Cześć

Otóż kupiłem nowy wariator (przy starym ułamał się przeciwtalerz i wytarły się rolki a za nie wiele więcej niż nowe rolki z przeciwtalerzem mogłem dostać nowy seryjny wariator- nieważne) I kupiłem sobie cały zestaw

Pierwsza moja myśl- nowy, cięższe rolki, będzie pewnie nieco szybszy ;) Nawet nie wiecie jak się rozczarowałem gdy go założyłem. (Prędkości które podam mierzone były GPS, na jednakowej regulacji- nie jest dobrze wyregulowany). Założyłem Cały nowy set, jadę i max 52,7 km/h. Troszę pokombinowałem ze starymi rolkami no ale nic to nie dało. Zorientowałem się że stara tuleja jest krótsza o 1 mm. No to założyłem nowy set ale ze starą tuleją. No i było troszkę lepiej- 55.4 km/h

Ale tak dalej kombinuję i założyłem stary wariator i tuleję oraz nowe rolki i całą restę. Sukces ;) 62.4! Doszedłem do wniosku, że na nowym wariatorze pasek nie wchodzi na samą górę nawet na starej tulei. Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane. Może trzeba dać mu czas? Co o tym sądzicie?
Stary wariator(na starej tulei):

Nowy wariator(na starej tulei):
