Dzisiaj jest 16 sie 2025, 12:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lip 2010, 15:48 
*

Rejestracja: 17 gru 2009, 14:06
Posty: 152
Pojazd: S1000rr , Pitbike 140RC-Z
Tak jak w temacie czym sie roznia cylindry np pojemnosci 70cc za 1500zl i 200zl pojemnosci taka sama , jeden ma 22 kW drugi zaledwie 9 kW jaka to jest roznica , ?? pojemnosci taka sama , i jak jest to mozliwe ?? czy tu chodzi flownie o tok ???? Dzieki za dop




_________________

Tłumik Yasuni R
Naklejki
Rolki 6.5 g
Nowy lakier
Głośniki
Spręzynki Czerwone


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 15:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Chodzi o okna w cylindrze. O tłok i jego okna także.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 16:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Okna, kanały, tłok i odstęp głowica-cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 16:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Chodzi o :
- wielkość , ilość, oraz rozmieszczenie okien i kanałów
- o rodzaj gładzi
- dokładność wykonania
itd.

Przy lepszym cylku są większe obroty ktore idą w parze z mocą.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 21:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:
Przy lepszym cylku są większe obroty ktore idą w parze z mocą.

Nie wszystkie cylindry strojone są na moc maksymalną przy bardzo dużych obrotach. Cylek najlepiej gdyby miał dobry także dolny zakres obrotów. Masz wtedy moc a nie wyniszczasz tak silnika. :wink:
FLYP001 pisze:
odstęp głowica-cylek

Gdybyś miał odstęp między głowicą a cylkiem to by kompresji nie miał.
Zapewne chodziło Ci o odległość tłoka w górnym martwym punkcie od głowicy. To można, a nawet powinno się indywidualnie ustawić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy