierunku komory spalania (wszystkie zawory zamknięte) kompresując mieszankę paliwo-powietrze, a jednocześnie zagarniając olej ze skrzyni korbowej do smarowania gładzi cylindra (cylindrów). I tu zaczyna się jazda. Olej silnikowy 4t przedostaje się do komory spalania (przez co kopci jak ciuchcia) ale pierścienie zbyt słabo uszczelniają, by skompresować mieszankę paliwo-powietrze i przez to dostaje się ono w postaci zatomizowanej do skrzyni korbowej (tłok tworzy ciśnienie, a w komorze korbowej ciśnienie jest mniejsze, więc siłą rzeczy musi to gdzieś uciec i ucieka do skrzyni korbowej, ze względu na różnicę ciśnień), gdzie nam olej, jako ropopochodny przyjmuje benzynę. Efektem tego są słabe osiągi jednostki napędowej, a przy dłuższej jeździe silnik po prostu "kaput". Olej rozrzedzony nie "klei" się do części mechanicznych jak powinien. Nie chcę rozwijać tematu, bo jak ktoś ma dostęp do internetu to szybciej sobie to sprawdzi, niż ja odpowiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2014, 0:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
2t mam to ja juz nie wiem czemu mi go zalewa wszystko juz sprawdzilem




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...