Dzisiaj jest 21 lip 2025, 17:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2014, 17:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2013, 18:23
Posty: 10
Pojazd: Benelli 49x
Siemka,
niecałe 2000km temu wymieniałem praktycznie cały silnik w swoim Benelli z powodu kolejnego zatarcia - aktualny cylinder to Malossi Sport 70cc oraz wał Top Racing Evolution. Dzisiaj przezornie zdjąłem wydech żeby spojrzeć na cylinder i tłok, i zastałem taki widok:
Obrazek
(to pośrodku pierścieni tyknąłem śrubokrętem)
Obrazek
Te ryski podłużne na cylindrze są niewiele głębsze od tych honowanych, przynajmniej takie sprawiają wrażenie z perspektywy patrzenia przez otwór wydechowy :)
Górna część tłoka wydaje się nieruszona, ale widać na nim jakiś suchy nalot (takie plamki w różnych miejscach). Świeca była lekko skorodowana, ale w miarę sucha - mieszankę i bieg jałowy regulował mechanik.
Pełna rozdzielczość zdjęć:
http://imgur.com/a/tFBvM
Mam pytanie czy to jest normalny widok w dwusuwie? Gaźnik nadal mam seryjny, ale że powyżej 70km/h strasznie wyje mam zamiar wymienić mu dyszę na większą (ewentualnie cały gaźnik) i rolki na cięższe (4,5g teraz - seryjne były 4g).

Dodatkowo mam problem, gdyż coś stuka mi od strony wariatora i też nie mam pojęcia, czy każdy dwusuw tak ma, czy coś mi nie gra. Poglądowe wideo niżej:
https://www.youtube.com/watch?v=2qj7kidbN7k

Jak pisałem wyżej, rolki były wymieniane na 0,5g cięższe z całym zestawem, wariator i cała reszta seryjny. Z góry dzięki za pomoc! :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 wrz 2014, 18:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2013, 12:31
Posty: 371
Lokalizacja: Mielec
Pojazd: romet 707
2

Ostrzeżenia: 2
Na moje oko cylek i tłok są lekko przegrzane jesli jest to AC
To rozsądnym wyjściem było by zakupienie większego gaźnika np dellorto 21
żeby mu poprawić wewnętrzne chłodzenie, gdzie w AC każdy element który poprawia chlodzenie się licz
Jaką obecnie masz dyszę ? Jeśli szarpie to brakuje mu paliwa ?
a to że wyje to może spręzyna dociskowa straciła swoją wartość (nw)
Wpadaj do mojego kibla
Pozdo :D




_________________

Jestem dyslektykiem więc za wszystkie błędy Przepraszam :)

Zapraszam do Mojego ROMETA 707
bardzo-rzadki-chinol-czyli-romet-707-by-damian-707-t398967.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 18:10 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
pierścienie przepuszczają (mniejsza kompresja) - trza wymienić albo tłok albo same pierścienie (jesli na gładzi cylka nie ma jakiś większych rys to będzie dobrze). Lepiej zdjąć głowicę i popatrzeć tam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 18:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2013, 12:31
Posty: 371
Lokalizacja: Mielec
Pojazd: romet 707
2

Ostrzeżenia: 2
a co do stukania od strony wariatora to ja obstawiam żebyś sprawdził sprzęgło rozrusznika (czy jak to się nazywa )




_________________

Jestem dyslektykiem więc za wszystkie błędy Przepraszam :)

Zapraszam do Mojego ROMETA 707
bardzo-rzadki-chinol-czyli-romet-707-by-damian-707-t398967.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy