Dzisiaj jest 09 sty 2025, 22:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 cze 2010, 13:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:45
Posty: 56
Lokalizacja: W.L.K.P
Pojazd:
Witam tak jak jest w temacie mam zamiar w wakacyjny tydzień w Piaggio zrobic Flow lub Porting tylko napiszcie jak krok po kroku zrobić Flow lub Porting
i jak zrobić kanały w cylindrze :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 14:09 
*

Rejestracja: 17 cze 2009, 21:47
Posty: 72
Pojazd:
Na pewno potrzebny ci będzie dremel/szlifierka wysoko obrotowa na kamienie szlifierskie. Cylinder żeliwo czy alu? A poradników i instrukcji jest z milion w necie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 14:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Flow to polerka, a porting, frezowanie i szlifowanie. Domyśl się. Celem portingu jest to, aby mieszanka miała jak najkrótszą, i najprostszą drogę, bez zbędnych zawirowań.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 15:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Peluś pisze:
Flow to polerka, a porting, frezowanie i szlifowanie. Domyśl się. Celem portingu jest to, aby mieszanka miała jak najkrótszą, i najprostszą drogę, bez zbędnych zawirowań.


Flow to polerka? Phi... Na 100% nie, nie powiem ci dokładnie bo sam nie wiem ale z angielskiego jest to przeplyw, czyli prawdopodobnie zoptymalizowanie przeplywu mieszanki przez kartery.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 15:54 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
Flow to wedłóg mnie dopasowanie cylindra do karterów i pozbycie się w karterach wszystkich nie równośc pod cylinder...A sam porting zajmuje się cylindrem powiększanie okna wydechowego itp :wink:




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 18:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Flow, tłumacząc na język polski, jest to po prostu płynność. Tak samo masz w parkour, w muzyce czy w tańcu. Tak więc jeśli chodzi o płynność to jak już powiedziałem, jest to również polerka, a także dopasowanie cylindra do karterów jak to ujął Dibeisi. Stoczenie nierówności, usunięcie niepotrzebnych odlewów (spowodowanych przez masową produkcję silników) i doprowadzenie do takiej postaci, aby mieszanka jak najpłynniej była dostarczana do cylindra (a więc również polerka). Myślę, że Flow jest częścią Portingu, bo przecież o to nam właśnie chodzi. Aby jak najpłynniej mieszanka była doprowadzana. Taka jest moja opinia :)




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy