Dzisiaj jest 06 lip 2025, 9:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lip 2010, 20:36 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
Kupiłem nowy tłok do simsona. I jak go załozyłem to sie okazalo , ze nie doczhodzi do samej góry cylindra brakuje ok 1mm. Stary tłok dochodził na równo z końcem cylindra. Narazie go troche pokopałem , odpalił i jak trzymam troche gazu to mu obroty skacza może jest troche zalany bo oleju na tłok dużo nalałem. Ale czy na takim niby krótszym tłoku bedzie dobrze wszytsko śmigało?? bo mi sie zdaje , że bedzie mniejsza kompresja. Może mam po prostu złożyć reklamacje do sklepu , że tłok jest niewymiarowy??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 9:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 11:44
Posty: 381
Lokalizacja: WLKP :)
Pojazd:
ja przy swoim cylku top performance 70ccm też mam przerwe i to około 1 lub nawet 2 mm, i jeździ dobrze, ale nie wiem jak to jest w simkach.




_________________

Moja Mz czyli moje życie, moja pasja!


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178707

Choćby nie wiem co się stało motocykle będę kochał zawsze !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 15:52 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
Ok dzieki xD w simsonach jest pewnie tak samo bo też 2 t. Teraz jade max 10 knh i obroty skacza, raz załapuje,a raz nie, czasami załapie i jedzie dobrze przez 200m i znowu obroty skaczą , a jak wykrecam świece to jest czarna i mokra. co to może być?? moż ejest po prostu zalany?? iskra jest jako taka. Wiem , że to nie jest forum o simsonach , ale nie mam sie do kogo zwrócic z pomocą a w skuterkach sa silniki na tej samej zasadzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 19:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 7:54
Posty: 21
Lokalizacja: Świdry/Ukf
Pojazd:
1.Zapłon masz dobrze ustawiony???
2.Zmien swiece na dłuższy gwint




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 19:35 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
zawsze zapłon miałem ustawiony tak jak teraz i jeżdził elegancko , ale jak teraz jest niższy tłok to może trzeba pokombinowac to pokombinuje z tym zapłonem jutro. świeca z dłuższym gwintem nie wejdzie. A może to być tz. spalanie stukowe?? Ale tak ogólnie to mi chodzi z tym tłokiem czy nie szkodzi, że jest ok 1-2mm niższy?? bo bede kombinował , wszytsko zmieniał ,a to tylko tłok wystarczy może wymienić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 20:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 7:54
Posty: 21
Lokalizacja: Świdry/Ukf
Pojazd:
To nie ruszaj zapłonu jak jest tak jak był.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 21:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
sikormen94 pisze:
A może to być tz. spalanie stukowe??

Spalanie stukowe przy dzisiejszej jakości paliwa nie wystąpi bez kompresji koło 11-12 bar.
Jeżeli jest niższy to zwiększa się objętość komory spalania a co za tym idzie kompresja. Wywal uszczelkę spod głowicy to choć trochę ją poprawisz (w minimalnym stopniu). Gdzie kupiłeś ten tłok i jaki to jest? jak allegro to daj link.
Zapłon może przecież się przestawić. Jak świeca czarna to prawdopodobnie masz za dużo paliwa w mieszance, jednak po świecy powinieneś sprawdzać po przejechaniu jakiejś już trasy a nie duszeniu go na wolnych.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 16:21 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
jak mi dobrze simek chodził to sobie zaznaczyłem na magnecie to ustawienie zapłonu i zawsze ustawiam tak samo. (mam zapłon elektroniczny). Tłok kupiłme w normalnym sklepie motoryzacyjnym. jest to tłok taki za 30 zł. wywalenie uszczelki niewiele da bo jest cienka. Właśnie świeca jest czarna i ma małą iskrę jeszcze popróbuje z innymi świecami. A on sie kreci max do 3 tys obr. nie ważne czy na luzie czy na 4 biegu zawsze te same obrotyy maxymalne. przyśpiesza do 3 tys obrotów i nagle przypieszanie zatrzymuje sie a obroty skacza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 16:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Wyczyść filtr powietrza, wyczyść i wyreguluj gaźnik.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 16:30 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
gażnik czyściłem , filtr też a wyregulowac go za bardzo nie moge bo w ogóle nie reaguje. ale teraz zmieniłem świece i jak daje mało gazu to wchodzi na wysokie obroty, a jak dam cały gaz to go zamula i szczela z tłumika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 17:15 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=cc_0bRv_SN0 tutaj jest filmik. co jest z nim na wasze oko ?? mi sie zdaje , że go zalewa ale iglica jest opuszczona na maxa i śrubka też wykrecona na maksa od regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 17:27 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
moim zdaniem cos z zapłonem nie za każdym razem daje iskre




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 17:32 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
ja tez tak myślałem i cewke zapłonową już wymieniłem. bo magneto chyba sie nie może zepsuć?? mam tam zapłon cdi. i jak dam ssanie to chodzi normalnie przez ok 10 sekund także zapłon jest dobry. A może być przepustnica , bo tylko jej jeszcze nie wymieniałem razem z iglica??


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 17:35 przez sikormen94, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 20:06 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
chyba jednak coś z zapłonem bo jak go odpale na 1 do tyłu to chodzi normalnie heh fajnie sie na trawie jeżdzi ze wstecznym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 20:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:04
Posty: 303
Lokalizacja: Sie Biora NeoDzieci?
Pojazd:
twój problem to iskra masz aku ? to ci padł naładuj aku i bedzie dobrze to samo miałem w speedfight :P




_________________

**** Dziekuje Dobranoc ****




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...