Dzisiaj jest 16 paź 2024, 17:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 gru 2010, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 17:26
Posty: 203
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Mam problem ponieważ mój runnerek nie wkreca się na obroty na niskich pracuje ok. i tu mam pytanie to moduł jest nie taki czy komputer. z tego co pamietam gaźnik reguluje się na zasadzie utrzymania wolnych obrotów i jak trzyma te obroty to jest ok. a rannerek pracuje gites nie gaśnie itp. proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
No tak tyle że Ty nie masz gaźnika :P

A tak serio to sprawdź:

- sprzęgło - stan okładzin może są już wyślizgane lub wystarczy po prostu przejechać papierem ściernym lekko
- sprężynki sprzęgła - jakie masz założone aktualnie :?: Możliwe że są już rozciągnięte i potrzebna wymiana
- sprężyna dociskowa - mogła stracić swoje właściwości i to samo pytanie jaka założona seryjna :?:

Ogólnie jaki przebieg w/w części :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 17:26
Posty: 203
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
przebieg to prawie 13k skuter jest z 2005 i ostatnie 2 lata przestał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
W ogóle nie wkręca się na obroty?
Jak dla mnie, to nie wina napędu, lecz elektryki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
To tak jak mówię na dobry początek sprawdź te części które wymieniłem i powiesz jaki efekt :wink:.

Ewentualnie jeżeli to nie pomoże ( ale bądźmy przezorni i miejmy nadzieję że to to) to zrestartuj ECU/moduł przez który Gilera kieruje wtryskiem :)


Ostatnio zmieniony 10 gru 2010, 20:41 przez Runner1993, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 17:26
Posty: 203
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Wlasnie nie wiem czy w ogóle bo skuter stoi u mechanika i ponoć sprawdzali elektryke i niby ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
jak skuter stał 2 lata to podstawowe czynności to :
- wymień filtr powietrza
- nalej swieżego paliwa
- zmień świece
- zalej świezy olej
- zobacz stan rolek, okładzin sprzegła, sprezynek
- reset ECU




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:47 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Jak chcesz to mam modół i ecu do tego silnika za grosze pisz na gg. 26604400




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 17:26
Posty: 203
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
waha jest olej jest świeca irydowa wiec powinna to wytrzymać chociaż nie wiem. Z Ecu będzie problem bo nikt u mnie się raczej tym nie zajmuje ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2010, 17:41
Posty: 115
Pojazd:
Może świeca już jest słaba i nie daje takiej iskry,zobacz iskrę a jak to nie to,to przeczyść wtrysk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
W sensie czym z tym ECU :?:

Reset czy jak? To jest dziecinnie proste opis był gdzieś na forum Aprili dokładny. Przekręcasz kluczyk w pozycji ON i maneta na full i powinien się skasować ewentualnie będzie tzw. konsola błędów i kontrolka od silnika mrugnie przykładowo 7 razy. I pod nr.7 znajduje się źle podpięty akumulator ( podałem dla przykładu )

Błędów nawet nie pamiętam ile jest chyba 23 max. Ale liczba mrugnięć odpowiada błedowi z tablicy błędów. Miałem wtryski i inne i takie cyrki niestety z nimi są ale jak się zapoznasz to wtrysk nawet nie jest wcale taki zły lepszy nawet od gaźnika bo pokazuje Ci co jest źle ustawione :wink: a w gaźniku znowuż tego nie ma i trzeba samemu dochodzić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 17:26
Posty: 203
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
świeca ma normalną iskrę niebieską. A kontrolki zawsze mi się mrugały




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 21:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Które kontrolki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 21:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 17:26
Posty: 203
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Silnik i z dystrybutorem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 21:32 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Opisz dokladniej to nie wchodzenie na obroty. Jest to tak jakby przerywanie czy jakby juz wiecej nie mogl??
Sprawdz filtr powietrza, pogrzebaj na forum apriliasr.pl i tam mozesz sprawdzic czy masz zablokowane ECU. Jesli wyjdzie ze tak to wiesz w czym tkwi problem.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 17:26
Posty: 203
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Nie mogę ci zabardzo opisać ponieważ skuter u mechanika i wiem tyle co mi przez telefon powiedział. A jak będzie zablokowane ECU to muszę restart zrobić??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 22:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
PauloSSS, jak jest zablokowane to nie osiagniesz max prędkosci. :roll: wyczyść wsio, wymień świece i bedzie git




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 22:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2009, 17:26
Posty: 203
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Z tego co wiem to porzedni własciciel go odblokował




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 10:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 18:40
Posty: 283
Pojazd:
Dobra nie gadaj tyle tylko rób - wymień świecę na nową taką która jest do Twojego silnika - nie pierwszą lepszą ! przeczyść moduły i inne pierdoły żeby ten prąd tam luźno przepływał. zresetuj EQ. nalej nową wachę - tą najlepiej spuść i przeczyść kranik, wlej świeży olej najlepiej tak samo spuść tamten. Wyczyść filtr i sprawdź stan : rolek, paska, korektora, przeciwtalerza i sprzęgła ze sprężynami.

Zrób coś a nie ciągle spamujesz nic nie czyniąc.

Jak wykonasz wszystkie te czynności to pogadamy inaczej :roll:




_________________

NRG Mc2 96r... LC !

-Hebo NG
- Seria ? :D

Jeśli czujesz sie czasem mały, smutny i bezużyteczny, to pomyśl, że kiedyś byłeś najszybszym i najbardziej farciarskim plemnikiem w grupie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 10:43 
*

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:39
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
http://apriliasr.pl/topics29/diagnostyk ... ka&start=0 tu masz link jak się robi reset ecu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy