Dzisiaj jest 13 lis 2024, 2:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sie 2010, 13:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2010, 12:31
Posty: 30
Lokalizacja: Wola Zarczycka
Pojazd:
Witam! ;)
Chciałbym wam przedstawić moją Aprilie Sr50 DiTech.. Apka jest z 2002r ma przejechane ponad 18000 tys km i jest na silniku morini (wtrysk)... Obecnie przechodzi remont silnika (szlif cylindra, nowy tłok, uszczelki i łożyska wału, doszedł także nowy wkład filtra powietrza Malossi), możliwe że jeszcze w tym tygodniu zacznę ją składać do kupy bo dzisiaj doszły do mnie części oraz oddałem cylinder do szlifu :D

Tuning mechaniczny:
-Łożyska wału SKF
-Tłok Meteor
-Wkład filtra powietrza Malossi

Plany;
-Brak-

Tuning optyczny:
-Brak-

Plany:
-Tylna lampa STR8 LED - carbon
-Przedni reflektor Revo Neon Ring
-Ryfle
Kilka fot z dnia zakupu:
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Zapraszam do komentowania :D


Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 22:08 przez konradinho88, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 13:18 
*

Rejestracja: 08 lip 2009, 10:25
Posty: 25
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Apka ładna. Nie chciałes zrobić jej na gaźnik ?




_________________

Sibik pisze:
prawda była blokada ale sprężynki dały mi ze 12-15km/h więcej


chUdy pisze:
Spróbuj rozpoławiaczem kinetycznych z napędem trzonkowym (siekierką) :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 17:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2010, 12:31
Posty: 30
Lokalizacja: Wola Zarczycka
Pojazd:
Madej_Tcz pisze:
Apka ładna. Nie chciałes zrobić jej na gaźnik ?


Niee.. Wtrysk nie jest tak zły jak mówią :P

Cylinder po szlifie będzie do odebrania dopiero we wtorek :/
A tak w ogóle to czym wyczyścić kartery od środka i na zewnątrz? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 18:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ładna aprilia, kartery wyczyść benzyną ekstrakcyjną, lub K2 Akra.

Zajrzyj i oceń moją SR :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 23:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010, 13:55
Posty: 7
Lokalizacja: Wronki
Pojazd:
konradinho88 pisze:
Wtrysk nie jest tak zły jak mówią


Pogadamy za jakiś czas, jak zacznie Ci się wszystko pier***** ;d
Co do osiągów to wtrysk na 100% bije na głowe seryjną minarelke, ale cos za coś;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=81527




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 9:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2010, 12:31
Posty: 30
Lokalizacja: Wola Zarczycka
Pojazd:
Buryf12 pisze:
konradinho88 pisze:
Wtrysk nie jest tak zły jak mówią


Pogadamy za jakiś czas, jak zacznie Ci się wszystko pier***** ;d
Co do osiągów to wtrysk na 100% bije na głowe seryjną minarelke, ale cos za coś;)


Hehe... Jak będę dbał o nią to nic się nie powinno pier***** :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 12:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2010, 12:31
Posty: 30
Lokalizacja: Wola Zarczycka
Pojazd:
Witam po dłuższej nieobecności...
Przy apce trochę się działo ostatnio tzn silnik w ramie lecz są problemy... :/ Taaak nie chce chodzić tzn czasami zapali ale nie chce wejść na obroty i gaśnie po niecałych 5 sek.. Czyściłem wtrysk sprawdzałem czy daje mgiełkę, świeca daje iskrę, wszystko jest dobrze podłączone, kompresja też ok i k**as nie chce chodzić :/ :cry: :cry:
Wiecie może czego tak się dzieje? (przypomnę że silnik był teraz remontowany)


A jeszcze takie pytanie.. Czy dało by się bez większych problemów wstawić do niego silnik p/g albo minarelli?? Bo już nie mam siły do niego 3 dni nad nim spędziłem (dosłownie mówię o tych dniach) i nie mogę go wyczaić..


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2010, 14:03 przez konradinho88, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 12:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 0:21
Posty: 112
Pojazd:
konradinho88 pisze:
silnik p/j
Nie ma takiego czegoś jest p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 13:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 20:01
Posty: 149
Lokalizacja: Wola Z.
Pojazd:
GPS pisze:
konradinho88 pisze:
silnik p/j
Nie ma takiego czegoś jest p/g


Drobna pomyłka phi...

Nie wiem jakie mocowanie ma morini, ale jezeli by pokombinował to napewno by dało rade, ale czuje ze trzeba było by przespawywyac mocowania.




_________________

^DawiD^ pisze:
Najlepiej jest kupić sr'kę na gaźniku, czyli taką, która posiada gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 14:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2010, 12:31
Posty: 30
Lokalizacja: Wola Zarczycka
Pojazd:
Imaginations pisze:
GPS pisze:
konradinho88 pisze:
silnik p/j
Nie ma takiego czegoś jest p/g


Drobna pomyłka phi...

Nie wiem jakie mocowanie ma morini, ale jezeli by pokombinował to napewno by dało rade, ale czuje ze trzeba było by przespawywyac mocowania.


A jak z elektryką?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 18:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Ładna i zadbana Aprilia :D Ale jeśli dobrze kojarzę, to była ona na allegro, nawet dzwoniłem do Ciebie i proponowałem zamianę za Neosa z dopłatą :D.

Zobacz i skomentuj moją Aprilię ;]




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 19:09 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 14:50
Posty: 90
Pojazd:
Da rade włozyc silnik P/G.Problemow z elektryka nie bedzie jezeli kupisz cala wiazke od egzemplarza z silnikiem P/G.Do tego pewnie jeszcze modul.

Mine nie wlozysz bo Morini i P/G maja mocowanie od doły,a mina u góry.Zawsze mozna dospawac mocowanie,ale wedlug mnie to za duzo zabawy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010, 13:55
Posty: 7
Lokalizacja: Wronki
Pojazd:
już się zaczyna:D widzisz, jestem jasnowidzem :D:D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=81527




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 18:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2010, 12:31
Posty: 30
Lokalizacja: Wola Zarczycka
Pojazd:
Witam, po dłuższej nieobecności... :)
Mam dobrą i złą nowinę :P .. A więc Apka odpaliła :mrgreen: lecz dalej muszę kupić kompresor :( bo na moim starym to w ogóle mocy nie ma, a gdy taki jak by mechanik naprawiający Ditechy włożył prawie nowy, to grała jak marzenie :D

A podczas mojej nieobecności na forum to w Apce zmieniło się tyle że wał był w regeneracji... Okazało się że przez niego w ogóle nie chciała zagadać
Gdy kupię kompresor to koszt naprawy wyniesie coś ok 1000zł :(




Mam jeszcze mały smaczek, otóż apka będzie miała nowe barwy (niebieska z białymi felami i wstawkami) :D
Ogon został już pomalowany na niebiesko :cool:

Oto zdjęcia:
Obrazek

Obrazek

Zapraszam do komentowania :wink:


Ostatnio zmieniony 28 wrz 2010, 18:33 przez konradinho88, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 19:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Tak to jest z tymi Di-techami

No bardzo ładny kolorek.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 11:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
powiedz mi ile dałeś za łożyska ? kupowałeś c3, czy c4?
sr'ka ładna. ale zostawił bym ją na serii wtedy jest małe spalanie ;)
oczywiście silnik to już Twój wybór. ale sporządź listę i porównaj co Ci się bardziej opłaca. moim zdaniem jakiś silnik inny wrzucić, lub przerobienie na gaźnik ;) bo kompresora nie opłaca się, jeżeli mówisz, że to 1000 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 12:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
HAHA CO?! kompresor kupisz za 200zł w świetnym stanie dający 5-6bar !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 12:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 11:58
Posty: 140
Lokalizacja: Kiełpino k/Kartuz
Pojazd:
Ja bym nie wkładał kasy w di-techa, tylko zrobił swapa na p/g.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 12:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
mass95 pisze:
HAHA CO?! kompresor kupisz za 200zł w świetnym stanie dający 5-6bar !

jeśli nawet .
apollo pisze:
Ja bym nie wkładał kasy w di-techa, tylko zrobił swapa na p/g.

. tak jest ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2010, 12:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
800zł to jest różnica. a di-tech nie jest taki straszny bo chodzi lepiej niż p/g na gaźniku i pali połowę tego. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy