Dzisiaj jest 27 lis 2024, 12:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Kymco Super 9
Post: 24 gru 2013, 10:06 
*

Rejestracja: 18 sie 2013, 19:14
Posty: 39
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Pojazd: Kymco Super 9
Cześć. Dzisiaj zakupiłem Kymco Super 9 z przebiegiem 4200 km, chłodzony cieczą, rocznik 2008, kupiony i zarejestrowany w Polsce, jestem jego trzecim właścicielem. Pierwszą "przygodą" na tym skuterze był powrót do domu ok. 20 km na nie do końca odśnieżonej drodze z prędkością 80 km/h. V/max wynosi ok. 82 km/h i przyspieszenie, które moim zdaniem jak na skuter 50 ccm jest niesamowite. Do 70 km/h rozpędza się w moment, od 70 do prędkości maksymalnej nieco wolniej. Niestety, dowiedziałem się od poprzedniego właściciela, że spalanie tego odblokowanego Tajwańca wynosi ok. 4,5l/100 km przy średniej jeździe. Myślę, że przy dobrej regulacji gaźnika i napędu, mniejszej dyszy niż ta seryjna i oszczędzaniu silnika uda mi się zejść do ok. 4l. Obecnie jest to full seria, więc dziwi mnie to spalanie, ale cóż.

Plany na przyszły sezon:
- wydech: Tecnigas TREK
- wariator: Top Racing SV1
- Boost bottle: Malossi Viton lub samoróbka
- manetki: Revo Flame (żółte lub niebieskie).

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

-- 24 gru 2013, 11:06 --

Widzę, że zero zainteresowania :(




_________________

ZAJRZYJ, OCEŃ I SKOMENTUJ MOJE KYMCO :3
KYMCO SUPER 9 BY DAWID 717


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 gru 2013, 10:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Kymco jak kymco, sam miałem takiego.
Z minusów to duże spalanie na serii i plastiki, które są bardzo delikatne. Silnik mało podatny na tuning, ale coś tam się uda z tego wyrzeźbić.
Osobiście bym zmienił wariator, na coś konkretniejszego, oraz gaźnik na większy. :) A jeżeli masz jakieś wątpliwości to zajrzyj do działu KYMCO, znajdziesz parę uwag co do tego silnika i modyfikacje, jakie przeprowadzałem w takowym silniku. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2014, 19:37 
*

Rejestracja: 18 sie 2013, 19:14
Posty: 39
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Pojazd: Kymco Super 9
Spalania sam nie zdążyłem jeszcze sprawdzić, bo na razie tylko przyjechałem nim do garażu, umyłem i odstawiłem na sen zimowy. Poprzedni właściciel mówił o 4,5-5l. Dowiedziałem się, że to spalanie to może być zasługa seryjnego gaźnika, podobno np. 17,5 pali mniej od tego montowanego seryjnie w S9. Plastiki są, tak jak piszesz, bardzo delikatne i słabo spasowane. Podobno właśnie silnik Kymco LC jest oprócz Minarelli LC i P/g LC najbardziej podatnym silnikiem do tuningu. Po świętach na pewno będę musiał wymienić świecę i olej w przekładni, bo jestem prawie pewien, że przez praktycznie 6 lat użytkowania nikt tego nie zrobił. Niestety Kymco jest zalane olejem Mixol S, wyjeżdżę to co mam w dozowniku do końca i zaleję go półsyntetykiem Elf. Wariator, jak wpadną jakieś fundusze, wymienię. Ciekawi mnie ta sprawa, że na większym gaźniku Tajwan potrafi mniej spalić niż na serii. Więc jaki gaźnik możecie polecić do tego Kymco na ssaniu automatycznym (najlepiej do 17,5 mm)?

-- 30 sty 2014, 20:37 --

Mam jedno pytanie, a niestety nie wiem gdzie je zadać, więc piszę tu :D Czym różni się wariator do silnika np. Morini od wariatora do silnika Kymco? Mogę to http://tablica.pl/oferta/wariator-top-r ... 282c34df62 kupić i zamontować w swoim Kymco? :D




_________________

ZAJRZYJ, OCEŃ I SKOMENTUJ MOJE KYMCO :3
KYMCO SUPER 9 BY DAWID 717




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 9:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2014, 19:23
Posty: 497
Lokalizacja: CLS
Pojazd: Aprilia MX 70
Morini to inny silnik. Ty jak się nie mylę to masz silnik P/G więc musisz szukać wariatora do tego silnika.Lepiej kupić nowy jakieś lepszej firmy np. Stage6 ;)

A co do Kymco to ładne malowanie :) Do planów dodał bym jeszcze usunięcie tego tylnego błotnika/chlapacza i tablice zamontować na przekładni :)

Zapraszam do mojej Aprili :lol:




_________________

Skomentowałem twój sprzęt ? Odwdzięcz się tym samym:

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 9:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
z kolega raz dalismy wariator polini speed control z morini do kymkacza co osiagi wzrosły masz o5kmh tylko nic nieregulowalismy rolki w wariu były 6,5 a seryjnie sa ciezsze troche i pozatym wario z morini jest wieksze od kimkowskiego bo to prawie takie same jak w china 4t




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 16:35 
*

Rejestracja: 18 sie 2013, 19:14
Posty: 39
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Pojazd: Kymco Super 9
Wreszcie choćby minimalne zainteresowanie "żółtą strzałą" :D

Emen, mój silnik to SH10DA/SH10AD. Chyba zrezygnuję tymczasowo z kupna wariatora, uzbieram więcej pieniędzy i kupię Top Racing SV1 albo Polini Speed Control.
Fajnie, że Ci się malowanie podoba, moim rówieśnikom i mi nie bardzo się ono podoba, ale ujdzie w tłumie :p
Na pewno mam w planie skrócić chlapacz lub zrobić bezpośrednie mocowanie na nadkolu tablicy rejestracyjnej. Błotnik zostawię ze względu na to, że nie chcę aby cały brud leciał mi na plecy ;) Tablica na przekładni też nie wypali, za duży filtr powietrza jest i nie pasowałoby to.
Z optyki oprócz skrócenia/wywalenia chlapacza nic nie planuję.
Natomiast z mechaniki chcę kupić używany Tecnigas Next R oraz nowy chiński gaźnik 17,5 mm, w dalszej przyszłości zmienię seryjny wariator na Top Racing SV1 lub Polini Speed Control.
I teraz kieruję do Was pytanie: opłaca się wziąć udział w transakcji odblokowany seryjny wydech z przebiegiem 4300 km + 130 zł w zamian za Tecnigas Next R Chrom z przebiegiem 3000 km i nową watą? Proszę o opinie :)

pele20101, no właśnie nie od każdego silnika podejdzie do mojego, więc poczekam trochę, uzbieram więcej pieniążków i pomyślimy ;)




_________________

ZAJRZYJ, OCEŃ I SKOMENTUJ MOJE KYMCO :3
KYMCO SUPER 9 BY DAWID 717




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 16:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2014, 19:23
Posty: 497
Lokalizacja: CLS
Pojazd: Aprilia MX 70
Masz jakieś zdjęcia tego wydechu ?
Zajrzyj do mnie "!!" :lol:

-- 31 sty 2014, 17:38 --

Masz jakieś zdjęcia tego wydechu ?
Zajrzyj do mnie :lol:




_________________

Skomentowałem twój sprzęt ? Odwdzięcz się tym samym:

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 16:42 
*

Rejestracja: 18 sie 2013, 19:14
Posty: 39
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Pojazd: Kymco Super 9
Tylko te, co są tutaj, jutro postaram się zrobić kilka, ale na razie nie mam dostępu do skutera, bo stoi w garażu zastawiony autem :D Ogólnie ładny, zero rys itd., ładnie chodzi, posiada tylko małe przebarwienie, ale oprócz tego wygląda bardzo dobrze :)




_________________

ZAJRZYJ, OCEŃ I SKOMENTUJ MOJE KYMCO :3
KYMCO SUPER 9 BY DAWID 717




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 16:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2014, 19:23
Posty: 497
Lokalizacja: CLS
Pojazd: Aprilia MX 70
Myślę że się opłaca, potarguj się jeszcze i popatrz po ile chodzą takie wydechy ;)




_________________

Skomentowałem twój sprzęt ? Odwdzięcz się tym samym:

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 17:04 
*

Rejestracja: 18 sie 2013, 19:14
Posty: 39
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Pojazd: Kymco Super 9
Swój wyceniam na ok. 70 zł, bo na tablicy można znaleźć prawie nówkę za 110 zł. Postaram się jeszcze trochę zejść z ceny, bo będę potrzebował pieniędzy na regulację :p

Jak sądzicie, bardziej opłaca się dać 72 zł za no name 17,5 mm z allegro czy ponad 150 zł za używane Dellorto? Połowa ceny Dellorto, a podobno nie jest najgorszy.




_________________

ZAJRZYJ, OCEŃ I SKOMENTUJ MOJE KYMCO :3
KYMCO SUPER 9 BY DAWID 717




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2014, 14:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
China podobno jest OK, tylko WM Motor




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2014, 9:45 
*

Rejestracja: 18 sie 2013, 19:14
Posty: 39
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Pojazd: Kymco Super 9
Siemano, witam po dłuższej przerwie. Skuter cały czas śmiga bez zarzutu, ale przydałby mu się lekki tun. I teraz kieruję do Was trzy pytanka:
1. Czy jest jakaś odczuwalna różnica między chińskim gaźnikiem 17,5mm, a Dellorto 17,5mm (oczywiście oprócz ceny)? :D
2. Jakie wario będzie lepsze: Polini Speed Control czy Top Racing SV1?
3. No i ostatnie: szukam jakiegoś niskoobrotowego wydechu do serii. Co najlepsze w tym wypadku:
- Tecnigas Q-Tre
- Tecnigas Next R
- Tecnigas TREK
- Leovince TT
- Leovince ZX/ZX-R
- Leovince Handmade GP
- Top Performances HP???




_________________

ZAJRZYJ, OCEŃ I SKOMENTUJ MOJE KYMCO :3
KYMCO SUPER 9 BY DAWID 717




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2014, 10:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2013, 18:56
Posty: 235
Lokalizacja: Kolbuszowa
Pojazd: Suzuki Katana<3
Bierz ZX'a, bardzo dobre wydechy :D
Zapraszam do mnie ;)




_________________

WPADNIJ DO KATANY!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2014, 16:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:52
Posty: 329
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
siemanko fajny kymacz ale szkoda że sa serii :D
Powiem tak co do wariatora to poleca Polini Hi-Speed w zestawie rolki masz wrzucisz i ładniutko leci 0 mułu czy coś :mrgreen: sam mam i polecam :twisted:
Co do wydechu to miałem next-r w serii i powiem tak kozak :mrgreen: bierz next-r albo leo TT najlepsze do serii możesz też sprawdzić wykresy mocy :mrgreen:
Co da gaźników różnią się tylko wykonaniem wiadomo chińskie to chińskie niby ciężej się reguluje ? Ja po 10 minutach dostałem ładniutki effekt w gaźniku WV czy jakoś tak :D

Zapraszam do mojego kymka :mrgreen: :mrgreen:




_________________

KONTO AWARYJNE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2014, 19:32 
*

Rejestracja: 18 sie 2013, 19:14
Posty: 39
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Pojazd: Kymco Super 9
Witam po dłuższej nieobecności. Miałem już wysyłać zamówienie na Mielochu na świecę, Tecingas'a TREK'a, wariator Top Racing SV1 i gaźnik Dellorto 17,5 PHVA, ale Kymco mnie w niedzielę zaskoczyło i przestało odpalać po 20 km trasie. Dzisiaj zawiozłem je do ASO i wstępna diagnoza zabrzmiała jak wyrok: zatarty silnik :( Jutro dowiem się szczegółów, ale możecie mi objaśnić, jak może zatrzeć się silnik ledwo dotarty (5000 km przebiegu), na chłodzeniu cieczą?

-- 17 kwie 2014, 20:32 --

http://olx.pl/oferta/kymco-super-9-jak- ... 5aGwZ.html




_________________

ZAJRZYJ, OCEŃ I SKOMENTUJ MOJE KYMCO :3
KYMCO SUPER 9 BY DAWID 717




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy