Dzisiaj jest 23 lip 2025, 19:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sty 2010, 20:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2010, 19:30
Posty: 2
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Witam,
Chciałbym wam przedstawić moją Aprilia Sr 50 R/Factory w wersji malowania Bianco Aprilia.Została ona wyprodukowana we wrześniu 2008r, a ja posiadam ją od 22 stycznia 2009.Jestem jej pierwszym właścicielem a co za tym idzie gdy ją kupiłem miała 0 km przebiegu.Na dzień dzisiejszy(czyli po jednym sezonie użytkowania) ma przejechane 6500km.
Podczas pierwszych km jej v-max wynosił jedynie 55km/h ,była to wina blokad, na całe szczęście nie trwało to zbyt długo gdyż zaraz po dotarciu a dokładniej po 550km odblokowałem ją na wariatorze, już wtedy jej osiągi były zadowalające, osiągała 75km/h a przyśpieszenie było przyzwoite, jednak nie wystarczało mi to po 2000km odblokowałem ją również na wydechu w wtedy jej osiągi przekraczały 80km/h( nie wiem ile dokładnie ponieważ w tych Aprilia'ch blokowany jest licznik, i wskazówka zatrzymuję się na 80km/h a skuter wciąż przyspiesza), podejrzewam ,że osiąga około 85km/h.Została jeszcze blokada w gaźniku.Kilka dni temu zamontowałem to niej wydech Laser X-Pro oraz tylną lampę LED.Jednak nie znam jej osiągów na tym wydechu ponieważ nie miałem jeszcze przyjemności się przejechać(pogoda), ale jak na razie nie spodziewam się cudów ,ponieważ Aprilia nie jest nawet w najmniejszym stopniu wyregulowana, będę to robił jak tylko zrobi się ciepło oraz oczywiście usunę blokadę z gaźnika.
Na całe szczęście do tego czasu obeszło się bez najmniejszej wywrotki, nawet parkingowej i mam nadzieję ,że tak zostanie.
Tuning mechaniczny:
-wydech Laser X-Pro

Tuning optyczny:
-tylna lampa LED

Tak wyglądała zaraz po kupnie:
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

A tak wygląda to co się w niej zmieniło od tego czasu:
Obrazek Obrazek Obrazek




_________________

Smoke Tires Dot Drugs!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2009, 11:09
Posty: 44
Lokalizacja: Duszniki Wlkp.
Pojazd:
Ładna apka.Jakieś plany na dalszy tuning?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 23:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2010, 19:30
Posty: 2
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Jak na razie podstawą dla mnie jest dobre wyregulowanie pod siebie całego skutera ,jeżeli po zrobieniu tego nadal będzie mi mało, to zastanawiałem się nad 9-cio rolkowym wariatorem Polini Super Speed.Jednak nie wiem czy będzie się on nadawał do prawie seryjnego skutera?




_________________

Smoke Tires Dot Drugs!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 10:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
pomyśl na 70-tką ;P Wtedy poczujesz moc xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 15:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Nie ma sensu pakować kasy w 70 na razie, na seryjnym cylku, który jest jeszcze prawie nowy bardzo dobrze się jeździ. Gaźnik masz pewnie 17,5 :< Wariator niekoniecznie musisz kupować9-cio rolkowy. Sportowy wariator na pewno wyciśnie trochę więcej z twojego silnika. :cool: Powodzenia w pracach, nie rób nic z optyką (szpachla, włókno). Przyda się nam na forum taki cichociemny prawie nowy skuter :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 16:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2010, 19:30
Posty: 2
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Jeżeli chodzi, o cylinder 70ccm to raczej na pewno nie.A co do reszty części to się zobaczy.Tak jak mówiłem zobaczę jak będzie chodziła wyregulowana, zależy mi tylko na przyśpieszeniu, i wystarczy jeżeli Aprilia będzie wyciągała 80 km/h (czyli zamknie licznik) ale za to musi mieć jak najlepsze przyśpieszenie.




_________________

Smoke Tires Dot Drugs!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
Jeżeli chcesz mieć dobre przyśpieszenie to pomyśl nad kupnem sprzęgła ,sprężyną centralna ,ale swoją drogą przydał by Ci się cylek 70 i apka kozak :mrgreen:




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 21:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2010, 19:30
Posty: 2
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Jeżeli chodzi o sprzęgło to nie mówię nie ale wszystko w swoim czasie.Jak na razie zamawiam zestaw do regulacji: rolki testowe od 4-5g S6,zestaw sprężynek sprzęgła Polini i dwie sprężyny centralne Polini.Jak wszystko będzie gotowe i zobaczę jak to chodzi to dopiero wtedy pomyślę o dalszym tuningu.




_________________

Smoke Tires Dot Drugs!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
Ładna apka tylko zrób coś z filtrem powietrza bo jest oooogromny. :P :P




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 21:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Co do regulacji, ze sprężynami ostrożnie, im twardsza tym więcej tracisz na v-maxie, a przekładnia bardziej się grzeje. Po roku zabawy skuterem stwierdziłem że w moim przypadku +7% Top racing jest odpowiednim wyborem. (każda marka inaczej stopniuje twardość sprężyn, polini na pewno lepsza jakość) :P




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 22:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2010, 19:30
Posty: 2
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Tak jak mówię, na v-max mi aż tak nie zależ, a u mnie( z resztą jak w każdym nowym P/G LC) przekładnia jest chłodzona powietrzem więc myślę ,ze nie będzie się aż tak grzała, ale wszystko wyjedzie w praniu.Co do filtra powietrza to musi zostać oryginał, stożek nie wchodzi w grę ponieważ poza zimą jeżdżę cały rok a co za tym idzie nawet w największym deszczu, więc stożek nie zdał by egzaminu.




_________________

Smoke Tires Dot Drugs!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2010, 17:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2010, 19:30
Posty: 2
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Tak więc dzisiaj dotarła do mnie paczuszka od pana Mielocha, a w niej to o czym wcześniej wspominałem :D :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Prezencik od firmy Polini :clap: :
Obrazek




_________________

Smoke Tires Dot Drugs!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2010, 18:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Apka ładna ale factory mi sie nie podoba w ogóle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy