Dzisiaj jest 02 paź 2024, 17:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sty 2011, 20:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Siema mam taki problem jak wchodze rano do garazu to musze kopac z 20 razy zanim mi odpali i jeszcze do tego węzykiem tym do podcisnienia wpompowac paliwko do gaźnika... Wymienialem lozyska na wale i tłok, ale wczesniej tego nie robiło. Kiedys jeszcze całkiem na początku jak dostałem skutera też tak było ale sprawa się rozwiązała jak kupiłem inne ssanie bo tamte bylo w ogóle rozwalone popękane, ale przed rozpoławianiem było ok palił na dotyk, silnik jak odpali tez chodzi b.dobrze, bez zadnych zastrzeżen. Nie wiem czy to ssanie a nawet jak ssanie to jak zobaczyc czy działa i czy w ogóle dobrze dochodzi prąd do tego ssania zeby mogło funkcjonowac. Dajcie moze jakies propozycje czego to wina i jak sprawdzic czy ssanie działa i czy prąd dochodzi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 21:07 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
mozliwe ze to moze byc walniete ssanie odłącz je i podłącz kablami do akumulatora i poczekaj i popatrz czy ci sie poruszy ta iglica




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 21:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
radi95, jeżeli ssanie będzie walnięte dotnij blaszke i szczelnie ja przykrec powinieneś tymczasowo jeździć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 21:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Ale jak blaszkę normalnie przykręcic co by zasłaniała w miejsce ssania czy jak ?




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 22:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
tak, ale jeszcze sprawdź zawór membrankowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 22:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Zawór membrankowy ten z tymi listkami co sie gaznik przykręca z tym króccem ta?




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 22:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
radi95, taaaaakkk:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
tak ,jak blaszki beda miały przeswit to ssanie prawdopodobnie jest dobre.Jak jest przeswit to do wymiany poniewaz wtedy od ciagnie powietrze a nie paliwo i dlatego nie chce zapalic




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 22:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Kurde ale wczesniej miałem identyko to samo, i wystarczyla wymiana ssania, ale jak robilem silnik gaznik wcale nie byl odłączany od przewodów bo wykręcilem tylko silnik. więc nie powinno się nic stac. Byc moze przerwało gdzieś kabelek lub przetarło bd musial sprawdzic.




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2011, 12:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Problem rozwiązany, przeczyścilem gazniczek. Styki które łączyly ssanie z kablami od moto byly przerdzewiałe. Juz jest ok. Rano pali od kopa.




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 22:09 
*

Rejestracja: 12 sty 2011, 21:56
Posty: 6
Pojazd:
no widzisz , taka rzecz a wkurza czlowieka , ale jak bys miał miernik to bys tu nawet nie pisał .:) ale rozmowa tez daje doś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy