Dzisiaj jest 06 lip 2025, 11:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Szlif
Post: 07 lip 2010, 13:19 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 9:04
Posty: 176
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
da sie sprawdzić jakoś czy szlif wcześniej był dobrze zrobiony czy nie.
czy tłok dobrze jest spasowany z tym szlifem czy tłok bez pierścieni jak sie włoży do cylindra to powinien spaść czy tam gdzie sie go włoży powinien stać??
bo chce kupić tak jak wcześniej mówiłem tłok Vertex .




_________________

Lewy pas, Gaz!, i płyne:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 14:50 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
smarujesz troszkę cylinder olejem , wkładasz do niego tłok i tlok powinien powoli opadać jak spadnie szybko to znaczy ze juz trochę zużyty a jak nie da sie go wepchnąć to tez zle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 15:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
maciek1006 pisze:
smarujesz troszkę cylinder olejem , wkładasz do niego tłok i tlok powinien powoli opadać jak spadnie szybko to znaczy ze juz trochę zużyty a jak nie da sie go wepchnąć to tez zle

Skad ty taki sposob wytrzasnoles? Tlok powinien miec lekki luz i powinien spadac jak go wlozysz, a jak zalozysz pierscienie to powinien stac w jednym miejscu ;)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 15:41 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
to przeciez napisalem ze powinien powoli spadac ... tylko nie odrazu zleciec na dól tylko powolutku i płynnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:23 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
jak nie masz mikrometra i średnicówki to nic nie sprawdzisz po za przytarciami i stanu honowania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:34 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 9:04
Posty: 176
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
a czy tłok sie ściera??
nie mam tych przedmiotów:(




_________________

Lewy pas, Gaz!, i płyne:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 0:54 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
ściera się :)

zanieś cylinder z tłokiem do kogoś kto ma o tym pojęcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 21:59 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 9:04
Posty: 176
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
jak wlałem do cylindra oleju i włożyłem tłok to spada po woli:P
czy jest jakiś sposób na rozpoznanie orginalnego cylindra??




_________________

Lewy pas, Gaz!, i płyne:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...