Dzisiaj jest 16 sie 2025, 12:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lip 2010, 12:13 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:09
Posty: 67
Pojazd:
Może mi ktoś powiedzieć na czym to polega i co to daje?

Pozdrawiam!

P.S. Jeżeli był już taki temat to przepraszam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 14:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Planując głowicę zmniejszasz pojemność komory spalania w skutek czego poprawia się kompresja, ale przesadzić też nie można.
Jak to sie robi dokładnie nie wiem, ale szlifuje się głowice na płaskim i równym podłożu, niech ktoś inny wytłumaczy.
Robi się to przeważnie kiedy głowica się wykrzywiła, np w skutek nie równego dokręcenia nakrętek lub gdy cylinder jest na wykończeniu to dla poprawy kompresji tez można taki zabieg wykonać.


Pozdrawiam.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy