Dzisiaj jest 18 lip 2025, 20:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 paź 2010, 22:12 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:45
Posty: 191
Pojazd:
tak jak w temacie !
słyszałem również o polerowaniu karterów tam gdzie jest wał czyli w komorze wałowej


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 22:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Łukasz45 pisze:
w komorze wałowej

Komorze korbowej.
Polerki tam gdzie przepływa mieszanka do papieru 400, natomiast tam gdzie spaliny na lustro.
Zależy co dla Ciebie znaczy porting.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 22:37 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:45
Posty: 191
Pojazd:
Booyaka, pomylić się nie można ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 22:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Mowisz o ,,flow'' czyli wygladzeniu , polepszeniu przepływu mieszanki , czyli po prostu polerujesz tam gdzie przepływa paliwo ( skrzynia korbowa , okolice zaworu membranowego i kanały w cylindrze papierem 400) zaś kanał wydechowy możesz spolerowac papierem 2000 na lustro ;) . Nie da to dużej poprawy ,ma to na celu zniwelowanie mułów oraz zwiększenie delikatnie obrotów ;) pzdr!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 7:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Revo pisze:
Mowisz o ,,flow'' czyli wygladzeniu , polepszeniu przepływu mieszanki , czyli po prostu polerujesz tam gdzie przepływa paliwo ( skrzynia korbowa , okolice zaworu membranowego i kanały w cylindrze papierem 400)

Nie wiem czy ty rozumiesz dobrze rozumienie słowa flow. Zgodzę się jest polepszenie przepływu mieszanki, ale ja to rozumiem jako skrócenie drogi mieszanki. Ingerencja w kartery.

Revo pisze:
Nie da to dużej poprawy ,ma to na celu zniwelowanie mułów oraz zwiększenie delikatnie obrotów ;)

Lepiej się nie wypowiadaj, robiłeś kiedys flow bo mi się wydaje że nie... :roll: Jest duża poprawa osiągów po zrobieniu flow. O wiele lepiej skuter się wkręca na obroty. Przy klasie racing/evo odgrywą to naprawdę dużą rolę.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1


Ostatnio zmieniony 03 paź 2010, 7:59 przez MHR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 10:35 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:45
Posty: 191
Pojazd:
Revo, tak chodziło mi o to o czym mówisz :)
To jak to jest w końcu ?? Bo jeden mówi tak a drugi tak... NIECH ktoś inny się wypowie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 12:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
oczywiście porting karterów wiele daje, ale nic nie słyszałem jaka sprawuje się w 50'tkach. znajomy przy racingu miał porting..naprawdę moc.
jak nie spróbujesz to się nie przekonasz ;] wydaje mi się, że będziesz zadowolony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 12:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
A ja się zastanawiam, bo będę robił szlifa cylindra więc co mogę ogarnąć przy cylindrze by polepszyć trochę osiągi? Polerka kanałów płuczących, powiększyć wydech? Bo jak z skrzynią korbową się bawić to bez rozpoławiania nie ma co nie ?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 16:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Kamek46 pisze:
Bo jak z skrzynią korbową się bawić to bez rozpoławiania nie ma co nie ?

A jak to sobie wyobrażasz? Zostawisz opiłki w środku? :wink:
Płuki wyrównujesz pilnikami czy multiszlifierką i jedziesz papierami do 400. To samo z wydechem tyle, że polerujesz go na lustro.
Im szerszy wydech tym gorzej dla tłoka, więc sam sobie musisz wybrać. Delikatnie podnosząc okno wydechowe zmienisz obrotowość w górę, ale co za tym idzie potrzebna będzie regulacja. Poszerzając je w górnej części, sprawisz sobie mocniejszy rezonans ale ucierpi elastyczność.
Dolnej krawędzi wydechowego nie tykaj. Możesz zrobić coś takiego:
Gdzie czerwoną linią zaznaczone są przeróbki, chodzi o kształt.
Obrazek




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 22:07 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:45
Posty: 191
Pojazd:
Booyaka, a jak da się za wysoko w górę to silnik odpali czy nie bo kolega robił i chyba przesadził bo silnik nie chce zapalić .
Na szczęście była to 50-siątka .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 6:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Booyaka pisze:
A jak to sobie wyobrażasz? Zostawisz opiłki w środku? :wink:


No tak wiem o tym ale myślałem że może gdzieś przy cylindrze są jakieś nie doróbki które łatwo idzie wygładzić zabezpieczając silnik przed opiłkami ;)

Wielkie dzięki że fajnie wytłumaczyłeś, szerokości ;)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 18:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Łukasz45 pisze:
a jak da się za wysoko w górę to silnik odpali czy nie bo kolega robił i chyba przesadził bo silnik nie chce zapalić .

Jeżeli nie naruszysz gładzi to zawsze odpali. Możesz co najwyżej zepsuć jego charakterystykę. Przy podnoszeniu znacznie wyżej należy zająć się także płukami, ew dolotem.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 19:04 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:45
Posty: 191
Pojazd:
A wtedy trzeba od nowa gaźnik regulować?? wszystkie kanały są powiększone o 3mm a kanał wydechowy gdzieś koło 5,5 w górę przesunięty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 19:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Tak regulacja na pewno bedzie konieczna.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 19:22 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:45
Posty: 191
Pojazd:
No to jutro po szkole się pobawimy. A wracając do tematu to w komorze korbowej użyć papieru 400 to jest jakaś ustalona opcja czy można większym np 1200


Ostatnio zmieniony 04 paź 2010, 19:23 przez Łukasz45, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 19:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
a JAK SIię przesuwa te kanały ? Jak to wiertać i czym ? Bo mam cylek jeden to mogę po trenować na nim Tylko czym i jak to robić ?




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Łukasz45 pisze:
papieru 400 to jest jakaś ustalona opcja czy można większym np 1200

Podobno jeśli dasz drobniejszym papierem to miesznka się bedzie wtedy skraplać.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 21:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Mój kumpel w simsonie spolerował pranie na lustro i użył pasty a nie narzeka.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 21:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Michalak, Możesz powyginać pilniki iglaki po podgrzaniu nad gazówką, ew multiszlifierka. Najlepsza opcja to narzędzia dentystyczne.
Cytuj:
Podobno jeśli dasz drobniejszym papierem to mieszanka się będzie wtedy skraplać.

G prawda.
Ktoś tak kiedyś napisał i 3/4 użytkowników tego forum tak twierdzi. Ja tłumaczę to sobie tak: Łatwiej docisnąć palec i przejechać po czymś przejechanym takim papierem niż po lustrze. T.Sałek też pisał o wyrównywaniu właśnie do papieru 400.

Jurek pisze:
Mój kumpel w simsonie spolerował pranie na lustro i użył pasty a nie narzeka.

To nie jest tak, że to nie będzie jeździć. Ale jeśli coś tuningować to przynajmniej wg mnie warto walczyć o każe 0,01KM.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 04 paź 2010, 21:38 przez Booyaka, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 21:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Booyaka pisze:
Ktoś tak kiedyś napisał i 3/4 użytkowników tego forum tak twierdzi.

Ja akurat nie slyszałem o tym na tym forum. Może i masz racje, że to nie robi różnicy. Ale mniejsza o to.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy