Dzisiaj jest 30 cze 2024, 23:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 mar 2011, 15:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 20:56
Posty: 223
Lokalizacja: Opole lubelskie
Pojazd:
z karteu przecieka mi i nie wiem w jaki sposób mozna go wyjac chodszi o ten duzy simering od strony wariatora




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Kee ... _50/119376


Ostatnio zmieniony 22 mar 2011, 15:47 przez stunter12345, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 16:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
bieżesz śrubokręt plaski jakis nie za gruby młoteczek i klepiesz starajac sie go wypchac z drugiej strony ;) ja tak robiłem i mi wyszło nie poprułem karteru ani nic tylko nie klep młotem 10mg ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 16:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=131006
Szukanie nie gryzie ! :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 17:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 20:56
Posty: 223
Lokalizacja: Opole lubelskie
Pojazd:
Zwierzak, udało ci sie jakim sposobem najlepiej.a czy wogoel jest sens przejechalem 5km jest na dotarciu ale duzo chodzi na wolnych obrotach.a byl tylko mokry simering nie tak cieklo ze ciurkiem albo ccos tylko ja wiem kropla byla max dwie krople i czy wogole to ruszac moze sie usiedzi;d




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Kee ... _50/119376


Ostatnio zmieniony 22 mar 2011, 17:16 przez stunter12345, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 17:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
vrathe, Tak można tylko karter zniszczyć. Tuleja 1mm mniejsza od simmeringu i wybijamy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 18:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
stunter12345 pisze:
tylko ja wiem kropla byla max dwie krople i czy wogole to ruszac moze sie usiedzi;d

Czyli trzeba Koniecznie wymienić. Nic się nie usiedzi.
Takie docieranie przy nie szczelnym silniku nic nie daje.
Później dasz pełen gaz i sie zatrze.
A gdy silnik bedzie szczelny i Odpowiednio wyregulowany to można jeździć bez obaw.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 18:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 20:56
Posty: 223
Lokalizacja: Opole lubelskie
Pojazd:
cyli jak z ta tuleja




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Kee ... _50/119376




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 18:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
boyoka ale jak ty chcesz wybijać simering skoro on ma silnik poskładany ? xD przeciez za simeringiem jest łozysko :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 18:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
stunter12345 Ja wywierciłem wiertłem 2mm dwie dziury w symeringu i wkręciłem wkrętem i kombinerkami szarpnąłem i gitara :P a po stronie magneto miałem mniejszy symerning wiec wkręciłem wkręta pomiędzy symeringiem a gwintem od wału i spokojnie mi wyskoczyły a zakładanie symerningów bierzesz np rurkę (prostą i że by nie miała ostrych krawędzi ! ) o mniejszej średnicy i wybijasz lekko ! :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 19:03 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 20:56
Posty: 223
Lokalizacja: Opole lubelskie
Pojazd:
:P no włanie to jak robic jutro bym wynmieił pomórzcie musze docierac;)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Kee ... _50/119376




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 20:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
stunter12345 od tego zrobili to Forum by się pytać a nie gg !
Bierzesz wiertarkę z wiertłem 2 mm , ustawiasz ją na środek symeriga (obojętne czy z lewej czy z góry itp ) i powolutku wiercisz w sumie to jedna dziurka wystarczy , bierzesz długiego wkręta i wkręcasz go bierzesz kombinerki i szarpiesz za wkręta a potem już z górki ! :P (nie bój się o łożysko nic mu się nie stanie ! no chyba ze będziesz chwile dociskał po przewierceniu :lol: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 20:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 20:56
Posty: 223
Lokalizacja: Opole lubelskie
Pojazd:
jutro postaram sie zrobic i powiem co i jak




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Kee ... _50/119376




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 22:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
vrathe, Twój sposób również tyczył się rozebranego silnika, o ile dobrze zrozumiałem. Bez rozkładania zostaje tylko dłubanie czymkolwiek, ale do bezpiecznych sposobów to nie należy. Warto pamiętać, aby nasmarować simmering w miejscu styku z wałem, inaczej może paść zaraz po założeniu.
Wiercenie definitywnie odpada. Zawsze poleci coś na łożyska i niepotrzebnie może nam ambarasu narobić.
Zwierzak pisze:
(nie bój się o łożysko nic mu się nie stanie ! no chyba ze będziesz chwile dociskał po przewierceniu :lol: )

Łożysku może każdy opiłek zaszkodzić!




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 22:19 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
opiłki wypadają na zewnątrz przy wierceniu, poza tym tyle tam tych opiłków by mogło być co kot napłakał, przecież w simmeringu jest zatopiona tylko cienka blaszka, a guma nic nie zaszkodzi




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy