Dzisiaj jest 03 sie 2025, 0:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2014, 19:22 
*

Rejestracja: 27 paź 2013, 10:44
Posty: 22
Pojazd: Aprilia sr
Jak w tytule , skuterek nie chce odpalić iskra jest po wymianie fajki i kabla, paliwo dochodzi bo gdy wykrecam świece to jest mokra.. Gdy wcisnąłem paliwo strzykawką do cylindra po długim kręceniu odpalił i chodził do puki go nie zgasiłem , kolejny raz już nie chciał odpalić . Czyszczony gaźnik . filter. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 sie 2014, 19:57 
*

Rejestracja: 28 lis 2013, 18:28
Posty: 89
Pojazd: yamaha aerox 50

Ostrzeżenia: 1
Może lewe powietrze gdzieś łapie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2014, 19:57 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zobacz ,czy silnik nie łapie gdzieś lewego powietrza. Sprawdź kranik podciśnieniowy, przewody paliwowy i podciśnienia jak i sam filtr ,czy się prawidłowo napełnia. Nie pali na ciepłym i zimnym? Ssanie automatyczne sprawne?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2014, 8:50 
*

Rejestracja: 27 paź 2013, 10:44
Posty: 22
Pojazd: Aprilia sr
Ssanie ręczne ;)
W jakim sensie się prawidłowo napełnia gdybyś mógł wyjaśnić ;)
Nie pali ani na zimnym ani na ciepłym ;)

-- 28 sie 2014, 9:48 --

Zmieniłem wkład filtru , sprawdziłem wszystko.. ;D Po 5 minutach krecenia rozrusznikiem skuter odpalił pochodził z 10s i zgasł :/ zauważyłem jednak że po odpaleniu silnik zmoczył się na głowicy tak jakby na uszczelce od głowicy paliwem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2014, 20:24 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Spróbuj dokręcić głowicę (z wyczuciem i krzyżowo), jak nie pomoże to uszczelka do wymiany. Masz przedmuchy Panie i tego nie odpalisz, bo kompresja leci w atmosferę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2014, 11:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2014, 21:22
Posty: 96
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd: CPI GTR
Najprościej: bierzesz manometr i sprawdzasz kompresję. Jeżeli nie masz takiego sprzętu, to ściągasz cylinder i sprawdzasz tłok.

Twój problem to w 99% brak kompresji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2014, 12:09 
*

Rejestracja: 27 paź 2013, 10:44
Posty: 22
Pojazd: Aprilia sr
Kompresja jest na bank :) był montowany nowy cylinder i tłok od Power Force który ma przejechane z 11 km :) Jednak że zgineła mi iskra wydaje mi się że podczas ciśnienia iskra ginęła :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy