Dzisiaj jest 17 paź 2024, 12:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 gru 2010, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2010, 20:24
Posty: 144
Lokalizacja: Opole lubelskie
Pojazd:
witam szukam jakiś porad wskazówek jak zdemontować stary i założyć nowy cylinder
dodam ze cylek to Hebo manston replika .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 22:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
1 Najpierw musisz zdemontować plastiki które będą ci przeszkadzać.
2 Zdejmij osłonę cylindra.
3 Odkręć tłumik.
4 Odkręć szpilki cylindra (w lewo)
5 Zdejmij głowicę.
6 Zdejmij cylinder.
7 Obczaj czy nigdzie niema luzów.
8 Zedrzyj starą uszczelkę z bloku.
9 Szmatką zamoczoną w rozpuszczalniku przemyj miejsce w ,którym była stara uszczelka ,czyść aż nie będzie pozostałości starej uszczelki.Załóż nową uszczelkę pod cylinder.
10 Wyjmij zabezpieczenie sworznia.
11 Wybij sworzeń , zdejmij tłok.
12 Załóż nowy tłok wraz z pierścieniami ,wsuń sworzeń, załóż zabezpieczenia.
13 Przesmaruj nowy cylinder olejem.
14 Ustaw pierścienie tak aby zabezpieczenia były na swoich miejscach.
15 Ściśnij pierścienie i delikatnie włóż tłok do cylindra.
16 Wsuń cylinder do końca.
17 Załóż uszczelkę pod głowicą.
18 Załóż głowicę.
19 Zakręć nakrętki na szpilki palcami.
20 Dokręć nakrętki kluczem geometryczny ( nie wiem na jaką wagę powinien być ustawiony) jak nie masz ,to zakręć zwykłą grzechotką z wyczuciem , nie za mocno , bo to tylko 6 śrubka ,ale nie za słabo bo będą przedmuchy . Pamiętaj dokręcaj szpilki na przekątną.
21 Załóż osłonę cylindra.
22 Skręć resztę plastików.
23 Nalej oleju do zbiornika , dawka gdzieś 1:30
24 Odpal.
25 Docieraj.

Chyba niczego nie pomiąłem.




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.


Ostatnio zmieniony 09 gru 2010, 23:15 przez AdiPiaggioNTT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 22:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Jeszcze trzeba dać nową uszczelkę, ale to się domyślić można ; p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 23:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
hardlook, Już jest.
Rozpisałem mu to jak by nigdy nie miał do czynienia z silnikiem spalinowym ,wiec powinien zrozumieć o co lata.




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2010, 20:24
Posty: 144
Lokalizacja: Opole lubelskie
Pojazd:
ok dzięki :)
co do docierania to monstona sie niedociera ;)




_________________

[center] Zobacz do mojego projektu Hani :P
[/center]
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=291624




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Dociera się ale w troszku inny sposób powiedzmy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 8:54 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
Ja wczoraj montowałem po raz pierwszy POLINI SPORT 50 i nie ma w tym nic trudnego tylko musisz robić to sam pomału i spokojnie bez kolegów.TAKA MOJA RADA.




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 9:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
Tylko pamiętaj żeby dobrze założyć tłok (strzałka do wydechu) inaczej ci pierścienie rozwali




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 14:39 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
Także pamiętaj aby w odpowiednim miejscu były założone pierścienie podczas wkładania cylindra na tłok.

I aby zabezpieczenia sworznia tłoka były w stronę do gory tłoka albo do dołu tłoka ,NIE BOKIEM BO WPADNIE TŁOK W WIBRACJE I WYPADNIE ZABEZPECZENIE.




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 22:34 
*

Rejestracja: 04 gru 2010, 20:36
Posty: 2
Pojazd:
a wał zostawiasz seryjny ? jesli tak to życze powodzenia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 22:37 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
ja nigdy bym nie zostawil seryjnego wału do 70cc ale to jego sprawa, ja bym wolał zmnienic wal i lozyska zamiast cylka tego.




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy