Dzisiaj jest 09 sie 2025, 15:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sty 2015, 19:02 
*

Rejestracja: 20 kwie 2011, 14:21
Posty: 14
Pojazd: Aerox/E36 318IS
Nie mam rozrusznika, nie mam możliwości włączenia świateł na postoju to i po co ze sobą wozić akumulator, zawsze dodatkowy kawałek schowka by był :) Tylko czy aku nie odpowiada jakoś za regulacje napięcia czy coś? Bo chyba w aeroxie jest alternator, a nie prądnica więc napięcie ładowania ma stałe i nie powinno być problemu jeśli wyjmę akumulator. Może ktoś to potwierdzić?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 sty 2015, 19:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Bez aku słabo będzie działać klakson i kierunki jeśli idą z aku. W roxie jest normalnie regulator:
http://shop.mieloch.pl/regulator-napiec ... 0153.bhtml
Iskrownik/ prądnica również:
http://allegro.pl/iskrownik-stator-yama ... 01958.html
A czy bez aku można to za bardzo nie wiem, czasami przepalam skuter bez niego i wszystko jest ok. Ale nie wiem co na dłuższą metę z tego wyniknie. Dołączam się do pytania.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2015, 19:57 
*

Rejestracja: 08 gru 2014, 19:53
Posty: 56
Pojazd: Gilera Runner
Generalnie to klakson praktycznie nie działa , kierunki działają na większych obrotach , a przy jeździe w mieście jest problem i w sytuacjach gdzie występują niskie obroty . Kierunki po prostu nie świecą wcale albo słabo i jednostajnie się palą . U mnie w Gilera Runner to z tego co pamiętam trzeba kable idące do aku jakoś połączyć żeby prąd szedł na kierunki i klakson . Pamiętam , że kolega w typhoonie miał zwarte kable od aku , ale które i jak to było to nie pamiętam na 100 % . Tak na mój umysł to chyba zwarcie powinno się robić , ale to było jakoś tak , że do plusa idzie gruby kabel a przy nim cienki kebelek i to chyba właśnie ten cienki z minusem trzeba złączyć żeby nie robiło się zwarcie i żeby kierunki jako tako chodziły .

Pomijając temat , to dużo miejsca nie zyskasz a problemów i minusów dużo :p .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2015, 21:47 
*

Rejestracja: 20 kwie 2011, 14:21
Posty: 14
Pojazd: Aerox/E36 318IS
A gdyby dać ledowe żarówki kierunkowskazów i elektroniczny przerywacz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2015, 12:30 
*

Rejestracja: 08 gru 2014, 19:53
Posty: 56
Pojazd: Gilera Runner
No może to mieć sens ze względu na mniejszy pobór prądu , próbuj ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2015, 15:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2013, 16:25
Posty: 139
Pojazd:
Powinno być ok mam ledowe kierunki bez aku i jest ok ewentualnie przed skrzyżowaniem trochę przegazuję i się ładnie palą ,ogólnie bez aku są duże spadki napięcia co może doprowadzić do spalenia żarówek :/ Mi spaliła się z 3 może 4 razy przez jakieś 3 lata więc spokojnie, klakson nie daje rady :mrgreen:




_________________

Pal gumę nie duszę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy