Dzisiaj jest 01 sie 2025, 0:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sie 2010, 21:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Witam mam 2 pytania. Po 1 to czy jeżeli mam sprzęgło (wewnętrzna średnica dzwonu) 105mm i kupie same sprzęgło i dzwon 107 mm to będzie pasować? A po 2 czy dwusówem można hamować silnikiem?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 21:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
1 Sprzęgło i dzwon muszą mieć takie same wymiary. Jeśli kupisz dzwon na 107 i sprzęgło też na 107 to będzie pasować.
2 Jak chcesz to zrobić? Odejmiesz gazu i silnik spada z obrotów, nie masz niższego biegu na którego zredukujesz i tym samym zahamujesz silnikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 21:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
FLYP001, Co do 1 pytania to wiem, że sprzęgło i dzwon muszą być te same, ale chodziło mi o to czy jak oryginał był 105 to czy podpasuje 107.

A co do 2 pyt. to pytam dlatego, że niektórzy mówią, że przez to można zatrzeć silnik bo w dwusuwie jest pompka oleju sterowana linką gazu i jak puszcze gaz to pompka chyba nie pracuje a tłok chodzi szybko, no chyba, że się myle.




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 21:37 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
FLYP001,
W 4T da sie puszczam gaz i spada z obrotów ,a pamiętam jak jechałem kiedyś 2T to jak pusciłem gaz to leciał cały czas te np 50/h i nie spadał z obrotów.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 22:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_reviews ... 5ba7c4e6a9

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 5ba7c4e6a9

Czy to pasuje do Gilery Stalker 50cc 2002r?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 22:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Wisnia1504, Jak zmienisz sprzęgło i dzwon to czemu ma nie pasować? Kolektor jest ten sam. A z pytaniem 2 to prawdopodobnie masz racje bo masz p/g i tam jest na tą linke udaną.
Sprint50 pisze:
jak pusciłem gaz to leciał cały czas te np 50/h i nie spadał z obrotów.
To koleś albo źle miał wyregulowany gaźnik albo mu linke przycinało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 22:06 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Sprint50, hamujesz na tyl az do zblokowania kola i puszczasz hamulec. Wtedy sprzeglo ci nie lapie i jedziesz na luzie :) Tak jakbys stal na szczycie gorki i tylko odepchnal sie nogami.
Pompka jakos musi pracowac, bo jezeli silnik pracuje na wolnych obrotach to nie dodajesz gazu a smarowanie musi byc caly czas to zatarl by sie raz dwa jesli by nie pracowala.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 22:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Dante182, Pracować napewno pracuje, czyli smarowanie jest ale przystosowane do niskich obrotów a jak jadę "na biegu" i puszczę gaz to tłok chodzi szybko obroty są a smarowanie jest takie jakie powinno być na postoju :/




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 22:13 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Szczerze nigdy wczesniej nie myslalem nad tym problemem, bo zawsze zblokuje kolo i trzymie wolne obroty jakbym na postoju stal.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 22:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Dante182, Nie radzę tak blokować koła z dużych prędkości bo jak na przykład lecisz sobie Apką 80kmh i w jednej sekundzie wszystko w przekładni się zblokuje to nie muszę chyba komentować jak owa przekładnia, wał itp. to znoszą :P




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 sie 2010, 22:16 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 22:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Wisnia1504,
dlatego właśnie w skuterach sa takie sprzęgła a nie inne, nad tym myśleli i patent się sprawdza :)




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 22:20 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Przy takiej predkosci nigdy czegos takiego nie robie :) Gorzej jakbys jechal na luzie i przy 80 dodal gazu... Tak by cie szarplo ze lepiej nie gadac. Nie zdziwilbym sie jakby ci sie pasek urwal przy tym albo cos innego. przy 30 max 40 blokuje kolo rozpedza sie jak jest wieksza gorka do 70-80 i tocze sie dlugo :) Wtedy mam jazde za free xd Wtrysk:D




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.


Ostatnio zmieniony 25 sie 2010, 22:21 przez Dante182, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 9:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
ficu, A co masz na myśli mówiąc o tych sprzęgłach? :P




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 10:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Wisnia1504,
że właśnie dla tego mamy okładziny które w razie nagłego hamowania się ślizgają :P




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 16:36 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Dante182,
Tak dokładnie,ale to bardziej na mokrej drodze sie sprawdza bo na suchej on od razu wychamuje a na mokrej sprzęgło puści.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy