Dzisiaj jest 29 lis 2024, 9:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: brak komprechy
Post: 28 sty 2011, 22:51 
*

Rejestracja: 25 maja 2009, 22:56
Posty: 98
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd:
Witam niedawno kupiłem piaggio typhoon i skuter miał założone airsala + nowy tłok airslala niby do silnika peugeota i miał na tym 4 bary kompresji, pojechałem do mechanika i mówił ze jest wytarty niclasil i dał mi po szlifie żeliwo idealnie dopasowane do tego tłoka airsala no i nic dalej kompresja 4 bary, czy to możliwe zeby przez ten tłok miał taką kompresje czy wina jest gdzieś indziej?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 23:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 20:12
Posty: 307
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd: 106 s16
A pierścienie wymienił?




_________________

Obrazek
100km/h na GPS
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=76528




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 23:19 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 11:37
Posty: 68
Lokalizacja: Stalowa wola
Pojazd:
jak przy 4 by nie odpalil skuter




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/97398




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 23:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 20:12
Posty: 307
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd: 106 s16
Mój odpalał jak sikłem szczykawką benzyny do cylka ale v-max 40 i się zbiera jak szpak to ziemniaka. Jak był ciepły to palił od 5 kopa a zimny zapomnij ;D
kizia, proponuje ci wysłac cylek do szlifu na własną rękę, tam dobiorą ci tłok z pierścieniami i będziesz jeździł.




_________________

Obrazek
100km/h na GPS
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=76528




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 23:29 
*

Rejestracja: 25 maja 2009, 22:56
Posty: 98
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd:
no był kiedyś ten airsal to miał 10 barów to wtedy śmigał jak szatan, a potem stracił u poprzedniego właściciela kompreche, wtedy ten kupił nowy tłok i dalej nic , teraz thp jest w moich rękach no i mam załozone ten nowy tłok i cylek po szlifie pod ten tłok, to jest wprost niemożliwe zeby taka kompresja słaba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 2:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
jakoś dziwnie to robi dobrał cylinder po szlifie do tłoka oryginalnego bo jak miał przedtem alu to nie mógł być tłok nad wymiarowy na moje oko to mechanik cie w ciula robi i ten tłok jest trefny razem z tym jego cylindrem bo szlif poszerza cylinder a wkładając tłok nominał kompresja będzie nikła




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 23:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Kiziu rada wujka m930x brzmi następująco:

-Kup nowy cylinder ;) Obecnie nie jest to duży wydatek gdyż za 150 zł kupisz serie w dobrej jakości i będziesz śmigać o wiele lepiej niż na tym Airsalu trafnym.


a co do mechanika. Skoro powiedział Ci iż mam zjechany nicasil to powinien wiedzieć ze nic z tym cylindrem nie zrobisz, więc po jaki ciul ładował do niego inny tłok skoro cylinder był juz wytarty? powinien Ci powiedzieć to co ja wyżej ;P




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy