Dzisiaj jest 11 gru 2024, 8:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 maja 2015, 10:43 
*

Rejestracja: 14 wrz 2014, 17:28
Posty: 48
Pojazd: Skuter
witam pisze w imieniu kuzyna który posiada yamahe areox z 2013 roku postanowił kupic zestaw zwiekszajacy pojemnosc odłozył sobie 1100 zł i kupił cylinder z głowica i tłokiem 90cm za 1070 zł stage 6 i sprawa polega na tym ze nie idzie tego skutera normalnie odpalic :) kopka po 4 kopach sie oderwała aku nawet nie ruszy wiec aby go odpalic musi podczepiac aku od samochodu wtedy odpala od pstryka bez zarzutu ale nie moze go gasic bo juz nie odpali a akumulatora samochodowego nie wozi ze soba jak rozwiazac to w jak najmniej kosztowny sposób bylismy z nim na warsztacie i na pomiarze kompresji pokazało 22 bary to dobrze czy zle bo mechanik za duzo nam nie powiedział prosze o pilna odpowiedz i rade


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 maja 2015, 11:32 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
22 bary to okropnie dużo max to ok. 13. Przy takim ciśnieniu to spalanie stukowe gwarantowane i zaraz tłok popłynie.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 12:03 
*

Rejestracja: 14 wrz 2014, 17:28
Posty: 48
Pojazd: Skuter
ale co teraz mozna z tym zrobic ?? odpala tylko z akumulatora samochodowego i wtedy wszystko chodzi ładnie pracuje równo bardzo dobrze jezdzi tylko własnie problem jest z tym odpalaniem a kompresji nie da sie obnizyc i spalanie stukowe co to jest ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 12:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
http://pl.wikipedia.org/wiki/Spalanie_stukowe




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 12:53 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Dlaczego się nie da obniżyć kompresji? Ustawiany był luz między tłokiem a głowicą?
Yamaha areox - to zakładam silnik 2T LC. Luz pomiędzy głowicą a brzegiem tłoka (w tej ściętej brzegowej linii głowicy) powinien być w granicy 0,8mm. Zmniejszenie kompresji oraz regulacja tego luzu odbywa się poprzez włożenie dodatkowych uszczelek pod cylinder.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 14:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
22 bary :shock: to normalnie diesel możesz do niego ropę lać i śmigać hehe nie no tak na serio to coś musi byc nie halo może za dokładne jest spasowany tłok z cylindrem a i jaki to dokładnie cylinder ? stage 6 big bore bo one maja 90cm :)




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 15:01 
*

Rejestracja: 14 wrz 2014, 17:28
Posty: 48
Pojazd: Skuter
na opakowaniu jest napisane stage 6 big bore 95cc i nie wiem jak to rozwiazac z tymi uszczelkami nie chcemy kombinowac za bardzo bo moze je wydmuchac i sie bałaganu narobi bałaganu wsadzilismy dzis aku od motocykla krecic kreci lecz nie zawsze odpala bo go blokuje ale na 10 strzałów 7 odpaliło wiec chyba bedzie trzeba miec aku motocyklowe :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 15:31 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
tygrys1990 pisze:
na opakowaniu jest napisane stage 6 big bore 95cc i nie wiem jak to rozwiazac z tymi uszczelkami nie chcemy kombinowac za bardzo bo moze je wydmuchac i sie bałaganu narobi bałaganu wsadzilismy dzis aku od motocykla krecic kreci lecz nie zawsze odpala bo go blokuje ale na 10 strzałów 7 odpaliło wiec chyba bedzie trzeba miec aku motocyklowe :)

Podaj może wszystkie części które siedzą w tym aeroxie,kartery przygotowane pod ten cylinder?




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 16:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ja w to sprężanie 22 bary nie wierzę ........




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 16:41 
*

Rejestracja: 14 wrz 2014, 17:28
Posty: 48
Pojazd: Skuter
sprawdzane było 3 razy i kompresja wynosiła 21,4 bara dokładnie i jak by tak nie było to bym tu nie pisał i sobie dupy nie zawracał a jakie ma czesci nie mam pojecia bo to skuter kuzyna i tak jak pisałem pisze w jego imieniu napisał mi ze nic tam nie zmieniał od nowosci i wszystko to seria moduł tylko tunning odblokowany przed zmiana pojemnosci to latał sobie pod te 80 km/h a teraz jezdzi sie duzo lepiej ale dociera i nie sprawdza v maxa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 16:49 
*

Rejestracja: 13 lut 2015, 17:08
Posty: 116
Pojazd: Aerox YQ100
Panowie 22 bary to ma diesel i to nowy xD

(a tak na marginesie może wsadzić grubsza uszczelkę przynajmniej w ac jest taka możliwość)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 17:41 
*

Rejestracja: 14 wrz 2014, 17:28
Posty: 48
Pojazd: Skuter
włozylismy 2 gube uszczelki i dla pewnosci dalismy troche sylikonu tego odpornego na wysokie temperatury czerwony taki kompresja spadła lecz nie wiele obecnie jest 17,6 bara




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 19:43 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Jeśli ktoś wsadza cylinder Stage6 Bigbore,a reszta jest full seria to powodzenia .... :shock:




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 20:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Bigbore na 12mm, nie odpala bo nie da rady.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 20:49 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2012, 15:18
Posty: 758
Lokalizacja: Radom
Pojazd: MBK Booster/Gilera Runner
Tak to jest jak ktoś się nie zna, a wkłada BB :mrgreen:
Zacznijmy od tego, kopka wytrzymuje 4 kopnięcia, a seryjny rozrusznik bez problemu wytrzymuje męczenie?
22bary? Jakoś wydaje mi się to mało możliwe, nawet przy nie ustawionym squishu
I wątpię czy istnieje "najmniej kosztowne" rozwiązanie tego kłopotu, bo przy seryjnych częściach to nigdy nie będzie jeździło. Więc ja na Twoim miejscu sprzedałbym go po prostu i kupił serię czy jakieś 70ccm klasy sport, bo uwierz że kopka nie będzie jedyną rzeczą która padnie w najbliższym czasie :<




_________________

Zobacz mój projekt stunt Boostera - klik
Wpadaj do jedynego takiego projektu- nisko szeroko i długo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 21:22 
*

Rejestracja: 14 wrz 2014, 17:28
Posty: 48
Pojazd: Skuter
katana97 pisze:
Tak to jest jak ktoś się nie zna, a wkłada BB :mrgreen:
Zacznijmy od tego, kopka wytrzymuje 4 kopnięcia, a seryjny rozrusznik bez problemu wytrzymuje męczenie?
22bary? Jakoś wydaje mi się to mało możliwe, nawet przy nie ustawionym squishu
I wątpię czy istnieje "najmniej kosztowne" rozwiązanie tego kłopotu, bo przy seryjnych częściach to nigdy nie będzie jeździło. Więc ja na Twoim miejscu sprzedałbym go po prostu i kupił serię czy jakieś 70ccm klasy sport, bo uwierz że kopka nie będzie jedyną rzeczą która padnie w najbliższym czasie :<




no ja ciebie rozumiem i kopka fakt sie połamała i to nie jest chinski skuter tylko yamaha areox z 2013 roku wszystko było zakładane w serwisie tam gdzie był kupiony skuter i nawet facet powiedział ze w chinskim sie by to rozleciało odrazu a ta yamaszka ponoc ma wszystko wzmocnione i z górnej półki jesli chodzi o czesci wymienił to wszystko i dał gwarancje nawet na to wszystko pisemna tylko własnie kłopot w odpalaniu jest odpalac odpala ale z aku samochodowego za delikatnym dotykiem i jezdzi juz skut ma zrobione 300 km i nic sie nie dzieje do 80 nawet nie wiadomo kiedy i jeszcze poł manetki gazu ma ale raz tylko było sprawdzane bo kazał docierac go w serwisie delikatnie i na róznych obrotach mi tylko chodzi dlaczego az tak wielka kompresja sie wzieła troche ja obnizylismy tymi 2 uszczelkami pod głowica i spadła troche pali teraz na aku od yamahy r1 ojca :) ale musze kupic jakis mały i mocny aku który sie zmiesci do areoxa i bedzie trzymał i miał siłe krecic tym a jesli chodzi o serie to nie jest taka najgorsza na zestawie 49 2 lata kuzyn smigał i spokojnie po zmianie modułu miał te pod 80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 21:30 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
tygrys1990 pisze:
katana97 pisze:
Tak to jest jak ktoś się nie zna, a wkłada BB :mrgreen:
Zacznijmy od tego, kopka wytrzymuje 4 kopnięcia, a seryjny rozrusznik bez problemu wytrzymuje męczenie?
22bary? Jakoś wydaje mi się to mało możliwe, nawet przy nie ustawionym squishu
I wątpię czy istnieje "najmniej kosztowne" rozwiązanie tego kłopotu, bo przy seryjnych częściach to nigdy nie będzie jeździło. Więc ja na Twoim miejscu sprzedałbym go po prostu i kupił serię czy jakieś 70ccm klasy sport, bo uwierz że kopka nie będzie jedyną rzeczą która padnie w najbliższym czasie :<




no ja ciebie rozumiem i kopka fakt sie połamała i to nie jest chinski skuter tylko yamaha areox z 2013 roku wszystko było zakładane w serwisie tam gdzie był kupiony skuter i nawet facet powiedział ze w chinskim sie by to rozleciało odrazu a ta yamaszka ponoc ma wszystko wzmocnione i z górnej półki jesli chodzi o czesci wymienił to wszystko i dał gwarancje nawet na to wszystko pisemna tylko własnie kłopot w odpalaniu jest odpalac odpala ale z aku samochodowego za delikatnym dotykiem i jezdzi juz skut ma zrobione 300 km i nic sie nie dzieje do 80 nawet nie wiadomo kiedy i jeszcze poł manetki gazu ma ale raz tylko było sprawdzane bo kazał docierac go w serwisie delikatnie i na róznych obrotach mi tylko chodzi dlaczego az tak wielka kompresja sie wzieła troche ja obnizylismy tymi 2 uszczelkami pod głowica i spadła troche pali teraz na aku od yamahy r1 ojca :) ale musze kupic jakis mały i mocny aku który sie zmiesci do areoxa i bedzie trzymał i miał siłe krecic tym a jesli chodzi o serie to nie jest taka najgorsza na zestawie 49 2 lata kuzyn smigał i spokojnie po zmianie modułu miał te pod 80

Podaj dokładny model tego cylindra,lub link do strony gdzie kuzyn go kupował




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 21:56 
*

Rejestracja: 14 wrz 2014, 17:28
Posty: 48
Pojazd: Skuter
nie kupował go na stronie zadnej tylko odrazu w serwisie taki mieli z górnej półki jak to serwisant powiedział i na opakowaniu jest napisane stage 6 big bore 95 cc na fakturze to samo dostał rabat nawet na niego iles tam bo skuta od nowosci tam kupił na serwisy jezdził i dali mu troche rabatu na to za cylinder tłok i głowice zapłacił 1070 zł dokładnie a za robocizne 50 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 22:00 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2012, 15:18
Posty: 758
Lokalizacja: Radom
Pojazd: MBK Booster/Gilera Runner
To wrzuć chociaż zdjęcie tego cylindra :mrgreen:
Bo lekko śmiem wątpić w BigBore za 1000zł, na seryjnych częściach z kompresją 22 bary :mrgreen:
W każdym razie z tego co wiem, do tego cylindra stosuje się wał o większym skoku i nie wydaje mi się żeby chociażby dał radę do niego założyć seryjny wydech :roll:




_________________

Zobacz mój projekt stunt Boostera - klik
Wpadaj do jedynego takiego projektu- nisko szeroko i długo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2015, 22:03 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
katana97 pisze:
To wrzuć chociaż zdjęcie tego cylindra :mrgreen:
Bo lekko śmiem wątpić w BigBore za 1000zł, na seryjnych częściach z kompresją 22 bary :mrgreen:
W każdym razie z tego co wiem, do tego cylindra stosuje się wał o większym skoku i nie wydaje mi się żeby chociażby dał radę do niego założyć seryjny wydech :roll:

Dokładnie ... śmieszna ta cała historia xd




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy