DERBI REPLICA N 0192 SPORT PRODUCTION SERIE GPR 50R
Cześć!
Chciałbym podzielić się opinią na temat mojego byłego moto Derbi Replica GPR 50R. Byłem posiadaczem takiego sprzętu od 2011 roku do 08.09.2012 gdy pojechałem na oględziny osobiste wyglądał tak
okazało się ze pochodzi z limitowanej serii
A zanim poprzedni właściciel przerobił go wyglądał tak
Po kilku dniach u mnie derbi już wyglądało tak
Przejechałem nim ponad 4tyś km.
O niezawodności i żywotności motocyklowych silników Derbi można robić doktorat(podobny do AM6), więc nie będę przynudzał.
Swoją GPR-kę kupiłem na początku sezonu 2011 r. w Sobolewie(okolice Garwolina). Sprzęt wyglądał dobrze, choć wymagał kilku poprawek, co jest normalką kupując używanego bike’a. Wymieniłem cały zestaw napędowy, oleje, itp, Moto przeszedł gruntowną renowacje plastików czyli zmiana kolory na Perłę. Nie bawiłem się w inne tuningi, gdyż nie są mi do niczego potrzebne przy zwykłej eksploatacji. Prędkość maksymalna oscyluje w granicach 100km/h z dobrym przyspieszeniem.
Derbi GPR 50R to dobry motorek nadający się zarówno dla początkujących jak i dla zaawansowanych młodych motocyklistów. Ceny części zamiennych nie zwalają na kolana ( a naprawdę w niektórych modelach maszyn ceny części do nich potrafią te kolana połamać!!!), ich dostępność jest dość dobra ze względu na popularną markę motocykla, a jego eksploatacja nie wiąże się też z wysokimi wydatkami.
Polecam go wszystkim, którzy cenią sobie niezawodność i niską awaryjność Włoskich jednośladów oraz stosunkowo małe nakłady finansowe, a czerpanie korzyści i dość mocnych wrażeń z jazdy tym motocyklem.
kolejne zdj (wymiana łańcucha i lekkie czyszczenia silnika)
Derbi na sezon 2012 wygląda tak
Dane:
Typ:
Motorower
Rok produkcji:
2002
Data rejestracji:
08/2002
Przegląd:
07/2013
Ubezpieczenie:
04/2013
Przebieg w km:
20 000 km
Moc:
8 KM / 6 kW
Pojemność skokowa:
49 cm³
Rodzaj paliwa:
benzyna
Kolor:
czerwony
Rodzaj napędu:
Łańcuch
Status pojazdu:
sprowadzony / zarejestrowany
Kraj pochodzenia:
Włochy
Kraj aktualnej rejestracji:
Polska
Dodatkowe informacje:
bezwypadkowy
Opis pojazdu:
Derbi zostało wyprodukowane we Włoszech i nie jest to żadne chińskie padło z Tesco, rok produkcji to - 2002 rok
Przebieg - 20tyś km
Perłowy czerwony lakier
Silnik: Derbi, 2- suw, chłodzony cieczą
Moc maksymalna: 8 KM
Pojemność skokowa: 49 cm3
Hamulce: tarczowy przód + tył[Ajp (stalowy oplot)]
Starter elektryczny
Obrotomierz
6-cio stopniowa skrzynia biegów
Masa własna: ok 111 kg
Zbiornik paliwa: ok 10 L
Opony: przód oraz tył są w BDB stanie
Nowy Komplet kluczyków
Jeżdżona na oleju Castrol Power 1 Racing 2T
Wydech - GIANNELLI Silwencers
Nowe płyny oraz oleje
Nowa linka sprzęgła
Nowe naklejki Hebo
Nowa linka prędkościomierza
Nowy łańcuch napędowy
Nowe zębatki napędu
Nowy akumulator
Silnik po generalnym remoncie
-nowy tłok,cylinder i głowica (ogr Derbi)
-nowe łożyska wału
-tarcze sprzęgła+sprężynki
-blaszki zaworu membranowego
-nowe uszczelniacze walu
-nowa świeca zapłonowa NGK B10 ES
Spalanie: w mieście to ok 4,2l/100km, natomiast trasa 3,8l/100km
Rama - Aluminiowa pełna
Koła - 17 cali
Opony - bezdętkowe stan bdb
Zawieszenie - widelec teleskopowy przód(SEBAC) i centralny element resorujący z tyłu(SHOWA)
+ Wygląd
+ Silnik
+ Skrzynia
+ Sprzęgło
+ Światła
+ Wysokość kierownika
+ Hamulce
+ Elastyczność silnika
+ Jest ich jeszcze trochę
- Słaba jakość plastików
- Pozycja motocyklisty
- Głośność
- Spalanie
- Zbiornik paliwa
- Za mało wyskalowany licznik km/h
- brak podnóżki centralnej
- Jest ich jeszcze trochę
Ogólnie byłem
zadowolony z zakupu danego motoroweru lecz poczułem po roku czasu użytkowania ze czas zmienić go na inny model bo ten już był za slaby a lobie mieć w co przy gazować oraz na masywnego gościa za mały i szło się na nim połamać
Dzieki za przeczytanie moich skromnych głupot i chętnie poczytam wasze komentarze na temat byłego Derbi