Dzisiaj jest 30 lip 2025, 0:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lip 2010, 11:25 
*

Rejestracja: 19 lip 2010, 11:16
Posty: 5
Pojazd:
Witam Jestem Nowym Na tym Forum. Mam Problem z Moim Skuterem Longjia exatly . Jechalem sobie 70km/h i Po chwili mi Zgasl . W Domu Rozkrecilem swiece i Ta glowka Swiecy co wchodzi Do Cylindra byla Roztopiona. Wsadzilem Nowa Swiece i niechce odpalic tak jakby niemial Iskry. Co Moglo sie stac Prosze o POmoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 12:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2010, 21:29
Posty: 20
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Witaj ;) Moim zdaniem powinieneś sprwdzić czy ma iskre, a nie piszesz pozwole sobie zacytować
Mamzi pisze:
niechce odpalic tak jakby niemial Iskry
, to przede wszystkim. Świeca zapewnie stopiła się od za wysokiej temperatury.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 17:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Naś pisze:
Świeca zapewnie stopiła się od za wysokiej temperatury.

Prędzej by się aluminiowa głowica czy cylinder stopiły;)




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 18:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2010, 21:29
Posty: 20
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
To jakie masz wyjaśnienie dla stopionej świecy a cylinder jest cały ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:18
Posty: 263
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Naś, A WIADOMO CZY CYLINDER CAŁY?? nic o nim nie wspominał nie? nie mówił czy kompresja jest czy nie tak? może tłoka mu też stopiło nic nie wiadomo koleś za mało podał informacji




_________________

medyk94,
Cytuj:
zaobserwowałem że raz mam 15 obrotów dzwonem a raz mam 13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 18:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Mamzi Może coś z tłokiem się stało.
Jako pierwsze sprawdź iskre.
I napisz nam czy jest czy nie. Jeżeli nie to będziemy myśleć dalej:)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR_125/99256




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2010, 21:29
Posty: 20
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Sorki miałam na myśli głowice ale skoro wykręcił świece z głowicy to logiczne że głowica sie nie stopiła "
Booyaka pisze:
Prędzej by się aluminiowa głowica czy cylinder stopiły;)



robol2010 pisze:
Jako pierwsze sprawdź iskre.
I napisz nam czy jest czy nie. Jeżeli nie to będziemy myśleć dalej:)


Dokładnie zastanawiam się dlaczego piszesz tak jak by nie było powinieneś to sprawdzić


Ostatnio zmieniony 19 lip 2010, 18:46 przez Naś, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 18:53 
*

Rejestracja: 14 maja 2010, 13:30
Posty: 115
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Miałem ten sam problem tylko jak jechałem to skuter mi zgasł i zablokowało koło, wykręciłem w domu świecę i była stopiona elektroda, założyłem nową próbowałem odpalić i nie chciał więc rozebrałem cylinder i było takie miejsce gdzie tłok przylepił się do cylindra, cylinder przejechałem papierem ściernym tłok trochę zeszlifowałem w tym miejscu co się do cylindra przylepił wymieniłem pierścienie i już jeździ. Może u ciebie to samo się stało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 20:05 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
mamzi a w do cylka ci nic nie wpadło??:d bo może część elektrody wleciała do cylka i powstały rysy,ale raczej by odpalił rozkręć cylek i zobacz w jakim są stanie gładź cylka i pierścienie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 11:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
sprawdź iskrę i kompresje... ta "główka" tylko się stopiła czy nie ma jakiegoś kawałka ??




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 14:29 
*

Rejestracja: 19 lip 2010, 11:16
Posty: 5
Pojazd:
Iskre Mam Nawet nowa Swiece kupilem A co do cylindra to Niewiem Bo go nie rozkrecalem I niewiem czy go rozkrece bo sie boje ze cos zdupie;D

Edit

Narazie Niemam czasu Na rozkręcanie cylindra bo pracuje najpierw Bede Musiał zobaczyć Jak Się wyciąga glowice

Edit 2

Elektroda mi się stopiła i nie wiem czy w cylindrze coś zostało mogę zrobić zdjęcie tej świecy to może coś to pomoże:):)



Edytuj posty/Jurek


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 19:17 przez Mamzi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 18:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
kup nową świece, zdejmij głowice i zobacz czy tłok jest w dobrym stanie, jeśli jest zniszoczy to wina regulacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 18:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Mamzi pisze:
Narazie Niemam czasu Na rozkręcanie cylindra bo pracuje najpierw Bede Musiał zobaczyć Jak Się wyciąga glowice


Normalnie jak masz ac to jest bardzo proste ściągasz osłone z cylindra na głowicy masz 4 śruby odkręcasz je tak

każda po 2 obroty i następna !

12
34

odkecasz dwa obroty 1 potem 4 też dwa obroty potem 2 i też dwa obroty potem 3 i dwa obroty i tak ciągle aż sie nie wykręcą. Potem cylinder delikatnie oglądasz a jak chcesz wyciągnąć to wyciągasz (ciągniesz do siebie najlepiej tłok dac na sam koniec cylka i dopiero wyciągać ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 20:57 
*

Rejestracja: 19 lip 2010, 11:16
Posty: 5
Pojazd:
Szymek MBK piszesz że to może być wina Regulacji regulacji Gaznika czy czegos Innego?

Edit

Vrathe Dziekuje za pomoc jutro jak bede miał czas to sobie to odkręce

Edit2

Wziołem się za rozkrencanie cylindra . Sciągłem oslonke z cylindra i chcialem odkręcic glowice ale nie moge sruby sa zbyt mocno do krecone nie potrafie tego odkrecic. co mam zrobic??




Edytuj posty/Jurek


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 19:19 przez Mamzi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 15:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Spróbuj takim kluczem z grzechotką, złap moment w którym masz najwięcej siły i szarpnij energicznie.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 15:47 
*

Rejestracja: 19 lip 2010, 11:16
Posty: 5
Pojazd:
Probowałem juz Tak ale nic z tego;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
meblorz pisze:
Naś, A WIADOMO CZY CYLINDER CAŁY?? nic o nim nie wspominał nie? nie mówił czy kompresja jest czy nie tak? może tłoka mu też stopiło nic nie wiadomo koleś za mało podał informacji


Nieee krzycz, do dziewczyny piszesz.
A faktem jest, że świeca musiała się stopić od nadmiernej temperatury.

Musisz to sam odkręcić, chyba że jakąś mocną wkrętarką na wolnych obrotach, ale nie wiem, czy to dobry pomysł.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 19:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Znajdź rurkę,nałóż ją na grzechotkę i spróbuj odkręcić.


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 19:30 przez Jurek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 6:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
ja też nie mogłem... rozwaliłem prz tym jedną grzechotkę... znalazłem nową grzechtkę włozyłem na nakrętke stanęłem nogą i poszło... a co do dolnych śrub to zrób tak samo tylko z pod spodu




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html


Ostatnio zmieniony 28 lip 2010, 6:35 przez manieqqq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 6:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Mamzi pisze:
Wziołem się za rozkrencanie cylindra . Sciągłem oslonke z cylindra i chcialem odkręcic glowice ale nie moge sruby sa zbyt mocno do krecone nie potrafie tego odkrecic. co mam zrobic??


Psiknij WD 40 i poczekaj aż przeżre rdzę, u mnie bez problemów poszło jak popsikałem nim i na drugi dzień odkręcałem głowicę.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy