Dzisiaj jest 20 sie 2025, 11:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Słabnie
Post: 15 sie 2010, 8:01 
*

Rejestracja: 26 cze 2010, 20:07
Posty: 30
Pojazd:
Witam posiadam Boostera z '94, mój set-up to :
-cylinder nominał po szlifie
- tłok Asso z mielocha
- wydech seria bez końcówki
- reszta całkowita seria

Mój problem polega na tym, że jak jest zimny to czuć w nim moc, ale jak już się na grzeje do temperatury to ta moc w nim zanika i słychać tak jakby się trochę mulił. Dodam, że było tak i przed wymianą tłoka i szlifem, jak i po. Jak temu zaradzić?


Ostatnio zmieniony 15 sie 2010, 8:18 przez enwuem, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 9:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Może większa dysza w gaźniku pomogła by lub same jego wyregulowanie.
Jesli to nie pomoże to spróbuj z regulacja napędu, gdyż pod wpływem temperatury metal traci swoje właściwości i np. sprężyny mogą inaczej oddziałowywać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 9:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
regulacja przekładni (w serii przeważnie nie jest wyregulowana na tip top) i możliwe że wydech ja tak miałem że strasznie się mulił po rogrzaniu i trzeba było go przerobić (skróciłem tą zawijaną rurke)




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 10:12 
*

Rejestracja: 26 cze 2010, 20:07
Posty: 30
Pojazd:
Spoko, dysza w gaźniku jest większa (już poprzedni właściciel to zrobił), a sam gaźnik wyregulowany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 10:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
To próbuj z regulacją nepędu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 12:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 16:16
Posty: 116
Lokalizacja: Brodnica
Pojazd:
Wybaczcie że się przyłącze. Ale mam taki sam problem.. ; / Ale co w przekładni moge regulować ? od czego zacząć ?




_________________

Oblokaj moj sprzęt
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=56932




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 12:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
pobaw się rolkami spróbuj dać inną centralkę jeśli słabo rusza to twardsze sprezynki sprzegła




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 13:03 
*

Rejestracja: 26 cze 2010, 20:07
Posty: 30
Pojazd:
manieqqq@ mieszkam 30 km od Radomia ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 13:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Tez mam ten problem ale da go sie rozwiazac wystarczy twardsza sprezyne centralna. tu mnie jest tak ze jak załze twardsza sprezyne no na wysokicg obrotach drzy ze stach jechac moze to wina ze to jest sprezyna 2500 r.m.p a slaby jest na 15 % polini . I jeszcze jedno wie ktos ile to bedzie okolo % ta 2500 rmp




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 13:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2009, 20:08
Posty: 56
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
Ja też mam taki problem. Wpadłem na pomysł, że może tłok już sobie posłużył i się tak mocno nagrzewa, a później mocniej trze :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 13:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
enwuem to możesz przyjechać akurat tak się składa że mam rolki testowe i sprężyny malossi białą i żółtą...

gg 5106027 jak chcesz to napisz i sie zgadamy




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 16:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Przegrzany tłok, który pod wpływem temperatury puchnie, co masz za tłok??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 19:09 
*

Rejestracja: 26 cze 2010, 20:07
Posty: 30
Pojazd:
piaggius pisze:
Przegrzany tłok, który pod wpływem temperatury puchnie, co masz za tłok??

U góry jest napisane: tłok Asso z mielocha
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 32efe6fa60

Lesz nie wiem czy był on oryginalny, czy nie bo w środku miał zeszlifowane numery.
na opakowaniu jest napisane:
"Aprilla SR LC". ale pasuje do boostera.


Ostatnio zmieniony 15 sie 2010, 19:09 przez enwuem, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 20:11 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
na mielochu ,by przeciez podróby nie sprzedali.


Ostatnio zmieniony 15 sie 2010, 20:12 przez sikormen94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 20:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Przepraszam, nie doczytałem... SRY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 7:59 
*

Rejestracja: 26 cze 2010, 20:07
Posty: 30
Pojazd:
UWAGA! W przydatku tej sytuacji przyczyną było za mało oleju podawanego przez pomkę. Przez to, w ogóle zrezygnowałem ze zbiorniczka i sam mieszam benzynę z olejem - 100% pewności że jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy